anita80

Westlife-koncert i Herning

6 indlæg i dette emne

Jeg fik lige at vide i dag, at der faktisk var sat billetter til salg til Westlife-koncert i Herning den 25. maj næste år!

:boohoo: Jeg skyndte mig lige ind på Billetnet og fik nogle billetter! FEDT! :cheerleader3:

Det er en koncert for kun 4000 tilskuere!

Jeg har været til koncert med dem 4 gange før, så denne gang skal ikke være en undtagelse! Puha, jeg er vel en lille pop-tøs, men sådan er det bare :cheerleader3:

westlife.jpg

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FEDT!!!!

Jeg skal også til Herning og glæder mig også!

De plejer at levere varen, så de er absolut værd at se og høre!

Denne gang skal min kæreste for første gang til en Westlife-koncert...han er vist blevet lidt hooked på det efter at han var med til Take That i Aalborg tidligere på året... :boohoo:

2356088-6533865a05d54893ed98c4d076a.jpg

0

Del dette indlæg

øv øv øv jeg vil også

jeg var elle vild da jeg hørte de kom til danmark lige indtil datoen, for det er dagen efter vores bryllup og da de går på sidder jeg i en flyver på vej til afrika øv øv :cheerleader3:

i må have en vild fed tur jer der er heldige :boohoo:

ØV altså!

- men det er da en dejlig grund til, at du ikke kan komme til koncerten :cheerleader3: Så må du have en supertur til Afrika :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv altså - hvorfor er det helt i Herning?

Jeg var i Forum og høre dem spille for 4 år siden!

Desuden betyder Westlife meget for min familie - vi danser nemlig om juletræet til "all for love" - total underlig tradition, men vildt sjovt. Så får den hele armen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer