susanne nicolaisen

Sanne & Claus aug09,et par nyheder på sidste side:-)

1,567 indlæg i dette emne

tjah, en kvinde forbeholder sig jo ret til at skifte mening.

Igår havde min skønne veninde sagt ja til at hjælpe mig med kjolerne. Vi kørte ud på Djursland kl halv elleve, efter Emil var blevet afsat til svigermor.

Først prøvede jeg den hvide. Den er så smuk og meget "hvid brud". Problemet er at jeg ikke er skruet sammen som en str 38. Den er syet som en standardstr. Dvs at busten simpelthen er for lille til min "fine" :) G-skål. Der er simpelten ikke plads til barmen :cheerleader3:

Den skal lægges meget ud og det gør bare at min overkrop ser meget gumpetung ud "live" ØV - Og vægttabet kan ikke forvandle mig til en c-skål-desværre :cheerleader3:

Den gyldne gav så til gengæld min veninde det helt store smil på. Klappede i hænderne. Sagde "Sanne, du er bare SÅ smuk" Who am I to argue?? :cheerleader3:

Den har plads til barmen, er syet rigtig godt. Underskørtet er lagt op, presset i facon, og den generelle finish er bare bedre. Den sidder lige i skabet. De sidste 2 uger har været noget rigtig møj. Jeg har været SÅ ked af at jeg SKULLE tabe mig nok til at klemme mig ned i den kjole der sad dårligst, til min figur. Mens min kommende mand gjorde opmærksom på at "en brudekjole er hvid", så jeg ikke kunne få den på, der komplimenterede min figur bedst. Og som, egentlig, var min drømmekjole ude fra Kennedys. Min svigermor(som jeg elsker og respekterer) var osse lidt stille da vi hentede Emil; for Ann sagde uden skygge af tvivl i stemmen, at det blev den gyldne. Min svigermor ville aldrig kritisere min beslutning, men hun og sønnike ligner hinanden, og "en brudekjole er hvid" :cheerleader3:

Min denne gang står jeg ved min beslutning, for den er smukkest til mig!!!! Og Claus vil hellere ha at jeg er smukkest muligt, end hvid og mindre smuk.

sikken en redelighed, tudede hele torsdag af frustration, endte m migræne- så jeg er lettet nu da beslutningen er i hus. Skrædderen er booket og kjole og skørt skal bare lægges op nu. OG, som sidegevinst har jge så tabt mig så meget, fra under barmen at kjolen skal syes ind fra taljen og ned over hoften :carrot: :carrot: :carrot:

knus sanne :) :marryme:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din beslutning. Det vigtigste er at du er glad for kjolen så bliver din kæreste det også og når han ser dig vil han tænke han var fjollet at han blev ved med at påstå at den skulle være hvid. Hold fast i den beslutning og føl dig glad og smuk den dag du går op af gulvet.

Mange varme tanker herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din beslutning. Det vigtigste er at du er glad for kjolen så bliver din kæreste det også og når han ser dig vil han tænke han var fjollet at han blev ved med at påstå at den skulle være hvid. Hold fast i den beslutning og føl dig glad og smuk den dag du går op af gulvet.

Mange varme tanker herfra

tusind tak Anette, Det skal jeg nok

knus Sanne :):):cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er jeg glad for at du hat truffet et valg som "passer dig", - så nu tør jeg godt sige at jeg helt klart synes at den gyldne klæder dig bedst. :) Hvis man sammenligner billederne af de to kjoler, ser du mange str. større ud i den hvide, -ja jeg håber ikke at jeg forulemper dig for det er slet ikke meningen :cheerleader3:

Den gyldne står rigtig godt til din teint og så tror jeg ikke at du skal gå så meget op i at "en brudekjole skal være hvid". Vil lidt sammenligne det med den brud som den anden dag skrev, at hendes tilkommende havde set et billede af hendes kjole (uden at vide at det var hendes) og sagt at den var grim. Det er The full deal, og jeg er sikker på at Claus vil synes at du er læker og lige hans pige, lige meget hvad du tropper op i.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke Sanne! Man kan godt se, du har tabt dig! Så først det nye billede af den hvide kjole og tænkte; "Nå synes ellers den ser ud til at sidde fint", men kom jo derefter til den gyldne og Wauw!!! Du er virkelig smuk i den og din kæreste taber da kæben, når han ser dig!

Tillykke med det (rigtige ;) ) valg!

Ps. Er godt i gang med "Eclipse" -spændende...

0

Del dette indlæg

Hvor er jeg glad for at du hat truffet et valg som "passer dig", - så nu tør jeg godt sige at jeg helt klart synes at den gyldne klæder dig bedst. :) Hvis man sammenligner billederne af de to kjoler, ser du mange str. større ud i den hvide, -ja jeg håber ikke at jeg forulemper dig for det er slet ikke meningen :cheerleader3:

Den gyldne står rigtig godt til din teint og så tror jeg ikke at du skal gå så meget op i at "en brudekjole skal være hvid". Vil lidt sammenligne det med den brud som den anden dag skrev, at hendes tilkommende havde set et billede af hendes kjole (uden at vide at det var hendes) og sagt at den var grim. Det er The full deal, og jeg er sikker på at Claus vil synes at du er læker og lige hans pige, lige meget hvad du tropper op i.

:)

Nej, du forulemper mig slet ikke :cheerleader3: det gør mig bare mere sikker. Jeg tænker meget over ikke at klæde mig "større" end jeg er.

Så, tak for ordene. Jeg er i hvert fald noget gladere end i torsdags

knus Sanne :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Smukke Sanne! Man kan godt se, du har tabt dig! Så først det nye billede af den hvide kjole og tænkte; "Nå synes ellers den ser ud til at sidde fint", men kom jo derefter til den gyldne og Wauw!!! Du er virkelig smuk i den og din kæreste taber da kæben, når han ser dig!

Tillykke med det (rigtige ;) ) valg!

Ps. Er godt i gang med "Eclipse" -spændende...

tak :) Var osse godt på vej ud i en Nupo-kur for bare at kunne komme i den hvide. Og det kan da ikke være meningen :cheerleader3:

Har lige afsluttet Breaking Dawn for 2. gang. :) nu er den udlånt. Eclipse er lige kommet hjem igen. Twilight kommer hjem idag og så blivet New Moon udlånt samtidig. Så jeg har rigtig fået fyret op under mine veninder :carrot: :carrot: og tak for komplimenterne, jeg æder dem jo råt, som min afdøde farmor plejede at sige :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

knus Sanne

0

Del dette indlæg

leder nu med lys og lygte efter smykker til kjolen. Perler er altid pæn og stilet, og når kjolen er "visuelt fyldig"(ved ikke lige hvordan jeg ellers skal sige det - nok osse et godt valg.

MEEEN; jeg kan godt lide smykker med vintage-touch, som på billederne. Men jeg vil ikke ha sølvsmykker på til den kjole, så hvis nogen af jer falder over lignende i guld/messing-farvet, så smid lige en besked.. Og simili synes jeg er lige lidt for meget til mig :)

post-32248-1245578254.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Sanne

Jeg ved ikke om du kunne være interesseret.

Endelig har jeg truffet mit valg mht. tilbehør, og min nyindkøbte guld diadem tabte. Så det er til salg.

Jeg sidder lige ved en pc hvor der ikke er billeder, men du kan se det i min tråd og her

Jeg har valgt at tage halskæde og øreringe på, samt et andet diadem, der ikke er noget mindre.

Hilsen Jane

0

Del dette indlæg

Hej Sanne

Endelig har jeg truffet mit valg mht. tilbehør, og min nyindkøbte guld diadem tabte. Så det er til salg.

Jeg sidder lige ved en pc hvor der ikke er billeder, men du kan se det i min tråd og her

Jeg har valgt at tage halskæde og øreringe på, samt et andet diadem, der ikke er noget mindre.

Hilsen Jane

hvad skal du ha for det, hvis det er??

knus Sanne :)

0

Del dette indlæg

...jeg vil ikke ha sølvsmykker på til den kjole, så hvis nogen af jer falder over lignende i guld/messing-farvet, så smid lige en besked..

Ooooh ja, - dét kan jeg godt se for mig - nogle flotte, ikke for store, men rustikke/vintage smykker til :) Du bliver da en drømme-brud ;) Tillykke med valget - jeg er sikker på, at det er det rigtige når du fortæller sådan om dine følelser!! :)

0

Del dette indlæg

Hej Sanne

Hilsen Jane

knus Sanne :cheerleader3:

Hej igen.

Jeg ved det helt ærlig ikke. Jeg har ikke fået regningen endnu :)

Da jeg spurtge til prisen i sin tid, sagde hun "det koster jo nærmest ingenting dernede" men hun skulle nok samle noget rabat til mig. :)

Men du kan tænke over det. Jeg sætter den ikke til salg som sådan, før efter mit bryllup PÅ LØRDAG. Og derefter skal jeg også først ud og afregne med hende.

Men så kan jeg sende dig en PM med prisen

Knus Jane

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sanne

Hilsen Jane

knus Sanne :cheerleader3:

Hej igen.

Jeg ved det helt ærlig ikke. Jeg har ikke fået regningen endnu :)

Da jeg spurtge til prisen i sin tid, sagde hun "det koster jo nærmest ingenting dernede" men hun skulle nok samle noget rabat til mig. :)

Men du kan tænke over det. Jeg sætter den ikke til salg som sådan, før efter mit bryllup PÅ LØRDAG. Og derefter skal jeg også først ud og afregne med hende.

Men så kan jeg sende dig en PM med prisen

Knus Jane

det gør du bare, tak Jane

knus Sanne :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ihh Susanne, jeg har siddet og hoppet af glæde her i stolen i forstaden da jeg læste din headliner!!! Hvor er det godt at du har valgt den kjole der gav dig følelsen af at være dig.

Rent faktisk så tænkte jeg på dig og dit kjolevalg da jeg stod med en Lilly model på den ene side og en knap så brudeagtig kjole på den anden.. Der er da ingen tvivl om at din mand bliver blæst ud af kirken når han ser dig, du er jo piv lækker!

Tillykke med de tabte centimeter, det er knasme godt gået!!

:):):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Knus

0

Del dette indlæg

Ihh Susanne, jeg har siddet og hoppet af glæde her i stolen i forstaden da jeg læste din headliner!!! Hvor er det godt at du har valgt den kjole der gav dig følelsen af at være dig.

Rent faktisk så tænkte jeg på dig og dit kjolevalg da jeg stod med en Lilly model på den ene side og en knap så brudeagtig kjole på den anden.. Der er da ingen tvivl om at din mand bliver blæst ud af kirken når han ser dig, du er jo piv lækker!

Tillykke med de tabte centimeter, det er knasme godt gået!!

:):):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Knus

mange tak, Stinehelene :cheerleader3:

og mega tllykke med din egen kjole osse. Så godt et valg til dig. Den er så flot. Og de deteljer du planlægger er super fede og personlige. Dejligt at høre lidt om det osse. Glæder mig rigtig meget til at se det hele sammen

krammer Sanne :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

så har jeg endelig fået downloadet et nybegynder-løbeprogram fra nettet, så jeg kan komme i gang med at løbe igen. Har været meget plaget af småskavanker: dårlig knæ, ondt i ryggen, ondt i hoften. Men jeg er jo altså 36 og med tendens til dovenskab og dårlige undskyldninger :)

har jeg besluttet mig at jeg må kunne starte fra scratch igen. Så idag startede jeg med 5 min gang, 1 min løb, 5 min gang, 1 min løb og 3 min gang. Havde lidt ondt i ryggen først, men det gik over :cheerleader3: knæet havde jeg fået et elastikbind til og det klarede sig fint. :carrot:

Da jeg kom hjem, fik jeg strukket ud og lavet yoga, "de 5 tibetanere" :cheerleader3:

Så jeg er stolt og glad - det må være den rette vej mod en kjole der stadig er en smule for lille

skal løbe igen på fredag og lave "De 5 Tibetanere" hver dag. er på 10 gentagelser og skal op på 21

JUHHHHUUUUUUU :cheerleader3:

Hvor finder man lige sådanne programmer henne. HAr et par spritnye løbesko stående fra sidste år som vist hellere må komme ud og blive luftet.

Og hvordan har du lige smidt alle de cm? Ja undskyld jeg er nysgerrig, men ville da gerne selv af med nogen.

TILLYKKE med kjolevalget. Kan jo kun give de andre ret. DU har helt sikkert valgt rigtigt :)

0

Del dette indlæg

Jamen det er da fantastisk, at du har muligheden for at beslutte dig om - RESPEKT FOR UBESLUTSOMME BRUDE (mumler noget om jeg vist er en af dem).

Og seriøst er begge kjoler smukke til dig (synes ikke jeg kan se det gumpetunge). Men det gyldne valg er meget elegant og du ser bestemt fantastisk ud... Kan slet ikke følge med, hvad skal du have i håret?

Klem Lena

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer