susanne nicolaisen

Sanne & Claus aug09,et par nyheder på sidste side:-)

1,567 indlæg i dette emne

waaaaauuuuw den er så 20 gange flottere på dig end på ginen! Super smuk :balloons:

hvor er du sød, Malene :) Mange tak. 5 kilo vil så bare gøre den endnu bedre.

Har lige lavet et væddemål med min pap-niece. dn der har tabt sig mindst inden 1.aug gir en biobillet til efterfølgeren til Twilight, der kommer i bio i efteråret. "New Moon"

JUHUUUUU! OG JEG VIL VINDE :):):)

hehe... har lige slugt efterfølgeren "New Moon" og glæder mig meget til den kommer på film! Og synes det er skønt at læse, at andre på min alder også synes, de er spændende :td:

I øvrigt så smukke kjoler, du har fået! Godt du selv er så sikker på, hvilken det skal være, for jeg ville være sindsygt meget i tvivl!

:td: med væddemålet - selvfølgelig vinder du!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

waaaaauuuuw den er så 20 gange flottere på dig end på ginen! Super smuk :balloons:

Har lige lavet et væddemål med min pap-niece. dn der har tabt sig mindst inden 1.aug gir en biobillet til efterfølgeren til Twilight, der kommer i bio i efteråret. "New Moon"

JUHUUUUU! OG JEG VIL VINDE :):td::td:

hehe... har lige slugt efterfølgeren "New Moon" og glæder mig meget til den kommer på film! Og synes det er skønt at læse, at andre på min alder også synes, de er spændende :sm:

I øvrigt så smukke kjoler, du har fået! Godt du selv er så sikker på, hvilken det skal være, for jeg ville være sindsygt meget i tvivl!

:lol: med væddemålet - selvfølgelig vinder du!

Taaark :) gir den ihvert fald en skalle

Har osse SLUGT Eclipe og Breaking Dawn på engelsk. Kunne simpelthen ikke vente, til de kom på dansk.

Er helt fanget af de bøger. Filmen er osse erhvervet og set utallige gange allerede. Det er nok en smule sygeligt. ha ha :)

knus Sanne GP:loveflag::loveflag:

0

Del dette indlæg

JUHUUUUU! OG JEG VIL VINDE :td::td:GP

hehe... har lige slugt efterfølgeren "New Moon" og glæder mig meget til den kommer på film! Og synes det er skønt at læse, at andre på min alder også synes, de er spændende :c166:

:sm: med væddemålet - selvfølgelig vinder du!

Har osse SLUGT Eclipe og Breaking Dawn på engelsk. Kunne simpelthen ikke vente, til de kom på dansk.

Er helt fanget af de bøger. Filmen er osse erhvervet og set utallige gange allerede. Det er nok en smule sygeligt. ha ha :)

knus Sanne :loveflag::loveflag::lol:

Er bare vild med vampyr-genren! Ikke længe siden, jeg blev præsenteret for dem, så var ikke helt med på der var to engelske fortsættelser... men sådan som to´eren sluttede, var næsten ikke til at bære, så jeg vil fluks få dem købt på engelsk :) Og sygeligt...? tja, så er vi i hvert fald to! :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Har fra første gang jeg lurede din gyldne kjole været helt vild med den. Men kunne bestemt også godt lide den hvide da du flashede den på modelbilledet.

Begge kjoler er vildt flotte til dig, men synes uden tvivl den gyldne er pænest til dig.

Men lige meget hvad vi siger, så er det din mavefornemmelse der skal tage beslutningen for dig :balloons:

Glæder mig så meget til det er min tur til at kjoleshoppe :)

0

Del dette indlæg

her kommer lige et billede af kjolerne ved siden af hinanden

hvad synes I??

post-32248-1244148020.jpg

Åh, to rigtig smukke kjoler!

Den gyldne: klæder dig helt igennem fantastisk og den klæder dig utrolig smukt

Den hvide: du er en brud, og det KAN SES og du er også smuk i den, smukke snit - men måske kunne du overveje en shapewear lige under kjolen for at stramme kroppen lige ind... fx her?

Jeg - som en traditionel og lidt konservativ pige - synes man må gerne gå i hvid kjole når man er brud fordi det er man kun en gang i livet. Men det er lidt synd hvis det kan se bedre ud - men som du selv siger at minus 5 kg gør et underværk - det var derfor jeg også lige kom med linket hvis de 5 kg ikke nås eller sådan. ;)

Knus Helena

Redigeret af Helena&Jakob
0

Del dette indlæg

waaaaauuuuw den er så 20 gange flottere på dig end på ginen! Super smuk :)

hvor er du sød, Malene :cheerleader3: Mange tak. 5 kilo vil så bare gøre den endnu bedre.

JUHUUUUU! OG JEG VIL VINDE :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

hehe... har lige slugt efterfølgeren "New Moon" og glæder mig meget til den kommer på film! Og synes det er skønt at læse, at andre på min alder også synes, de er spændende :)

:17: med væddemålet - selvfølgelig vinder du!

knus Sanne :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Er bare vild med vampyr-genren! Ikke længe siden, jeg blev præsenteret for dem, så var ikke helt med på der var to engelske fortsættelser... men sådan som to´eren sluttede, var næsten ikke til at bære, så jeg vil fluks få dem købt på engelsk :) Og sygeligt...? tja, så er vi i hvert fald to! :carrot:

åh, det så godt at høre man ikke er den eneste. Jeg er solgt, intet mindre. Skal ha hjemmaaften alene i aften. Så det bliver m slanke smoothies og Twilight nå Emil er puttet.

knus Sanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Har fra første gang jeg lurede din gyldne kjole været helt vild med den. Men kunne bestemt også godt lide den hvide da du flashede den på modelbilledet.

Begge kjoler er vildt flotte til dig, men synes uden tvivl den gyldne er pænest til dig.

Men lige meget hvad vi siger, så er det din mavefornemmelse der skal tage beslutningen for dig :)

uha, det her bliver værre end jeg troede

lige nu siger maven hvid. Men kan godt se at formen på den gyldne gør noget for mine former

knus Sanne :):cheerleader3::)

0

Del dette indlæg

hvad synes I??

Den hvide: du er en brud, og det KAN SES og du er også smuk i den, smukke snit - men måske kunne du overveje en shapewear lige under kjolen for at stramme kroppen lige ind... fx her?

Jeg - som en traditionel og lidt konservativ pige - synes man må gerne gå i hvid kjole når man er brud fordi det er man kun en gang i livet. Men det er lidt synd hvis det kan se bedre ud - men som du selv siger at minus 5 kg gør et underværk - det var derfor jeg også lige kom med linket hvis de 5 kg ikke nås eller sådan. ;)

Knus Helena

tak Helena

Jeg ved hvorfor du har lagt linket til mig. Tak for en rigtig seriøs tilbagemelding :)

Jeg vil lige give den 14 dage og så prøve begge kjole samme dag. med det rette undertøj på.

Så må vi se. Var meget sikker for 1 time siden, men nu er tvivlen kommet igen.

knus sanne :cheerleader3::):)

0

Del dette indlæg

hvad synes I??

Knus Helena

tak Helena

Jeg ved hvorfor du har lagt linket til mig. Tak for en rigtig seriøs tilbagemelding :)

Jeg vil lige give den 14 dage og så prøve begge kjole samme dag. med det rette undertøj på.

Så må vi se. Var meget sikker for 1 time siden, men nu er tvivlen kommet igen.

knus sanne :):cheerleader3::cheerleader3:

ja... men den hvide er rigtig smuk synes jeg, har lige studeret billederne igen ;) min personlige holdning er at du kunne måske gøre "alt" for at du går i den hvide. det er meget vigtigt at du føler dig en brud på din bryllupsdag! og jeg tror det er også derfor din mavefornemmelse har sagt "hvid hvid hvid"... :cheerleader3::):)

knus h

0

Del dette indlæg

Hej

Det er fine kjoler begge to men jeg må også indrømme at jeg klart synes at den gyldne klæder dig bedst. Ikke at jeg ikke synes at den hvide er pæn, men det er som om at du får et mere bredt skulderparti end i den gyldne, måske den hvide skærer dig forkert, hvis du forstår?

Hvis du føler dig bedst tilpas i den hvide synes jeg dog at du skal vælge den, da velbehag har mindst lige så meget at skulle have sagt end det optiske.

Held og lykke med valget :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Det er fine kjoler begge to men jeg må også indrømme at jeg klart synes at den gyldne klæder dig bedst. Ikke at jeg ikke synes at den hvide er pæn, men det er som om at du får et mere bredt skulderparti end i den gyldne, måske den hvide skærer dig forkert, hvis du forstår?

Hvis du føler dig bedst tilpas i den hvide synes jeg dog at du skal vælge den, da velbehag har mindst lige så meget at skulle have sagt end det optiske.

Held og lykke med valget :)

Jeg har prøvet i photofiltre at fjerne stropperne. Det forandrer jo billedet betragteligt, så det er måske det der er løsningen.

nu får vi se.

tak for input. Jge sætter stor pris på jeres ærlighed. Betyder rigtig meget.

knus Sanne :cheerleader3::):)

post-32248-1244289945.jpg

Redigeret af susanne nicolaisen
0

Del dette indlæg

Jeg synes, den hvide er flottest. Både farven og formen. Ærmerne ville jeg overveje at fjerne, da de forstyrrer billedet lidt. Men den hvide ville jeg holde fast i :):cheerleader3:

tak Pernille

Jeg har prøvet for sjov at fjerne dem i photofiltre. Det synes jeg løfter den lidt

knus Sanne :):):)

0

Del dette indlæg

Hej

Held og lykke med valget :cheerleader3:

Jeg har prøvet i photofiltre at fjerne stropperne. Det forandrer jo billedet betragteligt, så det er måske det der er løsningen.

nu får vi se.

knus Sanne :):):)

Hej Sanne!

Kan godt forstå at du har svært ved at vælge... :cheerleader3: De er jo vildt flotte og specielle begge to! :)

Efter at du har "fjernet" stropperne på den hvide er jeg nu slet ikke i tvivl om hvilken jeg synes er flottest: den hvide!

Synes den gyldne "skærer" dig mærkeligt over nede på benene, hvor den hvide får dig til at se høj og slank ud. Og uden stropper er den meget mere rolig og elegant at se på. :cheerleader3: Synes du skal overveje at få dem fjernet i virkeligheden ;)

/Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Held og lykke med valget :cheerleader3:

nu får vi se.

knus Sanne :):):cheerleader3:

Hej Sanne!

Kan godt forstå at du har svært ved at vælge... :cheerleader3: De er jo vildt flotte og specielle begge to! :)

Efter at du har "fjernet" stropperne på den hvide er jeg nu slet ikke i tvivl om hvilken jeg synes er flottest: den hvide!

Synes den gyldne "skærer" dig mærkeligt over nede på benene, hvor den hvide får dig til at se høj og slank ud. Og uden stropper er den meget mere rolig og elegant at se på. :cheerleader3: Synes du skal overveje at få dem fjernet i virkeligheden ;)

/Anja

Jeg tror du har ret. min veninde gav mig idéen, så det er nok osse det det ender med. Men er osse bundet af vægttabet nu, hvis jeg vil nå det. Det goe er at den ikke behøver lægges op. Så jeg har stadig 2 kjoler, hvis A) jeg ikke kan tabe mig eller B)ombestemmer mig. Og ombestemmer jeg mig, passer den gylden kjole uanset hvad

Goe odds indtil videre, tak for din mening :)

knus Sanne :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Men lige meget hvad vi siger, så er det din mavefornemmelse der skal tage beslutningen for dig :)

uha, det her bliver værre end jeg troede

lige nu siger maven hvid. Men kan godt se at formen på den gyldne gør noget for mine former

knus Sanne :):cheerleader3::)

Hehe, ja, det er ikke nemt når man står med 2 helt fantastiske kjoler, som begge klæder en :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har jeg endelig fået downloadet et nybegynder-løbeprogram fra nettet, så jeg kan komme i gang med at løbe igen. Har været meget plaget af småskavanker: dårlig knæ, ondt i ryggen, ondt i hoften. Men jeg er jo altså 36 og med tendens til dovenskab og dårlige undskyldninger :balloons:

har jeg besluttet mig at jeg må kunne starte fra scratch igen. Så idag startede jeg med 5 min gang, 1 min løb, 5 min gang, 1 min løb og 3 min gang. Havde lidt ondt i ryggen først, men det gik over :biggrin: knæet havde jeg fået et elastikbind til og det klarede sig fint. :carrot:

Da jeg kom hjem, fik jeg strukket ud og lavet yoga, "de 5 tibetanere" :)

Så jeg er stolt og glad - det må være den rette vej mod en kjole der stadig er en smule for lille

skal løbe igen på fredag og lave "De 5 Tibetanere" hver dag. er på 10 gentagelser og skal op på 21

JUHHHHUUUUUUU :rolleyes:

Redigeret af susanne nicolaisen
0

Del dette indlæg

så har jeg endelig fået downloadet et nybegynder-løbeprogram fra nettet, så jeg kan komme i gang med at løbe igen. Har været meget plaget af småskavanker: dårlig knæ, ondt i ryggen, ondt i hoften. Men jeg er jo altså 36 og med tendens til dovenskab og dårlige undskyldninger :biggrin:

har jeg besluttet mig at jeg må kunne starte fra scratch igen. Så idag startede jeg med 5 min gang, 1 min løb, 5 min gang, 1 min løb og 3 min gang. Havde lidt ondt i ryggen først, men det gik over :) knæet havde jeg fået et elastikbind til og det klarede sig fint. :carrot:

Da jeg kom hjem, fik jeg strukket ud og lavet yoga, "de 5 tibetanere" :rolleyes:

Så jeg er stolt og glad - det må være den rette vej mod en kjole der stadig er en smule for lille

skal løbe igen på fredag og lave "De 5 Tibetanere" hver dag. er på 10 gentagelser og skal op på 21

JUHHHHUUUUUUU :rolleyes:

Flot!!

Det gode ved at være i forholdsvis dårlig form er, at fremskridtene viser sig så hurtigt.

Da jeg gik igang med at løbe efter min graviditet var min form helt forfærdelig. Jeg fandt et begynderprogram og gik igang: 1. dag: 3 min. løb - 2 min. gang - 3 min. løb - 2 min. gang - 3 min. løb. Jeg løb og gik første interval og halvandet minut inde i anden omgang måtte jeg give fortabt - tragisk! :cheerleader3: Men forholdsvis hurtigt efter var jeg oppe på 15-20 min løb uden pauser, så lidt godt er der da ved begynderform. :balloons:

0

Del dette indlæg

Hvor ser det godt ud med stropperne af - synes det giver den lidt ekstra :balloons:

Og det er jo fantastisk med 2 kjoler at kunne vælge i mellem - men jeg håber nu at du når dit vægttab og derved kan passe drømmekjolen, der får dig til at føle dig som Brud med stort B

Mine råd til vægttab er håbløse. Cola light til trang efter slik og søde sager. Latte og grovbolle til frokost - Sindsyg usundt I know

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Jeg synes begge dine kjoler er super flotte, men jeg må sige, da jeg så den hvide tænkte jeg bare BRUD :biggrin: Synes den passer bedre til dig i farven. Ville også have sagt den før jeg så det photofiltrede billede uden ærmerne, men jeg synes den er endnu pænere uden ærmer! Held og lykke med det hele! :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer