Guest Fia1979

farver på slør

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Det er nok bedre med et hvidt slør til en råhvid kjole, end en hvid kjole og et råhvidt slør.

Har set et billede herinde af det sidste, og der så sløret helt nikotingul og beskidt ud.

Men vær forsigtig. Prøv det evt, og få en til at tage et billede, så kan du selv se, hvordan det ser ud...

0

Del dette indlæg

Hejsa

Det er nok bedre med et hvidt slør til en råhvid kjole, end en hvid kjole og et råhvidt slør.

Har set et billede herinde af det sidste, og der så sløret helt nikotingul og beskidt ud.

Men vær forsigtig. Prøv det evt, og få en til at tage et billede, så kan du selv se, hvordan det ser ud...

god ide.

Det er fordi vi har et slør der er meningen det skal blive en tradition at det skal bruges af hver brud. men det er hvidt

og den kjole jeg har kig på er off-hvid....

0

Del dette indlæg

Hejsa

god ide.

Det er fordi vi har et slør der er meningen det skal blive en tradition at det skal bruges af hver brud. men det er hvidt

og den kjole jeg har kig på er off-hvid....

Der er ikke andet for at tage sløret med ud, når drømmekjolen skal prøves...

God jagt ;o)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det syntes jeg bestemt ikke. Ikke for at være træls men - det kommer til at se forkert ud og din kjole kommer til at se "beskidt" ud opmod det hvide slør. Kan du ikke høre om du ikke må farve sløret i the?

Anna :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

kan man godt have et helt vidt slør til en off-hvid kjole???

NEJ, det få din kjole til at se beskidt ud. hvorfor ikke finde et slør i kjolens farve? Kik forbi min side www.ewas-brudetilbehor.dk, det kan være du finder noget du kan lide og så er det uhørt billigt

0

Del dette indlæg

Hej Fia

Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt - så har du allerede købt kjolen - og dit arvestykke sløret har en anden farve.

Jeg synes bestemt, at det vil være synd at farve sløret. Selvom det ikke er moderne p.t. med hvide brudekjoler, så kan det jo blive det igen, når dine børn skal giftes ! Og jeg forstår rigtig godt, at du på en eller anden måde gerne vil bære sløret på din bryllupsdag.

Så jeg tror, at du skal forsøge at tænke alternativt:

Måske skal sløret ikke bruges som det er tænkt - altså på hovedet - måske kan det indgå som en del af udsmykningen ved din bryllupsfest ? Eller hvis I tager afsted fra festen inden de øvrige gæster - så kunne du måske skifte tøj og have sløret på i forbindelse med jeres exit ?

Måske kan andre bidrage med gode ideer, der ikke ødelægger jeres arvestykke.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan man godt have et helt vidt slør til en off-hvid kjole???

Det vil jeg fraråde. Det få din kjole til at se "beskidt" ud. Sløret ser pænest ud når det har nogenlunde samme farve som kjolen. Kik forbi min side og se om su kan finde et du kan lide. Der er masser penge at spare.

Hilsen Ewa

www.ewas-brudetilbehor.dk

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer