Guest Bodil85

Er dit legetøj blevet opdaget?

29 indlæg i dette emne

ARG ARG :):bearhug:

Har lige haft besøg af 2 af min mands onkler, for at forberede noget sølvbryllups-halløj.. før dette havde vi, min mand og jeg hygget det bedste vi havde lært..med diverse redskaber.. noget skulle vaskes.. en flot lysered Dildo.. smed den ud i vasken ved toilettet.. gik i gang med at lave aftensmad.. og gøre klar til de onkler kom.. da de var gået kom min mand så hen til mig.. "har du ikke glemt noget på toilettet?" "har du haft besøg på toilettet?" Jeg svarer øh, det ved jeg ikke om jeg har glemt - hvad skulle det være, og jo der var en onkel derude.. SHIT SHIT SHIT jeg ku slå mig langt ned i et hul nu.. kom i tanke om den lyserøde dildo.. og den har ham onkel jo med garanti set! Og hvad kan jeg gøre nu? ikke en skid.. kun frygte at se ham igen en anden dag.. no no no.. HJÆLP MIG !!

Har du prøvet noget ligende?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Pyhh, tja, min mand sagde også.. hellere det var en onkel end forældre.. men ja, et eller andet sted tror jeg bedre jeg ku kapere det.. for det er da et emne vi har snakket om nu og da.. men dette never! Men tja, nu ved han det - måske det har givet ham lyst på hjemmefronten :blink::bearhug::super:

-HAHA- Ja det kan da godt være :)

0

Del dette indlæg

Åååå-nej.... jeg kan altså ikke lade være med at grine!

Men, men, men - jeg kan også SAGTENS forstå, det har givet dig røde ører.

Jeg er dog ret sikker på, at din onkel enten er misundelig eller glad på jeres vegne! Så næste gang du ser ham, lader du pænt som ingenting - og så kigger du bare forelsket på din mand indimellem....! :bearhug:

Til sidst: :) til dig - og husk: også dette kommer du til at grine af.

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe.... :blink:

Hvor er det griner! Jeg har faktisk oplevet lidt lignende: havde besøg af min fætter og hans kæreste, da jeg af en eller anden grund skal ind i soveværelset. Da jeg tænder for lydet spæner en KÆMPE edderkop over gulvet, og jeg ryger i allerbedste tøsestil i et højt hyl, og de kommer selvfølgelig løbende. Jeg råber "slå dem ihjel, slå den ihjel....". Og det mener jeg jo ret seriøst indtil DEN KRAVLER IND UNDER SENGEN! -som min fætter flåer ud fra væggen. Der var en pinlig tavshed i rummet, da alle opdager "legetøjet" under sengen. Behøver jeg at sig, at edderkoppen slap ud af episoden I LIVE!!!!!! Skod. Til dags dato er der endnu ikke nogen af os, der har kommenteret "opdagelsen"..... :)

:bearhug: , AnnaBritta

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ups ja - faktisk to gange.....

Den ene gang fandt min store datter "den" i min seng - hun tog den op løb ind i stuen og sagde "mor hvad er det her?????" min far og en af hans venner sad i stuen - min far var ved at kaste op af grin og sagde " ja hvad er det? - hvad er det hvad bruger man sådan en til?????"

Den anden gang var det min yngste datter der fandt "den" på samme måde - hun var alene hjemme med min mand og stillede ham det samme spørgsmål - hans svarede " nåhre ikke noget, bare noget din mor skal bruge i skolen til i morgen" - hvorefter han lagde den ned i min taske - og glemte ALT om "den" - indtil næste morgen hvor jeg greb fat i tasken for at nå ud af døren til en undervisningstime med 3.a......... tør ikke at tænke på hvordan situationen var blevet hvis jeg først havde opdagen den på skolen.......

Beatles

0

Del dette indlæg

nu er det gået nogle dage.. og jeg er ved at havde skubbet den grimme flove tanke væk.. og efter at have læst jeres "ha ha'er" så har det hjulpet.. for ja, det er jo en ret normal ting som mange har i deres hjem.. nogle er åbne overfor den salgs, andre lukkede, måske jeg bare har sat noget til overvejelse i vores familie.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hmm ja her kan jeg (desværre) også være med..

Jeg har lidt forskelligt legetøj i min natbords skuffe og der ligger somregel et par kryds&tværs blade ovenpå, for at skjule dem lidt.. Hvis nu nogen skulle være nysgerrig...

Nåeh men en dag min mand lå i sengen og så tv kommer vores mindste ind til ham og spørger hvad han laver.. Han ser jo så tv og bliver ved med det..

Lige pludselig siger den lille så.. "en kikkert" og står med en blå dildo oppe foran det ene øje.. :cheerleader3:

Min mand kunne ikke lade være med at grine, men skyndte sig dog at tage den fra hende..

Det bliver nok et festligt indslag til hendes konfirmation engang..

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm ja her kan jeg (desværre) også være med..

Jeg har lidt forskelligt legetøj i min natbords skuffe og der ligger somregel et par kryds&tværs blade ovenpå, for at skjule dem lidt.. Hvis nu nogen skulle være nysgerrig...

Nåeh men en dag min mand lå i sengen og så tv kommer vores mindste ind til ham og spørger hvad han laver.. Han ser jo så tv og bliver ved med det..

Lige pludselig siger den lille så.. "en kikkert" og står med en blå dildo oppe foran det ene øje.. :cheerleader3:

Min mand kunne ikke lade være med at grine, men skyndte sig dog at tage den fra hende..

Det bliver nok et festligt indslag til hendes konfirmation engang..

:cheerleader3:

:bearhug:

Ja - til den tid tales der måske noget friere om det, sådan i al offentlighed..?

Jeg synes faktisk, vi mangler en dildo-smiley...ikk???!!! :cheerleader3:

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::denmarkflag::(

Det minder mig om min veninde´s datter der kommer ud i indkørslen hvor en af faren´s ansatte (han har en tømmer biks) står og tisser i hækken efter at de har siddet og fået en fredags bajer hvor pigen kigger på ham og siger "sådan har min mor også" ej det har hun nu ikke siger de overbærende til den lille pige jo siger hun den er blå og ligger i skuffen :loveboard: ikke sjovt foran samtlige ansatte

0

Del dette indlæg

Hehe sjove historier.

Jeg holdte et dildoparty på et tidspunkt og alt det der blev købt (for knap 6000 kr), blev sendt til mig. Lad os bare sige at det kan godt være at kassen er anonym, men mon ikke posten kan regne ud hvad det er, og måske specielt eftersom pakken var pr efterkrav.

Nå men folk kom jo og hentede deres anonyme pakker. Vidste dog at næsten alle havde købt glidecreme, da hende der demontrerede havde sagt at det var godt mod skægpest, når man barberede f.eks på ben, armhuler eller andre steder. ( det er det også)

Dette nævner jeg så for en af dem, hvortil hun siger "ja det har jeg også købt, men det er nu ikke derfor........." Ja hvad siger man lige til den kommentar????

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: uh ja det er ike lige det sjovet at blive "opdaget" man ejer ..

har da os prøvet det en gang... dog var det en veninde der fandt den liggende halvt fremme... den skulle lige have udskiftet batterier og havde glemt at gemme den væk igen :) men hun grinte da bare lidt af mig og sad og viftede lidt med den :boohoo:

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer