Qwoman27

Afgifter ved nethandel i Tyskland

8 indlæg i dette emne

Hej Piger!

Jeg har brug for Jeres hjælp.

Jeg har tænkt mig at lave slikbuffet til kaffen til vores bryllup, så skal derfor bruge en masse slik. Jeg har fundet en internetside i Tyskland der sælger alt det kendte slik uhørt billigt :cheerleader3: og det er jo selvfølgelig fordi de ikke har samme afgifter som vi har herhjemme. Men jeg er nu kommet i tvivl om, om jeg kommer til at betale afgift svarende til den danske når jeg får sendt varerne her til danmark. Er der ikke nogle der kan hjælpe mig med at svare på det???? Har prøvet at kigge på skat`s hjemmeside men kan ikke rigtig finde noget

Mvh Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vidt jeg ved, skal du ikke betale nogen afgifter ekstra. Det er sikkert told, du tænker på. Normalt er det sådan, at det er varer udenfor EU, man skal betale told for.... Jeg har i hvert fald købt varer på den tyske Ebay, og jeg betalte ikke nogen ekstra afgift.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tyskeland og englang skal ikke ikke betale told fra/for...

Men derimod fra U.S.A

Men man kan være heldig at købe fra U.S.A - hvor den ikke bliver stoppet, men sjælden...

Og igen fordi Tyskland og England er EU lande. Ved køb fra England skal man dog også lige være opmærksom på fragtudgiften. Sverige - som også er et EU land - er vel også en mulighed når vi taler om slik.

0

Del dette indlæg

Hej Piger

TUsind tak for alle Jeres svar. Jeg bestilte varene søndag aften og har lige modtaget dem i dag. Super hurtig ekspediton man betaler via paypal. Og som i sagde kom der ingen afgifter på :)

I får lige linket, men pas på det er meget farligt at lure på den side :thanks:

http://www.sweet24.de/

Mvh Linda

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer