pusserrnus

kom med nogle forslag

3 indlæg i dette emne

ja regner stærkt med at jeg skal fri her til febuar (ja altså nogle af jer herinde ved nok at det har været planlagt bryllup før men det blev rykket på ubestemt tid men nu vil jeg fri rigtig). Mangler nogen forslag til hvordan man kan gøre det lidt specialt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyh... den var svær.

Det afhænger jo meget af, hvordan du og din tilkommende er som mennesker.

Der er en stigende tendens til, at det skal gøres så offentligt som muligt - senest har jeg i TV set eksempler på, at det er sket i det der show med Casper Christensen, hvor man kan vinde penge og i "Vild med vejr". Og der findes jo utallige muligheder - der både er omkostningstunge og besværlige.

For mit vedkommende foretrækker jeg nu, at et frieri foregår under 4 øjne. Men som skrevet, det er jo smag og behag.

Uanset, hvordan frieriet foregår, så vil der alligevel være rigtig mange anledninger til at delagtiggøre andre i, hvordan det er foregået, da rigtig mange spørger om dette efterfølgende.

Så hvis du spørger mig, så find det helt rigtige tidspunkt og fri. Det rigtige tidspunkt kender kun du, så det er svært at rådgive, men det kan være over aftensmaden en ganske almindelig hverdagsaften, det kan være når som helst. Du kan også hænge en seddel op på spejlet i badeværelset, lægge en seddel i madpakken, sende en SMS.

Når jeg tænker tilbage på min mands frieri, så kom det en meget tidlig hverdagsmorgen under morgenmaden. Og jo, det var nøje planlagt fra hans side, idet han faldt på knæ, havde ring og det hele. Det var uanset søvnen i øjnene et meget romantisk øjeblik, som jeg ikke ville bytte for alverdens offentlige frierier. Men sådan er vi jo så forskellige.

Håber, du får nogle mere konkrete og brugbare råd.

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer