Guest Sismofutten

Festlokale

7 indlæg i dette emne

Hej alle sammen,

Jeg har virkelig meget brug for hjælp!

Vi kan simpelthen ikke finde et sted at holde vores bryllup - vi skal giftes den 6. september, så der er et stykke tid endnu..

Vi havde fundet frem til Sengeløse kro, http://www.sengeloesekro.dk/ men de havde desværre ikke plads på den valgte dag :-(

Vi søger noget lignende, ellers bare nogle hyggelige lokaler...

Vi skal giftes i Brøndby, så hvis det kunne være i nærheden af ville det være super, men andre forslag tages også i mod med åbne arme...

Håber I kan hjælpe...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen,

Vi kan simpelthen ikke finde et sted at holde vores bryllup - vi skal giftes den 6. september, så der er et stykke tid endnu..

Vi havde fundet frem til Sengeløse kro, http://www.sengeloesekro.dk/ men de havde desværre ikke plads på den valgte dag :-(

Vi skal giftes i Brøndby, så hvis det kunne være i nærheden af ville det være super, men andre forslag tages også i mod med åbne arme...

Håber I kan hjælpe...

Puha der er rigtig mange muligheder. I behøvede såmænd ikke at tage helt til Sengeløse Kro (som iøvrigt er et helt fint sted).

I bør dog først og fremmest tage stilling til om I 1) ønsker en færdig løsning hvor I får mad øl, m.v. serveret og en fast pris på stedet, eller 2) en løsning hvor I selv står for eksempelvis at booke mad m.v. (forsamlingshus/selskabslokale).

Her vil jeg da lige kort nævne:

1)

Quality Hotel Glostrup

Scandic Glostrup

Restauranten, Glostrup Station (måske ikke lige det I søger)

Restaurant Espehus, Rødovre (lidt snusket men hyggeligt).

Ledøje Forsamlingshus, Ledøje (ikke langt fra Sengeløse)

2)

Ishøj Forsamlingshus.

Odd Fellow i Glostrup - Det er rigtig gode lokaler og I har det helt for jer selv.

Brøndby Marineforenings lokaler - hvis man kan leje dem eksternt.

Herudover er der Taastrup Medborgerhus - Kanon godt sted. Jeg er dog aldrig blevet klog på om det hører i kategori 1 eller 2. Dvs. om man køber mad mv. på stedet eller selv står for den del.

Men der er også mange muligheder i eksempelvis Roskilde og Ballerup. Kig evt. vores referenceliste. Der er efterhånden kommet en del navne og links på feststeder på, og mange af dem er i sagens natur "bryllupsfeststeder"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle sammen,

Håber I kan hjælpe...

Puha der er rigtig mange muligheder. I behøvede såmænd ikke at tage helt til Sengeløse Kro (som iøvrigt er et helt fint sted).

I bør dog først og fremmest tage stilling til om I 1) ønsker en færdig løsning hvor I får mad øl, m.v. serveret og en fast pris på stedet, eller 2) en løsning hvor I selv står for eksempelvis at booke mad m.v. (forsamlingshus/selskabslokale).

Her vil jeg da lige kort nævne:

1)

Quality Hotel Glostrup

Scandic Glostrup

Restauranten, Glostrup Station (måske ikke lige det I søger)

Restaurant Espehus, Rødovre (lidt snusket men hyggeligt).

Ledøje Forsamlingshus, Ledøje (ikke langt fra Sengeløse)

2)

Ishøj Forsamlingshus.

Odd Fellow i Glostrup - Det er rigtig gode lokaler og I har det helt for jer selv.

Brøndby Marineforenings lokaler - hvis man kan leje dem eksternt.

Herudover er der Taastrup Medborgerhus - Kanon godt sted. Jeg er dog aldrig blevet klog på om det hører i kategori 1 eller 2. Dvs. om man køber mad mv. på stedet eller selv står for den del.

Men der er også mange muligheder i eksempelvis Roskilde og Ballerup. Kig evt. vores referenceliste. Der er efterhånden kommet en del navne og links på feststeder på, og mange af dem er i sagens natur "bryllupsfeststeder"

Altså, da vi stadig er i "start" fasen, er vi meget åbne for om det skal være "løsning" 1 eller 2, da vi helt sikkert kan se fordele i begge to - men her er der da lidt at kigge på - mange tak for hjælpen :-)

0

Del dette indlæg

Undskylder lige jeg bruger din tråd til at svare i :thumbsupsmileyanim:

Diskobil --> Jeg kan se du ikke har noget link til osted kro på din reference liste, hjemmesiden hedder slet og ret www.ostedkro.dk :thumbsupsmileyanim:

Til dig sismofyten var jeg lige inde på "strøby egede selskabslokaler" og det ser da meget hyggeligt ud og til en rimelig pris :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Undskylder lige jeg bruger din tråd til at svare i :thumbsupsmileyanim:

Diskobil --> Jeg kan se du ikke har noget link til osted kro på din reference liste, hjemmesiden hedder slet og ret www.ostedkro.dk :thumbsupsmileyanim:

Til dig sismofyten var jeg lige inde på "strøby egede selskabslokaler" og det ser da meget hyggeligt ud og til en rimelig pris :loveboard:

Tak for tippet. Det får jeg rettet ind ved lejlighed.

Strøby Egede selskabslokaler står vist også på listen. Jeg har ihvertfald spillet der og det ikke bare ser hyggeligt/godt ud. Det er det også.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer