Betina82

Gommens tøj ??? UDSALG?

5 posts in this topic

Hej Piger..

Min kæreste og jeg har sådan håbet, at finde noget godt og fint tøj til ham på udsalg her i januar, især fordi jeg koster os dyrt i forvejen :thumbsupsmileyanim:

Vi jagter et lyst nålestribet jakkesæt lidt alla det på billedet... Det på billedet er fra House of brides, men holder de udsalg på herretøj? Nogen der ved det?

Kender I ellers nogen butikker som sælger denne slags og som tilfældigvis også holder udsalg på det i denne måned?

post-27670-1199372813.jpg

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke om House of Brides også har udsalg på herretøj men jeg vil tro det... ellers prøv at tilmelde dig deres nyhedsbrev, eller bestille deres bryllups-CD så får du en masse flyers med... jeg fik også en hvor der var 15% på herretøj....

bare et forslag :thumbsupsmileyanim:

0

Hejsa!

Jeg er 99,9% sikker på, at tøjet er fra Wilvorst (fantAAAAstisk fedt tøj i øvrigt), så du kan jo prøve at tjekke deres hjemmeside og se hvem der forhandler mærket.. Mener man kan gå ind og søge på de forskellige lande, og så dukker forhandlerne op.. Og så kan du jo så selv finde ud af bagefter, om nogle af disse holder udsalg.. :thumbsupsmileyanim:

Pøj pøj med jagten!

0

Hejsa.

Nu ved jeg ikke hvordan kvaliteten er, men abc brude sælger hele jakkesæt for 2700 kr. Der er et beige sæt der minder lidt om det fra dit billede.

Jeg har prøvet at ligge 2 billeder ind, men ellers er adressen www.abc-brudekjoler.dk

Venlig hilsen Sheila

post-29462-1199434531.jpg

post-29462-1199434634.jpg

0

Annonce ♥

Hej

Må det være lysere?

min mand har sit de renouard jakkesæt til salg her på bryllupsklar til 3000,- under halv pris.

mvh

tina

0