marieheering

Annemarie & Kim

204 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Efter dildopartyet, kunne vi endelig få noget at spise!!

Nu havde vi jo gået og duftet til kødet ude på grillen, så vi var godt sultne allesammen.

Så vi spiste, hyggede og grinte resten af aftenen! Lige indtil vi ikke gad mere og så gik vi hjem i seng!

Simpelthen bare en dejlig dag!!

Stille og rolig, uden alt muligt vildt og grænseoverskridende. Lige som jeg havde drømt om!! :boohoo:

1000000 tak tøser!!

Glæder mig til at få endnu flere billeder fra dagen!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha! Som tiden går!!

Jeg synes ikke at det er længe siden at der var 236 dage til bryllup. Nu er der kun 25!! :cheerleader3::cheerleader3:

Det er jo helt vildt!!!

Fik lige opdateret min "to-do-liste" og den ser da heldigvis grøn ud, det meste at vejen...

Så mon ikke vi har styr på det meste??

Det er altså ALT for varmt til at sidde her inde og læse/skrive, så jeg render udenfor igen. Håber bare ikke at det bliver SÅ varmt den 23. august!!!

0

Del dette indlæg

Uha uha

Det er godt nok længe siden jeg har haft tid til at være herinde!!

Det er vist ved at være på tide med nogle opdateringer...

Vi er vist efterhånden ved at have styr på det hele (med 11 dage tilbage er det vist heller ikke for tidligt)

Kjolen er klar og hænger herhjemme i et aflåst rum. Sko, undertøj og smykker er også på plads. Og i overmorgen skal jeg til frisøren og have styr på håret og make-uppen.

Tøj og sko til begge børn er også på plads. Jeg er godt nok kommet til at købe en kjole mere til Sara, så nu er jeg i tvivl om, hvilken en af dem, hun skal have på!!

Kim har også langt om længe fundet det, som han skal have på. Nu venter han bare på at de ringer, at de er færdige med at sy bukserne ind...

Musikken er på plads. Svigerfar har bestemt sig for at det er hans bryllupsgave til os! :griner:-

På kroen skulle alt også være på plads! Menuen er bestemt, dekoration mv er på plads. Det eneste der mangler er at vi lige får prøvesmagt endnu 3 slags hvidvin og finder en som vi kan lide!! Den første de foreslog var nemlig udrikkelig!!!

Langt om længe og kun 10 dage over fristen, fik vi fat i de sidste gæster. De var rejst på ferie og havde da lige glemt at vi skulle have besked om at de gerne vil komme til vores bryllup!!

Så alt i alt har vi kun fået 3 afbud og er endt på 50 personer ialt.

Det synes jeg faktisk er helt flot gået. Tænk at de gider komme alle sammen! :kiss:

0

Del dette indlæg

Jeg synes ikke at det er længe siden at der var 236 dage til bryllup. Nu er der kun 25!! :griner:-:kiss:

Wuaaa, der står 235 dage på min ticker... glæder mig til, at der kun står 25...

Ville lige ønske en rigtig dejlig bryllupsdag til Jer - godt at høre, at I har rimelig styr på det hele. Nyd de sidste planlægningsdage og selvfølgelig selve klimakset.

Mange hilsner, Ane

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes ikke at det er længe siden at der var 236 dage til bryllup. Nu er der kun 25!! :bearhug::bearhug:

Wuaaa, der står 235 dage på min ticker... glæder mig til, at der kun står 25...

Ville lige ønske en rigtig dejlig bryllupsdag til Jer - godt at høre, at I har rimelig styr på det hele. Nyd de sidste planlægningsdage og selvfølgelig selve klimakset.

Mange hilsner, Ane

Glæd dig!! Det går næsten alt for hurtigt!! :kiss:

Og mange tak skal du have. Jeg skal se om jeg kan nyde det, for alle sommerfuglene... Hi Hi..

0

Del dette indlæg

Det går jo godt med planlægningen, MEN...

Lidt "ged" er der dog gået i det...

Først kom vi i tanke om at vores tur i limoen. Den var vist lidt for kort!!

Hvis vi skulle holde os til tidsplanen, ville vi nemlig være de første til at ankomme til kroen!! Vi havde lige glemt den lille detalje med at fortælle folk, at der er kaffe på kroen efter vielsen... :cheerleader3:

Men tror nok at vi har reddet den, ved at lade rygtet om kaffe svirre, og betale for 3 kvarter mere i limoen... :bearhug:

Sidste fredag ringede de så fra rejseselskabet. (Vi havde bestilt rejse til søndag aften...)

Desværre blev de nødt til at aflyse, da de ikke havde nok passagere til den afgang!! :hug:

Men de kunne da tilbyde os at komme afsted lørdag eftermiddag istedet!!!

Det kan vi jo ligesom ikke! Så gode råd var dyre...

Det tog hele dagen at ringe frem og tilbage. Vi kunne jo også komme afsted søndag morgen, til en anden by, et andet hotel... Det var vi så inde og kigge på. Men NEJ! Det ene sted var kun bygget op omkring druk og diskoteker, det andet var et rigtigt sports-sted. Og det var jo ikke lige DET vi havde forestillet os. Så vi endte med at sige, at vi ville have vores penge tilbage og så kørte vi en tur i lufthavnen for at finde noget andet!

Mens vi så er lige ved at booke en tur til Paris istedet for, ringer damen fra selskabet igen!

Hun havde snakket med hovedkontoret og de var blevet enige om, at det simpelthen var så synd for os og vores bryllupsrejse, så de havde et nyt tilbud til os.

Den samme rejse, det samme sted, det samme hotel, nøjagtig som vi havde bestilt, bare med afgang om torsdagen d. 28. Og oveni det, ville de så refundere halvdelen af beløbet!!! :bearhug::kiss:

Det kunne vi næsten ikke sige nej til!

Så vi måtte lige have fat i barnepigerne og med Kims arbejdsgiver, om det var ok med dem at vi rykkede vores ferie?!

Heldigvis sagde de JA!

Så vi får vores romantiske bryllupsrejse trods alt. Selv om det bliver et par dage senere end planlagt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære Annemarie & Kim

Stort tillykke med brylluppet i dag.

Jeg håber, at i har en fantastisk og romantisk dag.

Jeg håber at du lægger en masse billeder ind fra dagen, og naturligvis også beretning :lol:

Endnu en gang tillykke :cheerleader3:

Maya

P.S. FEDT, med bryllupsrejsen - trods lettere forsinkelse !! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Uhh!!

Det var bare sådan en dejlig dag!!

Alt gik bare perfekt og vejret viste sig fra sin bedste side.

Jeg har endnu ikke så mange billeder fra dagen, men skal nok lægge dem ind, som jeg har. Selve beretningen må i vente med, til jeg kommer hjem fra bryllupsrejse! :cheerleader3:

Så er der også en chance for at jeg har fåetflere billeder....

Men glæd jer piger, til det bliver jeres tur! Det er det hele værd!

DEN BEDSTE DAG I MIT LIV!!!

post-31982-1219735157.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer