anitaelise

Invitationer

11 indlæg i dette emne

ja jeg ved det ikke rigtigt. Ville gerne lave dem selv, for kan godt lide at være kreativ, men tja nogen gange tænker jeg bare om ikke det var nemmest bare at købe dem.

Vores farvetema er: hvid, lime grøn og sort....tror jeg nok, hahahaha. Inspiration modtages med kyshånd, både på lav selv og køb slev :thumbsupsmileyanim:

Knus Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi køber vores. Efter lange indviklede regnestykker, er jeg nået frem til, at det vil være billigst for os.

Invitationerne er ikke lavet og heller ikke bestilt, da vi har lang tid til brylluppet. Her er vores udkast til forsiden:

post-23625-1199990204.jpg

Stregen langs kanten i invitationen er bare firmaets guide på beskæring og ikke noget, der kommer til at være på selve invitationen. Sådan er det bare, når man laver copy paste nogle gange.

Redigeret af Pernille §:)
0

Del dette indlæg

Vi køber vores. Efter lange indviklede regnestykker, er jeg nået frem til, at det vil være billigst for os.

Invitationerne er ikke lavet og heller ikke bestilt, da vi har lang tid til brylluppet. Her er vores udkast til forsiden:

Stregen langs kanten i invitationen er bare firmaets guide på beskæring og ikke noget, der kommer til at være på selve invitationen. Sådan er det bare, når man laver copy paste nogle gange.

Det var dog nogle fantastiske invitationer, hvor har du fundet dem?

Kan se vi skal sige ja samme dag, skægt

Knus

ANita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også selv lavet vores, eller det vil sige en prototype, og det er i cremefarvet og lime grøn med sort tekst....

Se det på dette link. Farverne er ikke gengivet så godt...... Du skal et godt stykke ned på siden....

Her

Redigeret af chelle-1
0

Del dette indlæg

Det var dog nogle fantastiske invitationer, hvor har du fundet dem?

Kan se vi skal sige ja samme dag, skægt

Knus

ANita

hihi, endnu en dato søster. Skønt, så kan vi følges hele vejen :angry:

Invitationerne er fra VistaPrint.dk. Der er en masse designs og du kan også ændre farver på dem, så det passer ind i jeres tema. Hvis du tilmelder dig deres daglige nyhedsmail, er det meste næsten gratis og du betaler næsten kun for porto.

0

Del dette indlæg

mange tak for de mange fine tips og links til tråde. Rigtigt flotte invitationer allesammen. Puh ha jeg må vist i tænkeboks og lige inddrage min kommende mand med hvad han synes osse. Det er jo VORES dag og ikke MIN...hahahahahahahahaha

men tak for inspirationen.... :angry:

Knus Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selv klippe-klistret både save the date kort, og er nu igang med invitationerne som skal sendes i morgen, mangler kun at lave de sidste par stykker.

Jeg vil sige at lave dem selv er hyggeligt, hvis man har tiden og kan lide og være lidt kreativ.

Jeg har købt kort i panduro og så selv dekoreret dem, de kort koster 6 kr. per styk, hvis jeg så skal regne en pris ud med alle materialer indkøbt og brugt, så løber vi op i en stk pris på ca. 12 kr. Hertil kommer kuvert ca. 3 kr. per stk inkl. pynt og frimærke ca. 5 kr i snit.. dvs. alt i alt per indbydelse 20 kr...

Det har i bund og grund kostet det samme som hvis jeg havde købt nogle færdigt, og har taget mange gange så langt tid, men det er og har været super hyggeligt..

Find ud af hvad du helst vil.. hvis du ikke kan finde lige den invitation du vil have, ja så må du jo lave den selv :angry:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer