Rikkebruden

Hvor lang tid brugte I på at blive klar på selve dagen?

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Min frisør komhjem til mig kl. 11.30. Men jeg sad i tørrehjelm, lagde min lillebror kæreste (hun er make-up artisk) make -up på mig. Kl.13.00 var jeg færdig. Det gav mig 50 min. til at komme i kjolen drikke champagne, og en lille skarp.

Jeg sparrede en del tid da alle kom hjem til mig,og jeg ikke skulle køre frem og tilbage.

Heto

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sku giftes 16.30. Skulle väre hos min frisör kl 13.00. Der skulle jeg så både have ordnet hår, make-up + komme i kjolen for så at köre direkte fra min frisör til kirken. Det passede rigtrig godt med tiden. (Der var 5 min körsel fra frisör til kirken)

0

Del dette indlæg

Vi blev gift kl. 15.00

Kl. 09.30 hentede jeg min papdatter, og så skulle vi ud og have lagt makeup.

kl. 11.15 gik turen videre til frisøren.

kl. 11.30 var vi fremme hos frisøren.

kl. 13.10 hentede vi min bror

kl. 13.25 satte vi bilen ved hotellet og blev hentet af min svigerinde

kl. 13.35 var vi fremme hos min svigermor

kl. 14.30 var vi klar til at blive hentet ( dog efter en del panik, da jeg opdagede en plet, foran på min kjole )

kl. 14.40 kom limousinen og hentede os.

Kl. 15.00 gik døren op ind til kirken, og min bror, min brudepige og jeg gik ind

( jeg kommer ALDRIG for sent, heller ikke til min bryllup )

0

Del dette indlæg

Hmmm, vi havde 3 børn hjemme (den yngste på 1½ år), så vi sov sammen, og skiftedes til at tage bad inden mine forældre kom og Kim kørte..

Bad og benbarbering osv. tager vel den tid man nu engang tager. Det tror jeg bedst selv man ved.

Jeg havde make-up tid kl. 11, var færdig kl. 12.

Herefter frokost med forældre og børn.

Så satte jeg hår (kort hår, tog ikke lang tid)

Mine forældre (med ægtefæller) sørgede for at tage imod buketter, frokost osv., samt at gøre ungerne klar.

Jeg stressede lidt til sidst, og var faktisk først klar i sidste øjeblik (sådan som jeg husker det). Er lidt ked af, at vi ikke fik taget billeder af mig og børnene sammen, inden vi kørte i kirke..

Jeg gik ind af kirkedøren kl. 14.07..

Jeg tror også det gør en stor forskel, om man har børn eller ej. Selvom mine forældre var der til ungerne, var det alligevel meget mig som havde hånd i hanke med dem. Det er nemmere at forberede sig, hvis man kun skal koncentrere sig om sig selv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super godt emne.. Jeg har lige for en halv time siden bestilt tid til frisør og makeup.. Vi skal giftes 13.30, og jeg har bestilt tid til 9.30. Frisøren ligger næsten lige ved siden af, hvor vi bor og kirken lige over for. Jeg håber, det er tid nok.. Ved heller ikke endnu, om jeg har to unger, jeg skal tage mig af, men heldigvis er der også to veninder her til at hjælpe..

Pyha.. Jeg sidder faktisk og bliver småstresset bare ved tanken!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

For nogle år siden skulle jeg selv til bryllup. Dengang havde jeg langt hår, helt til taljen (ak, det har jeg ikke mere, snøft!) - men sådan noget tyndt halløj. Jeg endte med at sidde i tørrehjelm i 2½ time!!! Det havde ingen af os drømt om, så tidsplanen var nær røget.....! :thumbsupsmileyanim:

Dorte

Redigeret af missC
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej fru'er

Tak for jeres inputs.......jeg skal tidligt op kan jeg se.

Skal giftes kl 10

Har dog aftalt med frisøren hun kommer til mig og det er min kære søster der skal stå for make-up'en og hun er der allerede fra dagen før den store dag.

Knus

Bare rolig. Du vågner garanteret allerede kl. 5.00 :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer