Guest FruKennet

buket med kun Callaer

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Prøv Metju ´s tråd. Hun havde kun callaer.. Det undrer mig du ikke kan finde andre, for jeg synes der var RIGTIG mange her i sommers.. Prøv også Annaperenna´s inspirationsstråd (under planlægninger), hun har endeløst mange, smukke billeder af alle mulige blomster og buketter. Anita80 plejer også at være leveringsdygtig i billeder.

Har du forsøgt at søge på calla/kalla/kala/cala oppe i i højre hjørne? Jeg ved f.eks. ikke hvordan det staves rigtigt.. -Så må de poppe noget op. Hmm, tror måske også Josefin havde en calla buket?

0

Del dette indlæg

Fandt lige dissw billeder: (ellers kig under "inspiration via billeder" og så under "brudebuketter". Der er masser af tråde - også nogle med callaer (eller hvordan det lige staves :thumbsupsmileyanim:

post-31283-1199357235.jpg

post-31283-1199357277.jpg

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

JEg vil anbefale at du starter med at spørge om prisen pr. stk inden du fortæller hvad du skal bruge dem til. Har en veninde der er blomsterhandler. HUn fortalte for noget tid siden at hun var blevet ringet op af en fortvivlet kvinde. Hun havde ringet rundt til forskellige butikker i Aalboorg området. Hver gang hun sagde at hun skulle bruge calaer til en brudebuket kostede de mellem 80 og 100 kr stk. HUn fik dem til ca 20 kr i min venindes butik.

held og lykke med det

LOuise

post-30281-1200427607.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer