Guest louih02

Skrædder i trekants- eller esbjerg området

6 indlæg i dette emne

Hej Piger

Så er brudekjolen købt, men den skal jo retts til sådan en sag. Kjolen købte jeg i Nicolai i København, men da jeg bor i Esbjerg synes jeg ikke der var grund til at bruge en skrædder i KBH. som jeg så skulle far hen til for at få den rettet.

Derfor søger jeg nu en skrædder i Esbjerg, Ribe, Varde eller omegn ... eller måske i trekantsområdet.

Jeg skal giftes i maj, og ved ikke om det haster med at finde én?

Jeg kunne selvføgelig slå op på degulesider.dk, men der får man jo ligesom intet af vide om kvalifikation/tilfredshed... så derfor håber jeg at der er nogen af jer der kan hjælpe mig?

Louise :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af louih02
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej-

jeg kender ike lige nogen der kun er skrædder -

men prøv Lenshaw styling i storegade (ved ikke hvad nummer) før broen hvis man kommer fra centrum.

Hun syer selv fest og brudekjoler - måske kan hun også tilrette andres.

hun har en hjemmeside - prøv at google navnet.

men tror du ikke at man kan så en skrædder op på kraks? men så er det jo uden anbefalinger.

knus

0

Del dette indlæg

Hej Louise og dani01.

Hurra, hvor er det dejligt at se, at der endelig er andre udover mig selv, der er fra Esbjerg! :)

Min kjole er min mors 38 år gamle, og jeg vil gerne giftes i den, men den skal selvfølgelig syes om, og jeg har valgt at lægge den i hænderne på hende ude fra Storegade.

Da jeg var derude her d. 17/1 præsenterede jeg en masse ideer for hende med netop den kjole, men hun forkastede ærligt nogle af dem, og kom op med gode ideer selv.

Hun fortalte, at hun selv tidligere har købt brugte brudekjoler, syet dem om/til og solgt dem videre, og med det indtryk hun gav mig, tror jeg fuldt og fast på, at hun kan sit kram.

Men det véd jeg jo så af gode grunde ikke endnu.

Hun tager kr. 300,- i timen, og hvis du synes, det er for meget, taler folk også om én ude på Enghavevej 7. Hun bliver vist brugt af bl.a. Hallum, men jeg ved ikke, om hun gør i brudekjoler.

Louise, hvornår i maj skal du til det? Som du nok kan se af min signatur, står jeg for d. 31/5.

Og hvad med dig, dani01?

Knus Liselotte

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej Liselotte...

Vi skal giftes d 17/5 så det er kort forinden jer....

Jeg havde selv overvejet Lenchow styling som jeg mener den hedder i storegade, men manglede blot lidt erfaringer fra nogle...

Har netop idag fået anbefalet en skrædder i Årre tror jeg det var, som skullen være helt vildt god...

Men jeg har endnu ikke besluttet noget endnu...

Er i langt med forberedelserne eller hvordan med det? og hvor skal i giftes henne - kirken altså... :-)

Og hvor skal i holde festen?

Vi skal giftes på Sjælland da vi begge er derfra men lige nu er der problemer med det sted vi skal holde receptionen... så vi er temmelig frustrerede...øvøvøvøv!

Fortæl fortæl...

Louise

0

Del dette indlæg

Ej, øv, at I skal giftes helt derovre :balloons: Jeg håbede ellers lige på, at jeg kunne komme til globryllup og få inspiration og gode ideer og se "en af BK-pigerne i virkeligheden ;)

Men nej... :balloons:

Vi skal giftes i Sædding Kirke kl. 15.45, fotograferes af Bernsdorff Foto ved Brillesøen (ude ved Fiskerimuseet) for at få både sø og skov OG et sted ude langs Strandvejen på stranden, eftersom vi skal køre i hestevogn fra Ribe ud af Strandvejen ud til feststedet, som er "Jon & Dittes Hus" i Hjerting. Vi er lidt vilde med ideen om at holde festen i en gammel stald *g* - men det er noget med historien om mig som tidligere hestepige osv. :bearhug:

Men tilbage til din skrædder - Årre, det er da heller ikke så langt væk, er det? Jeg er noget spændt på, hvordan hun er, hende i Storegade, men d. 24/4 kan jeg sige mere - der skulle min kjole være færdig ;)

Jamen, vi er faktisk temmelig godt med i forberedelserne - TROR jeg da i hvert fald. Vi har vist styr på de store linjer, og detaljerne kommer nok senere. De betyder ikke så meget for os - men det er nok fordi, vi tror, vi har styr på det *g*

Hvad med jer? Hvordan går det med jeres forberedelser? Hey, du skal da have lavet en tråd, så vi kan følge med :balloons:

:biggrin: LL

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer