Guest piggalop

Vis mig jeres brudesko!

27 indlæg i dette emne

Hej

Vi skal giftes den 26. april. Min brudekjole er en råhvid Lilly model med 3/4 blonde ærmer. Mit store problem er at finde nogle sko. Jeg har ledt "alle" steder, og kan bare ikke finde nogen, der er pæne. De skal ikke være for høje (ikke mere end 6 cm hæl), da min kommende mand kun er 8 cm højere end mig :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at høre fra jer

Hilsen Bettina - alias Piggalop

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg købte dem her fra Billi bi, da jeg ikke er så meget til de hvide sko, og så kan jeg heller ikke så godt gå i en sko med for meget hæl. Jeg gav 900 kr. for dem.

Farven kan være lidt svært at se pga genskæret, men de er i mat guld.

post-17181-1201121867.jpg

Redigeret af Gregers79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har et modsat problem. Jeg er en lille lav pige, er et hoved mindre end min tilkomne.

Jeg synes at sko i dag er for lave. Jeg vil allerhelst have nogle med en megahøj stilethæl...uha...

Men men men det ender med et par guldsko fra Bianco, købt i efteråret på totalt tilbud til 200 kr. De blev købt mest for sjov, og det var ikke meningen det skulle være brudesko, men det bliver de.

Hvorfor guld, spørger i? hihihihi.....til kjolen kan det bare ikke være andet. Der er en lille guld/kobber/champagne farvet kant nederst, så det er perfekt.

Kan ikke lige ligge billede på...sidder på arbejde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige taget springet. og købt disse på ebay. Jeg har luret på dem et stykke tid, og de er ikke dyrere end de kan skiftes ud, hvis de stik imod forventning ikke er til at holde ud at have på :)

Hvor skægt - mine er magen til

Er bare kommer til at købe dem for små så skal lige have dem bestilt igen.

Så hvis nogen er interesseret har jeg dem til salg for 400 kr. incl porto. istr. 35.5 - send en PM.

Glæder mig til at prøve dem på - for kunne jo ikke få foden i dem.

0

Del dette indlæg

Jeg vil også gerne vise mine brudesko som jeg købte i går :) De hedder Harriet og er af mærket Rainbow.

Må jeg spørge hvor du har købt dem? :cheerleader3: Synes de er super flotte.

Hmm... jeg har desværre købt dem i Holland, så ikke helt i nærheden. Men de sælges også i Danmark, kan se at Rikkebruden har købt sko af samme mærke hos Glamour i Odense. Deres hjemmeside er http://www.rainbowclub.co.uk/ og de har rigtig mange flotte sko! Fordelen ved disse rainbow sko er at de efterfølgende kan farves i hvilken som helst farve :) Det gør prisen på 900 dkk lidt lettere at acceptere (har overskredet mit sko budget, men er helt vild med rainbows sko....)

0

Del dette indlæg

Jeg vil også gerne vise mine brudesko som jeg købte i går :) De hedder Harriet og er af mærket Rainbow.

Må jeg spørge hvor du har købt dem? :cheerleader3: Synes de er super flotte.

Hmm... jeg har desværre købt dem i Holland, så ikke helt i nærheden. Men de sælges også i Danmark, kan se at Rikkebruden har købt sko af samme mærke hos Glamour i Odense. Deres hjemmeside er http://www.rainbowclub.co.uk/ og de har rigtig mange flotte sko! Fordelen ved disse rainbow sko er at de efterfølgende kan farves i hvilken som helst farve :) Det gør prisen på 900 dkk lidt lettere at acceptere (har overskredet mit sko budget, men er helt vild med rainbows sko....)

Jeg har set dem flere steder på nettet. Der findes nogle Touch ups der er næsten magen til, som også kan farves. Jeg har givet $70,30 for mine på ebay. Det er ca.355 kr. for sko og forsendelse, så kommer der told på, men det kan stadig gøres billigere end 900 kr. Og der er fuld returret og pengene tilbage, hvis de ikke kan bruges -HAHA- Bare lige et lille tip :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Mine kan du nok ikk bruge til så meget :) men vise dem det vil jeg nu alligevel, nu jeg har muligheden ;)

post-29840-1200947360.jpg :)

Hvor er de fiiiiine!!! Hvor er de fra og hvad koster de?

Jeg købte dem på trendsales. De er fra Friis Company. Aldrig brugt og super søde!! Gav omkring 100 kr for dem. Og så er de uden hæl, hvilket var mit krav :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer