Mettegj

Bedste frisør Aalborg

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her må jeg lige hoppe med på bølgen...

Jeg plejer at være vildt dårlig til at gå til frisør - jeg fortryder altid når jeg kommer hjem igen...

Men jeg skulle klippes den anden dag - lidt spontant :cheerleader3:

og tog ud i den nye Poul M i shoppen, hvor de ikke har tidsbestilling fredag og lørdag...

WAUW - en service... Jeg fik den vildeste kakao, mens hun klippede mig

- altså med skum og drys og hele molevitten

Så skulle jeg have været permanentet blev vi enige om,

men da hun havde klippet og vasket mit hår - stod hun sådan lidt og tøvede og sagde så:

"jeg vil altså ikke permenente dig!" - nå tænkte jeg så...

"nej du har jo krøller" - åh okay jeg har hår så flad at man tror det er løgn...

"ej men jeg vil vise dig hvordan du skal finde dem frem"

og så tog hun sig tid til at vise mig hvordan jeg skulle føntørre dem - så de kom til sin ret

Det var altså det bedste! Hun kunne jo bare have permanentet mit hår snuppet 900 kr og været glad,

men i stedet tog hun sig tid til at lære mig hvordan man gjorde

Så enormt stor ros til Poul M shoppen - der lige fortalte mig jeg havde naturlige krøller :griner:-

(Det var ikke for at jeg ville snuppe din tråd - men nu havde jeg lige lidt Aalborggenser nyttig ros :) Håber det er okay)

Hvor ligger den frisør du skriver om?? Hvis jeg skulle prøve noget andet en anden gang?

0

Del dette indlæg

Jeg ved også godt hvem der skal sætte mit hår til brylluppet.

Hun hedder Ann Katrine (AK) og arbejder ved Trend Cut på CW Obels plads. Hun er fantastisk dygtig og sød. Hende vil jeg varmt anbefale til alle kommende brude, ja kvinder i Aalborg :thumbsupsmileyanim:

Forresten er hun også min veninde og "brudepige" så selvfølgelig skal hun have æren af at sætte hår på den specielle dag. Ville heller ikke overlade mit hår til andre.

0

Del dette indlæg

Jeg overlader ikke mit hår til andre end Sacha fra Søborg & Henriksen! Hun er super dygtig og god til at fange hvad det egentlig er man gerne vil, samtidig med at hun gerne kommer med forslag til nyt.

De tager sig også altid tid til at føntørre og lige style ens hår lidt når man er derinde. :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved nu at der er mange gode frisører i Aalborg, men man ender jo tit med at kende en som så ender med at kende ens hår godt.

:cheerleader3: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må lige tilføje min bemærkning til de flotte ROSER til diverse frisører.

Men før man har prøvet MILLE hos Lassen & Eriksen i viingaardsgade har man IKKE prøvet den rigtige. Man bliver forkælet, og der bliver tid til at tale om opsætning, daglig makeup. osv. osv. Du får gerne vist hvordan og hvilken makeup du skal bruge.

PRØV DET. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går ikke særlig tit til frisør, men ville allligevel gerne have hele baduljen på bryllupsdagen :cheerleader3: Jeg fik sat hår ved Salon Therese(a?) i Nørresundby. De skulle have 300 pr. halve time inkl. en prøveopsætning. Jeg kom kun af med 600 - så det synes jeg bestemt var rimeligt. Selvom mit frisure ikke var stor og fancy og fyldt med prinsessekrøller, så var det LIGE som jeg gerne ville have det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg går ikke særlig tit til frisør, men ville allligevel gerne have hele baduljen på bryllupsdagen :cheerleader3: Jeg fik sat hår ved Salon Therese(a?) i Nørresundby. De skulle have 300 pr. halve time inkl. en prøveopsætning. Jeg kom kun af med 600 - så det synes jeg bestemt var rimeligt. Selvom mit frisure ikke var stor og fancy og fyldt med prinsessekrøller, så var det LIGE som jeg gerne ville have det :cheerleader3:

Det synes jeg også er rimeligt, jeg har haft ringet til Chao Chao og de skulle have 669,- mener jeg det var, så det er også ok. Det må i hvertfald blive dem jeg ender med, for 1300,-synes jeg simpelthen bare er for meget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal lige nævnes at der er afsat 2 timer på selve dagen til håropsætning og så er der prøveopsætningen oven i, så det er nok ikke meget mere end 300,- pr ½ time jeg giver :cheerleader3:

Der er afsat ca. 1½ time til min opsætning og så er der også prøveopsætning, så synes faktisk stadig 1300,- er meget. Men det er jo smag og behag.

Skal ned og klippes dernede her i næste måned, så må vi se hvad hun mener om frisuren.

Redigeret af Pernille Soelberg Jensen
0

Del dette indlæg

Hej

Jeg skal have sat hår ved Esko & Gram & Holmegaard. De virker dejligt innovative og jeg har hørt så godt om dem. Pris inkl. prøveopsætning er ca. 1500,-

Hejsa

Jeg fik lavet hår + makeup hos Pernille fra Esko osv... til mit bryllup d. 4/4 - og villle bare lige sige:

:) DU KAN GODT GLÆDE DIG :cheerleader3:

De er ikke billige, men alle pengene værd - har ikke fortrudt et sekund!!! Hår og make up holdt hele dagen og jeg har aldrig følt mig smukkere :cheerleader3:... og selvom gemalen pillede 97 hårnåle ud, da dagen var omme, havde jeg slet ikke mærket dem...

Så VARME anbefalinger herfra :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Min veninde og jeg var i Chao Chao sidste år, da vi skulle have fint hår til et bryllup. Vi havde hver vores frisør til at sætte hår. Vi tog faktisk udgangspunkt i den samme frisure, men sagde at de ikke skulle være helt ens. Min frisure var rigtig smuk, min venindes kunne jeg have lavet!!!!!!! 600,- bobs kostede det, så det er virkelig ikke ligemeget.

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer også Chao Chao til vores bryllup - bliver normalt klippet derinde og er RIGTIG godt tilfreds med dem....men bliver bare lidt bange, nu når de ikke laver prøveopsætning. Det er selvfølgelig dobbelt arbejde for en frisør at skulle lave opsætningen 2 gange (når man kun betaler for én) - men man bliver da også dobbelt så bekymret. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg skal have sat hår ved Esko & Gram & Holmegaard. De virker dejligt innovative og jeg har hørt så godt om dem. Pris inkl. prøveopsætning er ca. 1500,-

Hejsa :cheerleader3:

Jeg går normalt til frisør ved Betina (Esko), hun er en fantastisk frisør, og Pernille er SÅ dygtig til opsætninger (har tilfældigvis været til frisør 2 lørdage, hvor der var brude i salonen..) Men jeg undrer mig over den pris, du nævner. Jeg har faktisk været inde på deres hjemmeside og tjekke priser, fordi jeg kun vil have sat hår der, og jeg synes prisen var omkring 2500,- for hår og make-up. Har du talt med dem derinde? Jeg regner med at tage den helt store pakke, som inkluderer manicure, pedicure og ansigtsbehandling, hår og make-up, men det står til 4500,- på hjemmesiden, og det er altså seriøst mange penge!

Hmm.. Jeg er en god kunde derinde, det kan være, man kan forhandle sig lidt ned i pris.. :boohoo:

0

Del dette indlæg

Er nødt til lige at sende lidt ros of reklame ud i cyberspace. Jeg var til bryllup i lørdags og besluttede mig for at jeg ville prøve at få lavet en "fest-opsætning" både for at pifte tøjet op - men også for lige at "prøve det" inden den store dag i august.

Jeg fik sat hår hos Maria S i Vingårdsgade i Aalborg af Lonnie. HOLD DA OP hvor er hun dygtig! Gik derfra med det flotteste hår - som i øvrigt stadig sad 100% da jeg skulle i seng kl. 04:00 :-)

Sååååå overvejer da lige om hun måske skal sætte det til brylluppet :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er nødt til lige at sende lidt ros of reklame ud i cyberspace. Jeg var til bryllup i lørdags og besluttede mig for at jeg ville prøve at få lavet en "fest-opsætning" både for at pifte tøjet op - men også for lige at "prøve det" inden den store dag i august.

Jeg fik sat hår hos Maria S i Vingårdsgade i Aalborg af Lonnie. HOLD DA OP hvor er hun dygtig! Gik derfra med det flotteste hår - som i øvrigt stadig sad 100% da jeg skulle i seng kl. 04:00 :-)

Jeg har også hørt rigtig meget godt om pigerne nede hos Maria S... :) Hvad måtte du slippe for sådan en omgang?

0

Del dette indlæg

Jeg har også hørt rigtig meget godt om pigerne nede hos Maria S... :) Hvad måtte du slippe for sådan en omgang?

Det kom til at koste mig 550,- hvilket jeg syntes er en yderst rimelig pris. Det tog omkring 1 time og hun var MEGET grundig!!! Som sagt sad det stadig rigtig flot da jeg skulle i seng.

Har vedhæftet billede af frisuren. (skulle passe til en bestemt kjole....) Har desværre ikke billeder af "bagsiden" men det var krøllet op sådan lidt "sjusket".

Mvh Theresia

post-38073-1244723566.jpg

Redigeret af toftdahl
0

Del dette indlæg

Det kom til at koste mig 550,- hvilket jeg syntes er en yderst rimelig pris. Det tog omkring 1 time og hun var MEGET grundig!!! Som sagt sad det stadig rigtig flot da jeg skulle i seng.

Har vedhæftet billede af frisuren. (skulle passe til en bestemt kjole....) Har desværre ikke billeder af "bagsiden" men det var krøllet op sådan lidt "sjusket".

Mvh Theresia

WOW hvor er det bare en smuk smuk frisure! :thumbsupsmileyanim: Synes da heller ikke det var så galt for en så fin opsætning og når man så tænker på at det har taget en time, så synes jeg bestemt også prisen er yderst rimelig...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer