Guest Diddeskalgiftes

Didde og Emil - bryllup på SU - 8/11-08

1,123 indlæg i dette emne

Heiii Didde (søde)

Velkommen med egen tråd. Super smuk kjole du har købt. Glæder mig til at følge din planlægning.

KOmmer tilbage og kigge resten igennem, men nu skal jeg til bryllupsmesse, så jeg nåede ikke lige det hele. Min kæreste er lige kommet hjem fra cykeltur, og han har lovet at være interesseret hele dagen. Bagefter skal vi til min søster og se håndbold..

Knus

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heiii Didde (søde)

Velkommen med egen tråd. Super smuk kjole du har købt. Glæder mig til at følge din planlægning.

KOmmer tilbage og kigge resten igennem, men nu skal jeg til bryllupsmesse, så jeg nåede ikke lige det hele. Min kæreste er lige kommet hjem fra cykeltur, og han har lovet at være interesseret hele dagen. Bagefter skal vi til min søster og se håndbold..

Knus

Louise

:cheerleader3: "Han har lovet at være interesseret hele dagen"... FEDT!!!

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke, om det er nogen trøst overhovedet, men nu skal du høre, hvordan de mange første år (!) af vores planlægning foregik... :)

Jeg var SUPER vild for at få sat ALLE ting på plads... Mark glædede sig meget til brylluppet, men kunne på ingen måde forholde sig til fx gaveæsker osv før der var under et år tilbage... Han forsøgte at virke interesseret, når jeg lagde op til, at der skulle besluttes noget her og nu, men den oprigtige inetresse kom først efter frieriet, som fandt sted præcis 9 måneder inden brylluppet :cheerleader3:

Nu er han tilgengæld (næsten) endnu mere interesseret i de små detaljer, end jeg er :cheerleader3:

Det, jeg mener er, at jeg er sikker på, at din kommende mand nok skal komme lidt mere på banen, når der er kortere tid til brylluppet... :)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

LORTE-MAND!!

Ihh altså... Alle de ting jeg finder frem til og bare synes kunne være SÅ hyggelige og fantastiske synes han bare er platte og slet ikke ham... ØV!!

Vi har aftalt at vi skal have sat os ned og snakke om hvad vi hver især ønsker vores bryllup skal være (så kan man jo spørge hvorfor vi ikke har gjort det endnu)...!

F.eks. synes han at en gaveæske er fjollet og sådan kunne jeg blive ved... Møg-mand! :)

Ihh det kender jeg godt - det er bare så trælst!!!

jeg ville gerne have både æsker og tears of joy ...øhhhh de der til lommetørklæder! Men næ nej sikke da noget pjat....folk er da blevet gift uden det...tjaaaa joooo men ...... Nej :)

Jeg tror selv at jeg ved min vennindes bryllup ødelagde en kirkesangbog da jeg prøvede at holde den op foran hovedet så ingen kunne se at jeg græd som pisket ...(siderne blev ihvertfald våde..) ...ja græd af glæde selvfølgelig....så jeg kunne jo godt have brugt en lille lommetørklæde (troede bare ikke at jeg var så sentimental????)

....men det sys min dumme kommende mand heller ikke var argumentation nok.... :cheerleader3:

Men men vi må arbejde lidt mere med dem hih i.... tror dog ikke det lykkes men hva...vi elsker dem jo ....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke, om det er nogen trøst overhovedet, men nu skal du høre, hvordan de mange første år (!) af vores planlægning foregik... :cheerleader3:

Jeg var SUPER vild for at få sat ALLE ting på plads... Mark glædede sig meget til brylluppet, men kunne på ingen måde forholde sig til fx gaveæsker osv før der var under et år tilbage... Han forsøgte at virke interesseret, når jeg lagde op til, at der skulle besluttes noget her og nu, men den oprigtige inetresse kom først efter frieriet, som fandt sted præcis 9 måneder inden brylluppet :cheerleader3:

Nu er han tilgengæld (næsten) endnu mere interesseret i de små detaljer, end jeg er :cheerleader3:

Det, jeg mener er, at jeg er sikker på, at din kommende mand nok skal komme lidt mere på banen, når der er kortere tid til brylluppet... :)

Det håber jeg... Men problemet er at han ER på banen... Altså: Han er ikke en ordinary man (ligesom mine veninders kærester), så han siger ikke bare "Ja, skat" når jeg siger "Skabet skal stå der" eller "Se lige den her fiiiiine ide"... Han vil absolut være på tværs... Men ja - det er jo også det jeg elsker ham for - at han ikke bare giver mig ret! Det er bare så sk... irriterende lige når det står på ;)

Ihh det kender jeg godt - det er bare så trælst!!!

jeg ville gerne have både æsker og tears of joy ...øhhhh de der til lommetørklæder! Men næ nej sikke da noget pjat....folk er da blevet gift uden det...tjaaaa joooo men ...... Nej :cheerleader3:

Jeg tror selv at jeg ved min vennindes bryllup ødelagde en kirkesangbog da jeg prøvede at holde den op foran hovedet så ingen kunne se at jeg græd som pisket ...(siderne blev ihvertfald våde..) ...ja græd af glæde selvfølgelig....så jeg kunne jo godt have brugt en lille lommetørklæde (troede bare ikke at jeg var så sentimental????)

....men det sys min dumme kommende mand heller ikke var argumentation nok.... :)

Men men vi må arbejde lidt mere med dem hih i.... tror dog ikke det lykkes men hva...vi elsker dem jo ....

JA - jeg tør ikke bringe de der tears of joy op - han vil virkelig synes jeg er vanvittig... Kan du ikke prøve at sælge dem med "tudeprinsen og tudeprinsessen" i stedet for??

Og jeg har det ligesom dig: Manden skal bearbejdes, men jeg tror virkelig ikke det lykkes... Men ja - jeg elsker ham jo alligevel (eller faktisk nærmest er det en af grundene til jeg elsker ham - bare ikke liiiige nu ;))

0

Del dette indlæg

Invitationer

Ja jeg kom jo pludseligt ret meget igang med invitationer, da vi (læs: JEG) syntes at et hurtigt forårsbryllup i 2008 da lige var sagen... Så skulle invitationerne jo helst ud i går, så jeg gik igang... Og prototypen er jo lige god bare fordi den først skal bruges i 2009... ;)

Her er forsiden - jeg ved ikke helt om der skal være det der guld-hessian-halløj over det hele, eller om der skal noget andet papir ind over også?

post-32022-1201345302.jpg

Her indeni - billederne skal være ala lollers (sorry - tyvstjålet, men det er bare SÅ sejt og rigtig meget Emil at få lov at tage de billeder)... Altså nogle billeder af nogle ting der kendetegner os... Indtil videre tænker vi mit glas med latte overfor Emils termokande - min fine støvler overfor Emils vandrestøvler - min guitar overfor Emils fiskestang osv...

Derudover skal der så forskellige kort indeni med invitationen, praktiske oplysninger osv.

post-32022-1201345317.jpg

Didde! Jeg har lige et spørgsmål. Hvordan har du sat dekorationsvævet fast? Jeg synes nemlig det er svært at få min dobbeltklæbende tape til at holde... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Invitationer

Ja jeg kom jo pludseligt ret meget igang med invitationer, da vi (læs: JEG) syntes at et hurtigt forårsbryllup i 2008 da lige var sagen... Så skulle invitationerne jo helst ud i går, så jeg gik igang... Og prototypen er jo lige god bare fordi den først skal bruges i 2009... ;)

Her er forsiden - jeg ved ikke helt om der skal være det der guld-hessian-halløj over det hele, eller om der skal noget andet papir ind over også?

Her indeni - billederne skal være ala lollers (sorry - tyvstjålet, men det er bare SÅ sejt og rigtig meget Emil at få lov at tage de billeder)... Altså nogle billeder af nogle ting der kendetegner os... Indtil videre tænker vi mit glas med latte overfor Emils termokande - min fine støvler overfor Emils vandrestøvler - min guitar overfor Emils fiskestang osv...

Derudover skal der så forskellige kort indeni med invitationen, praktiske oplysninger osv.

Didde! Jeg har lige et spørgsmål. Hvordan har du sat dekorationsvævet fast? Jeg synes nemlig det er svært at få min dobbeltklæbende tape til at holde... :cheerleader3:

Jeg har først opdaget dobbeltklæbende tape i går, så det er limet fast...? Det holder fint indtil videre... Men tror også jeg vil sætte de andre ting fast med dobbeltklæbende i stedet...

0

Del dette indlæg

Hej Didde

Tak for din hilsen i min tråd :)

Lidt sjovt, for jeg havde faktisk lige hurtigt luret på din, og tænkte:

hold da op, de skal giftes efter os og er allerede så langt - så må jeg vist også hellere komme i gang...

Så faktisk var det dig der inspirerede mig til at gå i gang, he he!

Super flot kjole du har købt. Og jeg er helt vild med diademet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Didde

Tak for din hilsen i min tråd :balloons:

Lidt sjovt, for jeg havde faktisk lige hurtigt luret på din, og tænkte:

hold da op, de skal giftes efter os og er allerede så langt - så må jeg vist også hellere komme i gang...

Så faktisk var det dig der inspirerede mig til at gå i gang, he he!

Super flot kjole du har købt. Og jeg er helt vild med diademet :thumbsupsmileyanim:

Hehe... Så kig i Pernilles, så er der dømt STRESS ;)

Jeg bliver lidt nødt til at gå igang nu, da Emil ikke er såååå nem at overtale til alle de fine ting... Så der skal arbejdes lidt ekstra på sagen :b223::bed:

Men alletiders at du kom igang med en tråd - det er så hyggeligt at følge med i hvad andre finder på!

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg

Tak for din fødselsdagshilsen :thumbsupsmileyanim:

Brian er heller ikke rigtig til de der "ekstra" ting men lidt :bed::b223: ja, så bliver det da nemmere at få trumfet lidt flere ting igennem. Men vi har også besluttet at vi hver især må gå på kompromis. Så han gir sig lidt og jeg slækker lidt. Men i det store hele er vi faktisk ret enige....

Men glæder mig til at se hvad i finder ud af.

Vi skal ikke have gaveæsker, lommetørklæder osv. Det bliver mere "dansk" og ikke så amerikansk -hvis jeg må kalde det det uden at træde nogen over tæerne. Det er ikke negativt ment.

Rigtig god søndag til dig og din FORLOVEDE..... :balloons:

0

Del dette indlæg

Tak for din fødselsdagshilsen :thumbsupsmileyanim:

Brian er heller ikke rigtig til de der "ekstra" ting men lidt :bed::b223: ja, så bliver det da nemmere at få trumfet lidt flere ting igennem. Men vi har også besluttet at vi hver især må gå på kompromis. Så han gir sig lidt og jeg slækker lidt. Men i det store hele er vi faktisk ret enige....

Men glæder mig til at se hvad i finder ud af.

Vi skal ikke have gaveæsker, lommetørklæder osv. Det bliver mere "dansk" og ikke så amerikansk -hvis jeg må kalde det det uden at træde nogen over tæerne. Det er ikke negativt ment.

Rigtig god søndag til dig og din FORLOVEDE..... :balloons:

Ja jeg håber også vores ender med kompromis og ikke at jeg bare giver mig på alle punkter... Men det er nok meget godt at mine lidt for vilde ideer bliver trukket lidt ind og hans lidt for konservative (læs: kedelige) forslag til et bryllup bliver peppet lidt op...

Det er jo egentlig også derfor jeg synes vi er gode sammen - vi er på ingen måder ens, men supplerer hinanden helt vildt godt!!

Også god søndag til jer... Kan det blive andet når man har fødselsdag?

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim: Dejligt at du fik lyst til at have en tråd igen.

Det der med mænd med mening, det kender jeg ALT for godt.

Så sidder man her og drømmer og planlægger og det hele er arrangeret i ens tanker, og så siger han nej :balloons:

Hvad faen bilder han sig ind, bare fordi han synes blomsterne er for fesne til en mand....

Nåe men det er jo egentlig også rart at vores mænd har en mening og gider at engagere sig

(selv om det nogle gange havde været lettere bare at gøre det selv)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sidder man her og drømmer og planlægger og det hele er arrangeret i ens tanker, og så siger han nej :balloons:

Hvad faen bilder han sig ind, bare fordi han synes blomsterne er for fesne til en mand....

Nåe men det er jo egentlig også rart at vores mænd har en mening og gider at engagere sig

Jeg er SÅ enig... Nogle gange drømmer jeg virkelig om om han ikke godt bare kunne ELSKE alle mine (synes jeg jo selv) geniale ideer... Men så igen... Hvor er det dejligt at han engagerer sig og siger sin mening og at det ikke bare bliver mine tuttenuttehyggetøseideer der skal præge vores bryllup (og resten af vores liv for den sags skyld)...

Dejligt at se du overlevede grammatikken ;)

0

Del dette indlæg

Invitationer

Didde! Jeg har lige et spørgsmål. Hvordan har du sat dekorationsvævet fast? Jeg synes nemlig det er svært at få min dobbeltklæbende tape til at holde... :thumbsupsmileyanim:

Jeg har først opdaget dobbeltklæbende tape i går, så det er limet fast...? Det holder fint indtil videre... Men tror også jeg vil sætte de andre ting fast med dobbeltklæbende i stedet...

Okay... Måske det holder bedre med lim... Jeg må prøve mig frem :balloons:

0

Del dette indlæg

Så sidder man her og drømmer og planlægger og det hele er arrangeret i ens tanker, og så siger han nej :bed:

Jeg er SÅ enig... Nogle gange drømmer jeg virkelig om om han ikke godt bare kunne ELSKE alle mine (synes jeg jo selv) geniale ideer... Men så igen... Hvor er det dejligt at han engagerer sig og siger sin mening og at det ikke bare bliver mine tuttenuttehyggetøseideer der skal præge vores bryllup (og resten af vores liv for den sags skyld)...

Jeps jeg klarede det lige, det blev nemlig til en arbejds selv dag :balloons:

Vi har været på weekend tur så har ikke lige haft tid til at følge med, og nu burde jeg lave lektektier.... :b223:

0

Del dette indlæg

Jeg tilslutter mig. Rart med mænd der har ders meningers mod. Både med bryllupsplanlægningen og resten af livet. Selv om det til tider er møghamrende ireterende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sidder man her og drømmer og planlægger og det hele er arrangeret i ens tanker, og så siger han nej :bed:

Jeps jeg klarede det lige, det blev nemlig til en arbejds selv dag :balloons:

Vi har været på weekend tur så har ikke lige haft tid til at følge med, og nu burde jeg lave lektektier.... :b223:

Den har jeg været på hele dagen den med "burde lave lektier"... I virkeligheden er det "burde forberede praktik til næste uge"... Men jeg GIDER bare ikke... Hellere hygge på BK (læs: overspringshandle i voldsom grad)

0

Del dette indlæg

Nu med dejlig kæreste (ja tiderne skifter hurtigt ;))

Min søde kæreste stod tidligt op i morges og lavede brunch til mig... Han har ferie i denne uge (mellemuge fra studiet) og tager hjem til hans forældre et par dage nu her, så han ville lige forkæle mig inden han skulle afsted! Såååå skønt!!

Jeg er gået igang med at lave smykker... Min søsters veninde var gået igang med at lave nogle og så tænkte jeg "Det kan jeg sgu også"... Og ved I hvad!? Hvis jeg selv skal sige det, så kan jeg faktisk...! Er ret stolt!! I må endelig sige til hvis der er nogen I kunne tænke jer - jeg skal kun have penge for materialerne, så det er vel 25-30 kroner pr. par (det er vel ikke reklame, er det??)...

Anyways - se hvad jeg kan... :)

post-32022-1201533971.jpg

post-32022-1201533979.jpg

post-32022-1201533984.jpg

post-32022-1201533992.jpg

post-32022-1201533997.jpg

post-32022-1201534003.jpg

post-32022-1201534010.jpg

post-32022-1201534015.jpg

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg

LORTE-MAND!!

Ihh altså... Alle de ting jeg finder frem til og bare synes kunne være SÅ hyggelige og fantastiske synes han bare er platte og slet ikke ham... ØV!!

Vi har aftalt at vi skal have sat os ned og snakke om hvad vi hver især ønsker vores bryllup skal være (så kan man jo spørge hvorfor vi ikke har gjort det endnu)...!

F.eks. synes han at en gaveæske er fjollet og sådan kunne jeg blive ved... Møg-mand! :)

Know the type!!

Jeg ville jo partout ha sukkermandler, da jeg læste i Pernilles tråd, hvad de symboliserer.

Desuden har min familie på Sicilien tradition for dem (de såkaldte bombonieri, hvor 5 mandler er puttet i en lille tylpose, med en seddel, hvor navne og bryllupsdato står)

Men Jesper syntes ideen med æsker var tåbelig, så vi måtte lige tænke kreativt. Vores nye ide med bombonieri-bordkort, er han helt med på, for så gør de noget praktisk.

Bobler i stedet for ris er også nedstemt.

Heldigvis var han ikke hjemme, da jeg besluttede mig for hjerteformede sukkerknalder, men hans ansigtsudtryk sagde alt! :)

*suk* Mænd nogengange tsktsk

0

Del dette indlæg

LORTE-MAND!!

Know the type!!

Jeg ville jo partout ha sukkermandler, da jeg læste i Pernilles tråd, hvad de symboliserer.

Desuden har min familie på Sicilien tradition for dem (de såkaldte bombonieri, hvor 5 mandler er puttet i en lille tylpose, med en seddel, hvor navne og bryllupsdato står)

Men Jesper syntes ideen med æsker var tåbelig, så vi måtte lige tænke kreativt. Vores nye ide med bombonieri-bordkort, er han helt med på, for så gør de noget praktisk.

Bobler i stedet for ris er også nedstemt.

Heldigvis var han ikke hjemme, da jeg besluttede mig for hjerteformede sukkerknalder, men hans ansigtsudtryk sagde alt! :)

*suk* Mænd nogengange tsktsk

Hmm... Tror også bare jeg "bestemmer" nogle ting som han først får at se når de er kommet hjem... NÅÅÅÅÅJA... Det HAR jeg jo egentlig gjort... Mine bryllupsbobler er i hvert fald på ingen måde godkendt af gemalen, men de var BILLIGE... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søde kæreste stod tidligt op i morges og lavede brunch til mig... Han har ferie i denne uge (mellemuge fra studiet) og tager hjem til hans forældre et par dage nu her, så han ville lige forkæle mig inden han skulle afsted! Såååå skønt!!

Jeg er gået igang med at lave smykker... Min søsters veninde var gået igang med at lave nogle og så tænkte jeg "Det kan jeg sgu også"... Og ved I hvad!? Hvis jeg selv skal sige det, så kan jeg faktisk...! Er ret stolt!! I må endelig sige til hvis der er nogen I kunne tænke jer - jeg skal kun have penge for materialerne, så det er vel 25-30 kroner pr. par (det er vel ikke reklame, er det??)...

De er da helt vildt søde :)

Sådan et par med en sommerfugl og så en enkelt eller to lyse perler (i stedet for sorte), vil jeg da gerne se på!

Ellers, ku du så ikke lige ta et billede af, hvad du har købt ind? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

De er da helt vildt søde :)

Sådan et par med en sommerfugl og så en enkelt eller to lyse perler (i stedet for sorte), vil jeg da gerne se på!

Ellers, ku du så ikke lige ta et billede af, hvad du har købt ind? :cheerleader3:

Har lige fået besked om at det jeg bestilte i går er afsendt, så det bliver lige i morgen jeg lægger et billede op af de ting jeg har - så er der fri sammensætning på kryds og tværs...! ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer