mortilcecilie

Invitationer

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Både min svigermor og mor var efter os fordi vi ville sende invitationer ud nu, men det er altså tre måneder før...

Vi offentliggjorde det til jul og det spreder sig i familien... så på trods af ferie bliver de ikke sendt ud før end ca 3 måneder før.... fnis....

Men gør som det passer Jer bedst - I ved bedst hvordan familien snakker sammen...

KnuZ

Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vi skal giftes d.2.aug. og havde egentlig bestemt at sende indbydelser ud i starten af april. Men nu er jeg da blevet i tvivl om det er for sent, når det er i sommerferien, hvad siger I???

Knus Nymann

Hej Nymann,

Jeg synes, det kommer lidt an på, om folk sådan nogenlunde ved det i forvejen. Hvis ikke ville jeg nok bare få dem sendt ud, når de er klar. Det sker der da ikke noget ved..

Janne.

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi skal giftes d.2.aug. og havde egentlig bestemt at sende indbydelser ud i starten af april. Men nu er jeg da blevet i tvivl om det er for sent, når det er i sommerferien, hvad siger I???

Knus Nymann

Jeg har lige FÅET en invitation til bryllup d. 2/8 - de er tidligt ude pga ferien - og det havde jeg det fint med. Kunne hermed også med sikkerhed allerede sige ja tak til at komme...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha så langt er vi slet ikke :thumbsupsmileyanim:

De har alle fået et "Save the date"-mail, så dem der skal med ved det godt.

Så de ryger ud når de engang er klar.. Men mon ikk det passer med 2-3 mdr før, for vores vedkommende?!

Vi gør det samme. STD kort ryger afsted i næste uge og så kommer inviationerne engang i april/maj

0

Del dette indlæg

Skal giftes d. 2. august ( hurra!) Vi har bedt venner og familie om at sætte kryds i kalenderen ( kunne ikke vente med at fortælle ALLE det) så vi sender først ud i slutningen af April. Har fået at vide af både min sviger og min egen mor at de ikke gider have den hængende i flere år - så kan man nemlig ikke rigtig glæde sig! -jeg glæder mig nu alligevel selv om der er længe til. :thumbsupsmileyanim: Tror man skal gøre som man selv vil!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer