Frk. Sif

Sko

6 indlæg i dette emne

Det er ikke nemt at have en forkærlighed for lækre sko. :griner:-

Udover prisen så er de oftest udstyret med en kæmpehøj hæl. Da jeg er 178 høj i forvejen og manden ikke er verdens højeste går det ikke, hvis jeg har 10 cm høje hæle på -desværre!

Så er der nogen af jer, der ved om man kan få reduceret noget af hælhøjden?? -HAHA-

:cheerleader3: Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske i hvilken tråd det er, men der er blevet nævnt noget om at det vist nok er muligt. Rent praktisk kan jeg ikke se hvorfor det ikke kunne lade sig gøre, men det kommer selvfølgelig nok an på hvor mange cm du skal have taget af.

Glæder mig til at høre svaret :cheerleader3: når du finder ud af det.

0

Del dette indlæg

jeg tror ikke man kan gøre det.

den måde skoen er bygget på, hænger jo sammen ud fra de forhold der nu engang er.

dvs. at hvis du gør hælen mindre, kan du få problemer med at svangen ikke kommer til at passe/sidde ordentligt og skoen derfor bliver ødelagt.

hvis du kigger på dine egne sko med forskellige højder, kan du jo også se forskellen på svangen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg skulle giftes, var jeg hos en skomager for at spørge om jeg kunne fået taget noget af højden på mine sko. Men det kunne jeg ikke, da det ville give en forkert vinkel, i forhold til hvordan skoen var lavet. Og kunne egentlig godt se pointen når han sagde det :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer