anitaelise

Jeg skal af med 25 kilo.....

28 posts in this topic

Overskriften siger alt, kiloene skal af, men hvordan? Jeg har en svag sjæl, og elsker mad og slik. Motion har jeg svært ved da jeg er studerende, mor og ikke bor sammen med kæresten. Ved godt det lyder som en dårlig undskyldning, men kan slet ikke se hvor jeg skulle kunne få presset en times træning ind. Så jeg er åben for alle mulige forslag.

Knus Anita, der nok skal lave en lille vægttabs ting som signatur så i kan følge med når kiloene skal rasles af :boohoo:

0

Annonce ♥

jeg kan helt klart anbefale weight Watcher... har fulgt deres brevkursus siden d. 9 juli og har tabt mig 20 kg. det har kostet mig 1000 kr. men har været det bedste jeg nogensinde har brugt penge på

kh marie, som stadig mangler lidt før hun er i mål

0

jeg kan helt klart anbefale weight Watcher... har fulgt deres brevkursus siden d. 9 juli og har tabt mig 20 kg. det har kostet mig 1000 kr. men har været det bedste jeg nogensinde har brugt penge på

Okay brevkursus? Hvordan fungere det lige? Flot at du har tabt dig så meget. :boohoo:

knus Anita

0

Okay brevkursus? Hvordan fungere det lige? Flot at du har tabt dig så meget. :boohoo:

knus Anita

dvs sige at man modtager alt deres materiale m. posten. man kan evt. indsende et postkort m. ens ugentlige vægt ændring ind til en konsulent ( det har jeg ikke selv brugt) jeg købte "brevkurset" for at få materialet, uden at skulle stå til regnskab, ved et ugentligt møde

0

Annonce ♥

Jeg kan anbefale www.slankedoktor.dk. Jeg har fulgt deres anbefalinger i 6-7 uger nu og vægttabet er 4 kg. Jeg skal ikke af med så meget, men konseptet kører på kostomlægning og dermed et varigt vægttab. Det koster selvfølgelig lidt (du bestemmer selv, hvor meget rådgivning du vil have og dermed prisen) men hvor meget er ens heldbred værd???