Guest Linemarie1

Den 16.august 2008

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihh nej dah. Du er slet ikke alene. :bearhug:

Vi skal også giftes den 16. august i Tuse Kirke lige uden for Holbæk, og vi glæder os helt vildt. Det bliver SÅÅÅ STORT :thumbsupsmileyanim:

Er i fuld gang med at spare penge sammen.......

Knus Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

os mig os mig os mig :thumbsupsmileyanim: syntes bare tiden går alt for langsomt :thumbsupsmileyanim: regner med at gå i gang med invitationerne til feb. hvor lang er i andre? vi har bestilt følgende: kirke, band, telt, natmad (pølsevogn) og har fundet ud af mad osv... mangler bare lige det sidste som finish... så jeg glæder mig til at komme igang med at lave alle de her ting :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi skal også giftes den 16. august i Budolfi kirke i Aalborg. Og det er sjovt, hvis der ikke var flere nordjyder på banen, sidst du spurgte, for når vi har ringet rundt til feststeder, har det suverænt været den august-dato, der har været mest booket. Måske er det et lokalt fænomen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

STD kort er på vej ud - de først har allerede givet respons :cheerleader3:

det er en helt fantastisk følese med al den positive feddback :angry::cheerleader3::cheerleader3:

Vi har booket Vindeholm Slot til festen, kirken er reserveret, min kjole er bestilt (designet af mig og L design) Kørsel er der også tænkt på..

Jeg har købt ind til indbydelserne.. men sender dem først 4 mdr før ca...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hello!!!

Her i Thy skal der også holdes bryllup den 16.08.08

Vi er næsten færdige med det kreative nemlig invitationerne, bordkort, velkomstfolder, kirkekolder og rispser. :fløjt:

Vi har også fået booket festlokale med mad, kirke, kørsel og skal afsted i morgen for at prøve brudekjole, så synes da at vi er rigtig godt med... :(

Med venlig hilsen

Mia KS

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer