Suzi

Bryllupskage fra Føtex

14 posts in this topic

Her er den bryllupskage Føtex har billede af i deres folder. Jeg synes den er superflot. :lol:

post-19-1080031403.jpg

0

Annonce ♥

Her er billedet lidt større men i knap så god kvalitet.....

post-19-1080031539.jpg

0

Hej Suzi!

Ihhhh ja, den ser lækker ud og er egentlig også ret flot. Jeg skal til at lade være med at kigge på de kager. Bliver simpelthen så sulten.

Summer :lol::):)

0

Da jeg selv stærkt overvejer en bryllupskage fra Føtex, vil jeg komme med en opfordring til alle de brude, der har fået deres kage fra Føtex, om at lægge billede og evt. beskrivelse af fyldet ind i denne tråd :lol:

0

Annonce ♥

Jep Summer, kender det godt....det ser lidt for guffenamnam ud! :lol:

Jeg kan lige oplyse, at det bånd der er om kagen er lavet i marcipan.

Enig Ganzel21, frem med jeres kager folkens!!! :mellow:

0

Ved du prisen på kagerne i Førex?

0

sommerjunibrud, i kataloget og på deres webside skriver de 35. kr. pr. kuvert, men da jeg snakkede med konditoren i Føtex i Kolding så gav hun mig prisen 30 kr. pr. kuvert.

Det der er smart ved føtex er, at man ikke skal tilbage og aflevere kageopsatsen. Den smider man bare ud bagefter. Det var i hvert fald hvad jeg fik at vide. Den er sikkert lavet af noget pap-halløj eller sådan noget.

Til gengæld skal man selv hente kagen. Og det var så det der gjorde, at vi valgte Føtex fra, da vi ikke har mulighed for dette.

Vi får den så lavet hos Guldbageren til 35 kr. pr. kuvert. Og det er jo ikke den store forskel.

Edited by Suzi
0

Hejsa.... :heppe:

Ja, vi skal giftes på grundlovsdag... (hvor foretningerne har lukket!) Så vi bestiller også hos guldbageren!!!

:bamsekram:

0

Annonce ♥

:lol: Supermor! :):):o

Hvad har I så valgt??

Vores kage skal være med chokolade og hindbær. Almindelige bunde da det ellers bliver for vammelt. Den skal betrækkes med råhvid marcipan og pyntes med roser i lys bordeaux. Og så kommer der nogle lange "chokoladekrøller" på også.

0

Hejsa

Vi fik jo kagen fra føtex i Odense, og jeg kan slet ikke forstå, der ikke er flere, som bruger dem !

De yder super service med prøvekager til at tage med hjem og smage i fred og ro, laver kagen efter billede, levere den på dagen og prisen er kun 29,- pr. stykke !

Her er et billede af vores smukke kage. Den var med forskellig smag til hver etage og der var frisk frugt i. :specool:

Hilsen Kolom

post-19-1080051684.jpg

Edited by kolom
0

mht. bryllupskage fra føtex så overvejer jeg også kraftigt. Jeg synes kagerne er lige så flotte som de steder man betaler 65 kr. pr. person men hvad med de anvendte råvarer og derved smagen. Er der nogen som har erfarringer her?

mvh.

Marlene

Edited by marlene
0

Annonce ♥

mht. bryllupskage fra føtex så overvejer jeg også kraftigt. Jeg synes kagerne er lige så flotte som de steder man betaler 65 kr. pr. person men hvad med de anvendte råvarer og derved smagen. Er der nogen som har erfarringer her?

mvh.

Marlene

Ja, det kunne jeg også godt tænke mig, at vide -HAHA-
0

Mmm mums... De ser lækre ud begge to... :hearts:

Vi regner da også med at forhøre os i føtex ang. bryllupskage før vi evt. ser os om andetsteds.... -HAHA-

:blush: :yeah:

0