Uhrenfeldt

Alt for lille

11 indlæg i dette emne

Jeg læste om nogle der skulle have fat i flade sko, da de ellers ville blive lidt højere end deres kommende mænd. Det kan også være svært alt efter hvad moden er.

Det problem har jeg ikke, tværtimod. Min kæreste er en lille smule højere end jeg, sådan ca 30 cm :td:

Nej, det er ikke mig der er meget lille, jeg er 166 cm. Jeg har aldrig set det som et problem, hvilket det heller ikke er, men nu tænker jeg, kommer vi til at se en smule tåbelige ud???? ()()

Hvis vi skulle giftes på en strand kunne vi have gravet ham lidt ned, men nu skal vi altså giftes i en kirke.

Jeg har købt en kjole der sidder lidt tæt så den forhåbentlig kan "strække" mig lidt. Jeg har ægte krøller som fylder noget, så mit hår kan jo sagtens sættes så jeg ser lidt større ud og så bare et par sko med en hæl. Hvis den bliver for høj den hæl, så vil jeg nødig være mine fødder og ben sidst på aftenen. Jeg tænker også på brudevalsen, så romantisk, man danser og bliver presset sammen så man til sidst står og kysser. Der kan jeg så passende "nappe" min kæreste i hans brystvorter, romantisk!!! :smash:

Jeg ved godt det er lidt sent, men for at gøre en lang historie kort, tror i så at folk vil synes vi kommer til at se latterlige ud??? Jeg ved godt det er folk vi kender, men det er jo normalt ikke os der er midtpunkt.

Jeg har bare lige brug for at høre at det er noget pjat det jeg tænker og hvis der er nogen der ved hvor man har et par lækre sko med hæl, så må i endelig sige til.

:bamsekram:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

PJAT PJAT PJAT

Han kunne have været mega høj og I vil stadig se smukke ud.

Tænk på at med en god hæl og opsat hår, som kommer han ikke til at virker så høj ved siden af dig. Og bare lykken vil overstråle alt andet ;)

Så tag du den bare helt med ro- og glæd dig til dagen!!!

:ph34r:

Jeg tror du kan få sko med hæl på de fleste steder, og som moden er, sikkert også nogen med en rimelig høj hæl!

Hilsner fra en der også skal giftes 14. august...jubiiiiii

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må jeg nok sige, jeg troede ikke, at folk tænker i den retning, med at kæresten (altså den kommende mand) er for høj.

Jeg har det modsatte problem. Jeg har en meget sød, men ret lav kæreste (han er 164 på en god dag), jeg derimod er 180. Jeg ville næsten ønske, at vi skulle giftes på en strand, for DET komme da til at se for underligt ud. Har endvidere overvejet, om han skulle have en øl-kasse at stå på, når vi skal have taget vores billeder...

Når du nu går alle de tiltag, bliver der da ikke noget problem, prøv at tænke på, hvor dejligt det bliver at give ham en knus, og blive pakket helt ind i ham - det må da være skønt...

Du må have et fantastisk bryllup.

Hilsen

Mette

0

Del dette indlæg

Jeg er også højere end min kæreste selvom det ikke er andet end et par cm. Men jeg har så også fundet sko med hæl og skal have opsat hår. Så jeg bliver højere end ham. Men jeg har besluttet mig for at det da kan være lige meget! Det er jo ikke det dagen går ud på, og når dagen kommer så tror jeg ikke man skænker det en tanke alligevel :drink2: Hihi.

0

Del dette indlæg

Du kunne jo overveje at have 2 par sko? så du havde et par med høje hæle som du havde på i kirken ogtil middagen (hvor du alligevel sidder ned og til brudevalsen, og et par med en flad hæl, som du så kunne skifte til når du skal feste natten lang :drink2:

Knus den smukke brud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Kender problemet alt for godt. Jeg er 160 cm og min kommende er 184 cm.

Så høje sko og opsat hør er min løsning.

Desuden tror/håber jeg ikke det er det, folk fokuserer på den dag.

Mvh Jette

0

Del dette indlæg

Heeej

Altså uanset om det er manden der er højest eller jer piger der er højest så ER det da intet problem hvis I tænker i billeder. Er fotografen "prof" så klarer han det da på en eller anden måde. Ingen siger jo at man SKAL stå op begge parter eller i det hele taget stå op på de billeder. Man kan knæle, side på græsset eller andet alt afhængig af om man skal have taget billeder inde eller ude.

Og ja gæsterne..........de ville nok lure lidt hvis jeres højder lige pludselig var meget anderledes end til hverdag, fniis

Såh......glem det..........det er da slet ikke noget problem!

Kh

Anne

0

Del dette indlæg

Hej ()()

Mange tak for alle de dejlige tilbagemeldinger.

Det er også det rene pjat, jeg har aldrig gået så meget op i detaljer som jeg gør til denne dag.

Selvfølgelig er det lige meget hvem der er den højeste, tykkeste eller tyndeste bare man elsker hinanden og får en fantastisk dag.

Men jeg tror nu at jeg lytter til den med et par flade sko når man spiser :specool:

:bamsekram:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer