Nathasia

Tråd med "knolde"

98 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

FED TRÅD!!! Jeg skal bare SÅ meget ha knold!!! :cheerleader3: Jeg vil gerne ha den sidder højt a la Sarah jessica parker.... hmmm... men jeg er simpelthen så meget i tvivl om hvorvidt jeg vil have sløret sat fast over eller under knolden.... Uhhh... jeg kan simpelthen ikke bestemme mig........... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FED TRÅD!!! Jeg skal bare SÅ meget ha knold!!! :cheerleader3: Jeg vil gerne ha den sidder højt a la Sarah jessica parker.... hmmm... men jeg er simpelthen så meget i tvivl om hvorvidt jeg vil have sløret sat fast over eller under knolden.... Uhhh... jeg kan simpelthen ikke bestemme mig........... :cheerleader3:

Hvis den skal sidde højt så ville jeg sætte den under knolden! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

FED TRÅD!!! Jeg skal bare SÅ meget ha knold!!! :blush: Jeg vil gerne ha den sidder højt a la Sarah jessica parker.... hmmm... men jeg er simpelthen så meget i tvivl om hvorvidt jeg vil have sløret sat fast over eller under knolden.... Uhhh... jeg kan simpelthen ikke bestemme mig........... :bearhug:

Hvis den skal sidde højt så ville jeg sætte den under knolden! :thumbsupsmileyanim:

Ja, men det var også udgangspunktet og dét jeg troede jeg havde bestemt mig for men..... så har jeg set nogle med sløret udover knolden som ser helt vildt fine og prinsesseagtige ud... det gør det svært... men jeg har oss en drøm om noget bånd eller blomster i håret og det er nok nemmest at kombinere med sløret sat fast under knolden..... :biggrin:

post-32005-1207328552.jpg

post-32005-1207328579.jpg

post-32005-1207328592.jpg

post-32005-1207328613.jpg

Redigeret af LuluAnne
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer