minni1

Skal vi tabe os sammen?

134 indlæg i dette emne

puha der er ikke ret lang tid til jeg skal giftes den 24/5-08,

Mit største ønske er at tabe i vægt, men mangler nogen til at sparke og skubbe i rø... hehe

men jeg tænkte på hvad i ville sige til at vi laver en lille vægtklub herinde hvor vi feks 1 gang om ugen skriver vores vægt og hvad vi har tabt elle taget på

jeg har et ønske om minus 10 kg

men vil da lægge ud.

henriette:startvægt 74,5 kg

kom også gerne med gode ider til hvordan og hvorledes.

vh henriette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

uge 2

minni1

startvægt 74,5 kg

wombat3010

startvægt 69,5 kg

NatKen

startvægt 87,4 kg

joso

startvægt 70 kg

Rikkebruden

startvægt 67 kg

Nynnem

startvægt 62,3 kg

Redigeret af nynnem
0

Del dette indlæg

Mit mål er at ende på 56 kg og lagde ud i fin stil og steppede i 30 min i går.

Ellers skal kg ryge ved at spise mindre sukker, pasta, ris, kartofler og hvidt brød. Der skal mere groft, grønt og vand på bordet. Hvilket betyder at jeg snart kommer til at ligne en lille tisse trold med lange øre og store fortænder i følge min prins gemal :thumbsupsmileyanim:

Min motion vil bestå af løbeture når vejret tillader, cykler hverdag 2 x 20 min til & fra Hillerød station/hjem, min stepper og nogle forskellige motionsbånd på dvd'en.

Umiddelbart skal det være mere en kostomlægning frem for kur!!!

0

Del dette indlæg

uge 2

minni1

startvægt 74,5 kg

wombat3010

startvægt 69,5 kg

NatKen

startvægt 87,4 kg

joso

startvægt 70 kg

Rikkebruden

startvægt 67 kg

Nynnem

startvægt 62,3 kg

Hej

Jeg vil ogsaa gerne vaere med:¨

camilla80

startvaegt 75,2 kg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej allesammen

Sikke et godt initiativ. Min startvaegt har jeg skrevet ovenover paa listen. Jeg havde ellers lige tabt mig i december, da jeg skulle til tilretning allerede, men i julen roeg der saa lige 3 kg paa igen.

Mit maal et 70 kg - dvs. ca. minus 5 kg.

Af motion staar jeg paa ski saa tit jeg kan - dvs. hver weekend, hvis vejret er ok, og saa har jeg faaet mig en motionscykel i stuen. Jeg maa bare se at faa den brugt.

Jeg har fuldt vaegtvogternes brevkursus tidligere og det virkede godt, saa det gaar jeg nok i gang med igen.

0

Del dette indlæg

Melder mig også til projekt tab sig inden brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Håber jeg med jeres opbakning kan få taget mig sammen.

Jeg vil gerne ned og veje omkring 56, så jeg skal tabe mig cirka 6 kilo.

For en del år siden tabte jeg mig 10 kilo gennem vægtkonsulenterne, men det duer bare ikke denne gang, da det er meget kødbaseret og jeg jo er vegetar, men jeg vil prøve at følge deres grundprincipper alligevel.

Generelt skal jeg bare til at være lidt mere sund efter at have ladet stå til i et godt stykke tid. Jeg skal drikke mere vand, spise mere sundt, droppe slikken (må godt lidt i weekenderne) og så igang med at træne igen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forresten lige et spørgsmål...

Er der nogen af jer der kender en god oversigt over proteinkilder? Ikke kød, men grønsager. Jeg skal til at spise mere proteinrigt, og mangler lidt at finde ud af hvilke grønsager der er rigtig gode (kender selvfølgelig godt bønner og sådan noget)

Jeg tror nok at jeg har noget der hjemme du kan bruge...... fandt en folder i føtex for laaaaaaaaang tid siden, så spørgsmålet er om den måske er gået tabt.

Ved heldigvis hvor jeg skal lede, så jeg kigger når jeg kommer hjem.

Her er en lille bitte smule

Redigeret af nynnem
0

Del dette indlæg

Forresten lige et spørgsmål...

Er der nogen af jer der kender en god oversigt over proteinkilder? Ikke kød, men grønsager. Jeg skal til at spise mere proteinrigt, og mangler lidt at finde ud af hvilke grønsager der er rigtig gode (kender selvfølgelig godt bønner og sådan noget)

Jeg tror nok at jeg har noget der hjemme du kan bruge...... fandt en folder i føtex for laaaaaaaaang tid siden, så spørgsmålet er om den måske er gået tabt.

Ved heldigvis hvor jeg skal lede, så jeg kigger når jeg kommer hjem.

Ih, det ville være dejligt, søde

0

Del dette indlæg

Ville egentligt gerne være med her, men jeg har fundet ud af med mig selv, at det slet ikke duer, at jeg vejer mig.

Det startede en lille måned før vi tog til Prag, der røg batterierne i vægten sig en tur, og jeg glemte hele tiden at købe nye. Da vi så var i Prag kunne jeg mærke på min krop, at jeg tabte mig, forbi vi gik så meget som vi gjorde. Jeg fandt ud af, at det er nemmere for mig rent psykisk at holde vægten, nå jeg ikke vejer mig, for før vejede jeg mig hver dag, kunne simpelthen ikke lade vær. Og jeg blev vildt ked af det, hvis jeg havde taget 500 gram på, og kunne jo ikke forstå det, for havde måske spist mega sundt dagen før og været ude at gå.... Så nu mærker/ser jeg efter, hvordan min krop føles/ser ud. Jeg har da taget lidt på i julen, men skal nok komme af med det igen.

Det skal siges, at jeg har været en hel del størrer end jeg er i dag. For en 8 år siden lagde jeg på omkring 85 kilo. Vil skyde på at jeg i dag er ca 68 kilo. Gider bare ikke at mad og slankekurer skal fylde hele mit liv. Efter at jeg har fået et lidt mere afslappet forhold til det, går det hele meget bedre....

Men jeg skal da ud og gå nogle ture og lige have strammet lidt op efter julen....

Ja lige en lang smøre, ved ikke om det giver nogen mening :thumbsupsmileyanim:

God kamp til jer alle!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg er så også med på dnene vogn.

jeg har netop igår tilmeldt mig et slankehold i et motionscenter i Frederikssund. men det starter først op den 4 fabruar. men i mellemtiden, tager jeg så andre alternativer.

I aften skal jeg op kl. 20.30 og lave Body Toning. ( hvad det så ellers er for noget )

Glæder jeg mig til.

Da jeg skal giftes den 17 maj, vil jeg jo gerne ned på lidt mindre kilo. Faktisk sagde min kontakt person igår i centret, at jeg godt kunne nå at tabe 15 kilo, hvis jeg er seriøs med træningen. DET glæder jeg mig for vildt til.

Nå men her status fra mig.

Nuværende vægt: 81,1 kilo.

Vægt den 17 maj: 66 kilo.

Og piger jeg mener det.....SPARK MIG I R.... HVIS DER IKKE SKER NOGET tak!!

Knus fra mig.

PS. Super god ide, med at være sammen om det.

0

Del dette indlæg

uge 2

minni1

startvægt 74,5 kg

wombat3010

startvægt 69,5 kg

NatKen

startvægt 87,4 kg

joso

startvægt 70 kg

Rikkebruden

startvægt 67 kg

Nynnem

startvægt 62,3 kg

lollerberg

startvægt 62 kg

camilla80

startvaegt 75,2 kg

Ea bea buksetrold

startvægt 81,1 kg

hvor er det altså dejligt at i er med på det, super super skønt.

0

Del dette indlæg

uge 2

minni1

startvægt 74,5 kg

wombat3010

startvægt 69,5 kg

NatKen

startvægt 87,4 kg

joso

startvægt 70 kg

Rikkebruden

startvægt 67 kg

Nynnem

startvægt 62,3 kg

lollerberg

startvægt 62 kg

camilla80

startvaegt 75,2 kg

Ea bea buksetrold

startvægt 81,1 kg

KatrineK

startvægt 67 kg

0

Del dette indlæg

Jeg melder mig også lige her.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er kommet op på at veje 67 kg igen, efter jeg i foråret tabte mig, så jeg var nede på 63 kg. December har især været slem! Mit slutmål er at komme ned på ca. 62 kg.

Jeg regner med at der skal ligges kost om igen, og så skal jeg blive bedre til at dyrke noget mere motion. :bearhug: Slikket må jeg hellere ligge på hylden, og så skal jeg til at blive bedste venner med min vanddunk.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer