LouiseUna

Louise og Claus August 2008

7 indlæg i dette emne

Hej alle på BK

Nu må jeg hellere få lavet en planlægningstråd.

VI MØDTES:

Claus og jeg mødte hinanden for 6 år siden gennem fælles venner. Vi var hemmeligt forelskede i laaang tid, men ingen af os turde gøre noget ved det.

Endelig en dag skete der noget og vi fandt sammen. Meget hurtigt efter flyttede jeg ind i hans hus og efter 1½ år blev jeg gravid med vores dejlige datter Lærke.

Siden er har vi købt en bondegård og vi har fået endnu et barn, nemlig den frækkeste lille dreng Lucas.

FRIERI:

Ja det var lidt utraditionelt. Claus kunne åbenbart ikke tage sig sammen, så det måtte jeg jo gøre. Vi havde været til en fest, men var altså ikke stang bacardi. Jeg spurgte ham efter om vi ikke lige skulle gå en tur og ude i en lysning i skoven friede jeg til ham. Han fik tåre i øjnene og sagde selvfølgelig.

PLANLÆGNING

• Dato: fredag den 8. august 2008
  • Kirke: Agersted kirke er booket.
  • Sted: Telt i vores have
  • Farve tema: Creme, lyserødt og æble grønt.
  • Gæsteliste: 58 personer incl. os selv
  • Best man: Jonas skal være best man, han er Claus´barndomsven og de har altid været bedste venner.
  • Toastmaster: Den anden Jonas. Han er som født til rollen.
  • Brudepiger: Min lillesøster og Majken. Majken er min bedste ven og vi har været venner siden legestuen. Desuden er hun kæreste med vores best man
  • Frisør: Michael fra Cut´n skin. Er booket
  • Transport fra kirken: Det sørger Claus for. (Måske med lidt hjælp :thumbsupsmileyanim: )
  • menu: Det laver svigermor og det bliver forret:kylling hawai, Hovedret: buffet, Dessert: sorbet og frisk frugt.
  • Bryllupskage: Jonas, vores toastmaster er heldigvis bager, så det laver han.
  • Musik: JD fra diskotek Limelight. Er booket.
    Brudekjole: Skal først prøves til maj. Jeg nægter at prøve kjole før jeg har tabt mig 15 kg. Heldigvis har jeg smidt de første 5 kg allerede. Men den skal købes i Dybvad.
    Sko: Har endnu ikke kigget.
    Overnatning på bryllupsnatten: Bliver en hemmelighed, som kun Claus kender.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer