Sign in to follow this  
Followers 0
frkholger

Kjole i farver?

9 posts in this topic

Vores bryllup bliver ikke helt efter standardmodellen, bl.a. skal vi vies borgerligt og holde frokostbryllup, og det lægger op til en kjole, der lige er niveauet under "det helt store", synes jeg. På den anden side skal brylluppet holdes i ret fashionable omgivelser, og vi inviterer knapt 50 mennesker, så det skal stadig være en kjole af et vist format... det er ikke nok med en blomstret sommerkjole :cheerleader3:

Jeg har to børn, så det der med at være kridhvid brud med slør og det hele, det er lidt passé, synes jeg :cheerleader3: Desuden har jeg meget lys hud og meget svært ved at blive brun, så hvis jeg kommer i noget helt hvidt/lyst, vil jeg ligne et spøgelse med ildebefindende :angry: Derfor forestiller jeg mig, at jeg skal have en todelt brudekjole, hvor overdelen er farvet (f.eks. sart grøn eller isblå... bare så jeg får lidt kulør op mod ansigtet), og skørtet er råhvidt eller måske champagnefarvet.

Hvor finder jeg sådan en kjole? Er der nogen, der har links, enten til hjemmesider eller andre tråde? På forhånd tak :cheerleader3:

0

Annonce ♥

hej hej :cheerleader3:

Jeg har set flereá la klassiske brudekjoler, hvor overdelen er farvet. Mener Pronovias, Sincerity har et par stykker...

Har et billede, tjekker lige str på filen...

evt med anden, mere enkel nederdel..

knus sanne :angry::cheerleader3:

post-32248-1200089852.jpg

den gik s..!!

0

Hej igen

Her kommer en mere..Panayotis har en fin hjemmeside, hvor der også er lagt uformelle kjoler ind, fx til rådhus bryllupper... Du kunne også vælge en hvid corsage med en farvet nederdel til. Evt med en farvet stola eller bolero. Der er rigtig mange muligheder. Der findes rigtig mange blondeboleroer på markedet. Spørg i kjolebutikken.. Ved at Lilly sælger deres over- og underdele separat.

Knus... :angry:

post-32248-1200090725.jpg

0

Annonce ♥

Der er en tråd her

Derudover synes jeg du skal kigge i alle farvetrådene, som du finder her. Der ligger selvfølgelig mange andre ting i trådene end bare kjoler.....

0

Hmmm...du ville måske og så glæde af at tjekke kjolerne fra Linea Raffaelli - her er et lille udpluk af hendes kjoler:

LR08_024.jpgLR08_021(2).jpg

LR08_013.jpgLR08_022(1).jpg

0

Du kan også tjekke rembo styling. Hvis du finder brudegården under forhaldlere har de et stor galleri med både Linea Rafalinni og Rembo

post-30281-1200319467.jpg

0

Annonce ♥

Hej igen

Her kommer en mere..Panayotis har en fin hjemmeside, hvor der også er lagt uformelle kjoler ind, fx til rådhus bryllupper... Du kunne også vælge en hvid corsage med en farvet nederdel til. Evt med en farvet stola eller bolero. Der er rigtig mange muligheder. Der findes rigtig mange blondeboleroer på markedet. Spørg i kjolebutikken.. Ved at Lilly sælger deres over- og underdele separat.

Knus... :griner:-

post-25399-1200320727.jpg

Åhhh hvor er den kjole er bare nice :carrot:

0