Guest Diddeskalgiftes

Didde og Emil - bryllup på SU - 8/11-08

1,123 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Aj hvor spændende Didde! Så kommer det hele godt nok hurtigt tæt på ! Selvfølgelig er det ærgeligt at jeres planer ikke helt passer med hvad i havde håbet... men, så skal du til gengæld snart giftes!

:denmarkflag:

Hvor lyder det spændende med de "nye" bryllupsplaner. Jeg håber at i kan få det tilpasset med kirke og feststed :denmarkflag:
Krydser for at det kan lade sig gøre med kirke og feststed... :hug:

Og at du næste august skal rende ind og ud og amme... ;)

UUUUUH, jeg krydser SÅ meget fingre for at det kan lade sig gøre med kirke og feststed! ()() :fløjt:

hvor er det VILDT!!

Ej, det er da rigtig spændende!!!

Håber, at det hele kan rykkes - jeg krydser!!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Kram Anja

TAK piger... Hvor er I søde... Ringede til feststedet, men hun var ikke hjemme, så skal ringe igen om et par timer... UHHHHHHH hvor jeg krydser alt hvad krydses kan (har en lidt ond fornemmelse af at det er optaget og ved ikke liiuige hvad jeg så gør)

0

Del dette indlæg

:denmarkflag: Ej hvor vildt Ditte!! :denmarkflag:

MEN nu vælger I F***** ikke d. 20 sep. for så kan jeg jo ikke komme til globryllup!!!! (hey var det ikke noget med at I skulle giftes i jylland :boohoo: )

MEn nu kan vi følges ad...... :hug:()() :fløjt:

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee søde, det er jo lige om lidt. Tillykke tillykke, også selvom jeg er ked af at miste en datosøster. Men glo bryllup, here I come (det er da på Sjælland ikke?)

Tillykke igen søde :sm::sm::sm::):)()()

TAK!!!

Og jeg er altså ked af at måtte skuffe jer, men hvis I skal til globryllup er der sådan lige omkring cirka 4½ times kørsel fra Kbh... Vi skal giftes i nærheden af Skive...

Og Belinda - det kunne da være for hyggeligt at blive gift den samme dag!!

Og Pernille - så er der SÅ meget globryllup til mig om et år...! JUBIIIII

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag: Ej hvor vildt Ditte!! :denmarkflag:

MEN nu vælger I F***** ikke d. 20 sep. for så kan jeg jo ikke komme til globryllup!!!! (hey var det ikke noget med at I skulle giftes i jylland :boohoo: )

MEn nu kan vi følges ad...... :hug:()() :fløjt:

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee søde, det er jo lige om lidt. Tillykke tillykke, også selvom jeg er ked af at miste en datosøster. Men glo bryllup, here I come (det er da på Sjælland ikke?)

Tillykke igen søde :sm::sm::sm::):)()()

TAK!!!

Og jeg er altså ked af at måtte skuffe jer, men hvis I skal til globryllup er der sådan lige omkring cirka 4½ times kørsel fra Kbh... Vi skal giftes i nærheden af Skive...

Og Belinda - det kunne da være for hyggeligt at blive gift den samme dag!!

Og Pernille - så er der SÅ meget globryllup til mig om et år...! JUBIIIII

4½ time siger du???? Det kan Berlingoen sagten klare.... Skal du med Pernille?? Jeg har ferie!

Held og lykke med feststedet og kirken

jeg XXXXXXXX alt der kan

0

Del dette indlæg

4½ time siger du???? Det kan Berlingoen sagten klare.... Skal du med Pernille?? Jeg har ferie!

jeg XXXXXXXX alt der kan

:denmarkflag: Så kommer I sgi med til festen hvis I kører så langt for at komme til globryllup ;)

Redigeret af Diddeskalgiftes
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det vildt :denmarkflag::hug:

Gid det var mig, stort tillykke ()() :fløjt: :sm:

JA - det er SÅ fedt!! Håber bare helt vildt at det der feststed ikke slår bremserne i... XXXXX

(og så bliver der jo MASSER at gå igang med til kreadag ;))

Det jo det, og jeg har intet, tør ikke gå igang nu, så jeg hjælper hellere end gerne. Vi er også i gang med baby-making, og som jer er det ikke lige gået og vi skal nu videre i systemet og med vores held, kunne det ligne mig at have permin på min planlagte bryllupsdag, - men så må brylluppet sgu bare flyttes :denmarkflag:

Endnu en gang tillykke søde, det er bare fantastisk :sm:

0

Del dette indlæg

Hvor er det vildt :denmarkflag::hug:

Gid det var mig, stort tillykke ()() :fløjt: :sm:

JA - det er SÅ fedt!! Håber bare helt vildt at det der feststed ikke slår bremserne i... XXXXX

(og så bliver der jo MASSER at gå igang med til kreadag ;))

Det jo det, og jeg har intet, tør ikke gå igang nu, så jeg hjælper hellere end gerne. Vi er også i gang med baby-making, og som jer er det ikke lige gået og vi skal nu videre i systemet og med vores held, kunne det ligne mig at have permin på min planlagte bryllupsdag, - men så må brylluppet sgu bare flyttes :denmarkflag:

Endnu en gang tillykke søde, det er bare fantastisk :sm:

Ja det der med at planlægge babyer er vi vist nogen der ikke rigtigt kan prale af at være i stand til...!

Glæder mig til kreadag - bliver SÅ hyggeligt...!

:sm:

0

Del dette indlæg

jeg XXXXXXXX alt der kan

:denmarkflag: Så kommer I sgu med til festen hvis I kører så langt for at komme til globryllup ;)

:denmarkflag: pas på med hvad du lover

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også til krea-dag :denmarkflag:

DET SKAL DU OGSÅ!! Det kan altså ikke nytte noget at du melder fra?! Er det arbejde eller hvad var det?

jeg XXXXXXXX alt der kan

:hug: Så kommer I sgu med til festen hvis I kører så langt for at komme til globryllup ;)

:denmarkflag: pas på med hvad du lover

hehe... jeg tør (næsten) godt love det ;)

0

Del dette indlæg

Ih altså Didde, hvor vildt at du skal giftes i år :denmarkflag::hug:()()

Tillykke med det :fløjt:

Lyder som en super god løsning i forhold til babyplanerne!

Skal du godt nok giftes i (nærheden af) Skive?

Det er kun 3 kvarters kørsel herfra :denmarkflag: Så hvis der er andre zillaer der skal afsted, så kommer jeg helt sikkert også! :sm:

Det kunne da være super fedt!

0

Del dette indlæg

Jeg vil også til krea-dag ()()

DET SKAL DU OGSÅ!! Det kan altså ikke nytte noget at du melder fra?! Er det arbejde eller hvad var det?

Vi skal have lagt gulv herhjemme - og mikkel så noget skæv ud da jeg jeg ikke ville være hjemme.... tror ikke det er et hit jeg fordufter lige den dag.....

jeg XXXXXXXX alt der kan

:fløjt: Så kommer I sgu med til festen hvis I kører så langt for at komme til globryllup ;)

:hug: pas på med hvad du lover

hehe... jeg tør (næsten) godt love det ;)

*gg* jeg kommer hvis jeg ikke er på bryllupsrejse den dag :denmarkflag:

ØV ALTSÅ!!!

Vores feststed er ikke ledigt før 15. november!

NOGEN FORSLAG??

ØV ØV ØV

Er der ikke nogle andre steder i nærheden

(eller i kbh??? :denmarkflag: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih altså Didde, hvor vildt at du skal giftes i år :denmarkflag::hug:()()

Tillykke med det :fløjt:

Lyder som en super god løsning i forhold til babyplanerne!

Skal du godt nok giftes i (nærheden af) Skive?

Det er kun 3 kvarters kørsel herfra :denmarkflag: Så hvis der er andre zillaer der skal afsted, så kommer jeg helt sikkert også! :sm:

Det kunne da være super fedt!

Ja det er jo så ikke sikkert jeg skal alligevel... Men til gengæld er det ret sikkert jeg IKKE skal næste år, for det passer med nærmest 100 procents sikkerhed IKKE med noget andet (udover at feststedet er reserveret)...

Skal giftes i Estvad Kirke - det ligger lige udenfor Skive og du skal være MEGET velkommen :sm:

0

Del dette indlæg

Øv med feststed :denmarkflag:

SKAL det holdes i Skive? Hvorfor egentlig Skive, kommer du/I derfra?

Ja - noget rigtig lort!!

Emil er fra Skive og den kirke betyder rigtig meget for ham... Og så synes jeg ikke man skal ud og køre flere timer for at komme fra kirke til feststed, så vi er lidt låst omkring Skive...

0

Del dette indlæg

Ja - noget rigtig lort!!

Emil er fra Skive og den kirke betyder rigtig meget for ham... Og så synes jeg ikke man skal ud og køre flere timer for at komme fra kirke til feststed, så vi er lidt låst omkring Skive...

Ville en mulighed være at holde det i november, hvor feststedet har en ledig dato? - eller skal det være om sommeren eller i sensommeren?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja - noget rigtig lort!!

Ville en mulighed være at holde det i november, hvor feststedet har en ledig dato? - eller skal det være om sommeren eller i sensommeren?

Jeg ved det ikke helt...

Jeg synes ærligt at det er en smule koldt om vinteren til et bryllup... men det er jo også bare fordi jeg har et billede inde i hovedet af hvordan det gerne må være...

Desuden tænker jeg også lidt at det der babyprojekt som bliver skudt igang i august kunne blive lidt irriterende i den henseende... Altså at jeg i princippet kan være tre måneder henne til festen så... Kan jeg så passe kjolen og har jeg det skidt og og og...?!

0

Del dette indlæg

Øv med feststed :hug:

Ja - noget rigtig lort!!

Jeg ved det ikke helt...

Jeg synes ærligt at det er en smule koldt om vinteren til et bryllup... men det er jo også bare fordi jeg har et billede inde i hovedet af hvordan det gerne må være...

Desuden tænker jeg også lidt at det der babyprojekt som bliver skudt igang i august kunne blive lidt irriterende i den henseende... Altså at jeg i princippet kan være tre måneder henne til festen så... Kan jeg så passe kjolen og har jeg det skidt og og og...?!

Nå ja, det med projekt bebs havde jeg lige glemt... :denmarkflag: Så kan jeg altså rigtig godt forstå dig.

Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig så meget videre med feststeder i det område - kender det slet ikke. Ikke andet end at I i morgen kan ringe rundt til de forskellige "udbydere" i området og se, om nogen har plads til jer - håber virkelig, at det lykkes for jer! :denmarkflag:

Håber, I finder en rigtig god løsning, søde!

Kram Anja

0

Del dette indlæg

Øv med feststed :hug:

Ja - noget rigtig lort!!

Jeg ved det ikke helt...

Nå ja, det med projekt bebs havde jeg lige glemt... :denmarkflag: Så kan jeg altså rigtig godt forstå dig.

Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig så meget videre med feststeder i det område - kender det slet ikke. Ikke andet end at I i morgen kan ringe rundt til de forskellige "udbydere" i området og se, om nogen har plads til jer - håber virkelig, at det lykkes for jer! :denmarkflag:

Håber, I finder en rigtig god løsning, søde!

Kram Anja

Tak, hvor er du sød...!

Jeg har kigget mig lidt omkring på nettet og det bliver bare ikke helt det samme andre steder (om de så overhovedet har plads)... Et sted er lidt for småt, så vi skal skære i gæstelisten der hvor det begynder at gøre ondt, et sted er VIRKELIG ikke kønt, et andet har først plads fra 25/10... Hmm...

0

Del dette indlæg

Tillykke - jeg har været gravet ned og har slet ikke opfattet at du skal giftes allerede i år. Tillykke med planerne og bebs til efteråret også - jeg håber det lykkes.

Jeg håber du finder en løsning med feststedet.

:denmarkflag:

Det er nu også først i dag vi er begyndt at arbejde på den nye dato-plan... Men det vil ikke helt som vi gerne vil...

Jeg tror måske vi ender med at vælge d. 15. november i stedet, men er ikke sikker... bum bum bum...

Det med bebs er jo VIRKELIG også gået op for os at man ikke kan planlægge, men gyn siger at det burde lykkes i efteråret! ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer