pusserrnus

nogen dekan hjælpe mig med det her

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja som ovrskriften siger hvordan finder man de her oplysninger??

Navnet stammer oprindeligt fra??

navnet betyder??

Lykkesten??

Lykkefarve??

lykkeblomst??

Lykketal??

...øhm... Spørgsmålet er ikke forstået...??? Hvad er det du gerne vil have hjælp til? :thumbsupsmileyanim::balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg har en navnebog hvor alle godkendte navnes oprindelse og betydning står i. Hvis du sender mig en PM med de navne du gerne vil have svar på, vil jeg gerne slå dem op for dig.

Mht til de andre ting, så er det jo nok astrologer og numerologer du skal have fat i.

Jeg har aldrig hørt om en lykkeblomst og lykkefarve?

Redigeret af shiba
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en navnebog hvor alle godkendte navnes oprindelse og betydning står i. Hvis du sender mig en PM med de navne du gerne vil have svar på, vil jeg gerne slå dem op for dig.

Mht til de andre ting, så er det jo nok astrologer og numerologer du skal have fat i.

Jeg har aldrig hørt om en lykkeblomst og lykkefarve?

Søde shiba.. Står mit navn deri den bog? kunne da virkelig godt tænke mig en betydning på mit navn.. Eller måske du kunne fortælle mere om den bog, kan den fåes stadig??

Knuss

0

Del dette indlæg

lykkelomst og lykkefarve har jeg fundet!!

Så er mangler kun hvor man kan finde ud af hvor ens Navnet oprindeligt stammer fra??

Hvad Navnet betyder??

Hvad der er ens Lykkesten??

Lykketal??

Hvor navnet stammer fra og hvad det betyder, kan du oftest finde i en god ordbog. Ellers hvis du googler hvad betyder navnet, eller noget i den stil, så skulle der gerne dukke en del sider op... :cheerleader3:

Lykkestenen og -tal tror jeg ikke er så nemt at finde, da jeg aldrig har hørt om, at man skulle have knyttet det til ens navn.. Tror derimod det er noget der er knyttet til ens fødselsdag.. Så måske du skulle prøve nogle astroligi-sider?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer