Guest bøggild

Et lille digt/vers

10 indlæg i dette emne

Hej tøzer

Jeg har lige brug for jeres mening, jeg har et lille digt/vers som jeg godt kunne tænke at sige til min kommende, da jeg bestemt IKKE skal holde tale(vil bare tude hele talen igennem og ingen kan høre hvad jeg siger) fortæl lige hvad I synes og om det er for KORT

Du er i mine tanker

Mit hjerte banker :hjerte:

Dine søde ord og charme

Er ALTID dejlige og varme

Dine kys er ligeså

Gid du måtte for evigt bestå

Du er den dejligste mand

Her i dette land..

Kom endelig med ris eller ros.

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa. ()()

Synes det er et rigtigt sødt digt. Hvis du gerne vil sige noget, er det total lige meget om det er langt eller kort. Dit digt siger jo alt på få linjer. Hvis du selv synes det er for kort, kunne du jo evt, spille et stykke musik som I begge kan lide. Det kræver jo bare en cd, eller hvis I har nogen til at spille at de kan nummeret.. ( bare et forslag, hvis du gerne vil have det "fylder" lidt mere)

Held og lykke

Knus Henriette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg synes dit digt er meget fint, især hvis det skal kunne gøres inden alt for mange tårer triller...

Og som nogen allerede har sagt, er det ikke mængden af ord, men indholdet af dem der er vigtige.

Så dit digt er meget smukt og fint, og ikke for kort. :sugekop:

Knus herfra taz

0

Del dette indlæg

Hej Tina

Jeg synes bestemt ikke, at dit digt er for kort, og det siger meget om dine følelser, men hvis du selv synes det, kunne du jo eventuelt fortælle en sjov historie om, hvordan i mødte hinanden - hvis altså historien er "stueren" - dine forældre skal jo også høre den...

Jeg er selv bogstaveligt talt en vandfald, når det gælder brylluper og søde taler, så jeg har valgt den mere humoristiske genre til begyndelse og slutter så af med at læse teksten på en sang op.

- historien til venner og familie

- sangen til min kæreste

Held og lykke

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer