loenfeldt

Mister jeg min mand?????

66 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er manden kommet hjem igen :)

Det går langsomt fremad, men det er hårdt. han har mange smerter. bl.a. pga. at de har fjernet et ribben. Han kan dog intet lave. ikke engang fx bære en desserttallerken, så lige nu er jeg alenemor til fire. ( 7 mdr. 6 år. 9 år og 34 år) puha, men hvor er det fedt det er overstået, så nu kan vi se fremad, selvom om det bliver en svær og hård periode.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre at alt trods alt er gået godt og at det går fremad, selvom det er svært. Jeg har selv været igennem et sygdomsforløb genne de sidste 1 1/2 år, så jeg kende det. Har du undersøgt om I har en kritisk sygdom forsikring? Ved godt at penge ikke kompenserer for det I er igennem, men det kan da varme lidt at forkæle sig selv lidt!!!

Jeg fik selv 100.000 fra mit prnsionsselvskab og vi tog ud at rejse, holdt et fantastisk bryllup og købte nogle små ting til os selv og børnene :balloons:

Held og lykke fremover...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det går stille og roligt fremad med at gå. Han kan gå længere og længere og har prøvet at køre i bil (ca. 10min) det var dog ikke ham der kørte. Han er ikke begyndt til egentlig genoptræning, da hans ryg skal have lang tid til at hele i. Når han går igang skal han muligvis til viborg og vi bor på fyn, så der vil han ikke være hjemme hele ugen. Det bliver svært ikke mindst for vores børn (7mdr. 6 år & 9 år)

Det her er noget der kommer til at koste blod, sved og tårer for os begge, også nu hvor vi skulle nyde, at vi endelig er bleven gift. Vi trænger til at komme væk og bare være os to, og vores tre guldklumper for dem kan vi ikke undvære (Bryllupsrejse) men det er nu svært, når han kan gå ca. 100 m også skal sidde i et par timer, før han kan lidt igen....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer