mathias2012

Hvilken vin?

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvilken vin har i valgt og hvorfor?

Vi har virkelig svært ved at blive enige om en vin. Den skal jo smage godt og ikke være for dyr.

Det er jo egentlig også ret svært for hvad der smager godt for den ene er jo ikke altid godt for den anden.

Derudover afhænger det jo meget af druesorten for hvad man er til.

Nu er jeg mest til vidvin, men vil til hver en tid vælge en riesling da den oftes er lidt sød :smolf: og det kan jeg rigtig godt lide, men igen kommer det også an på maden, så kunne du ikke fortælle hvad i skal spise..?

0

Del dette indlæg

Hvis i godt kan lide en sød hvidvin, kan jeg kun anbefale Black tower- mums man kan næsten blive helt afhængig.. Desværre kan den være svær at få fat i herhjemme, men i Tyskland kan den købes for 170 kr ca for 6 flasker- guf den er god

Heidi

Netto har også en lige nu dr. pauly til 49,- for den mousserende og 39 for den almindelige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uanset hvilken type vin man selv bedst kan lide, er det ret vigtigt at den smager godt til maden.

til vores forret ville en sød vin f.eks. ikke smage godt, selvom jeg også bedst kan lide søde vine. Vi har istedet valgt en der er halvtør, men som jeg også synes er fin.

så hvad skal I have at spise?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer