stinnebabe

Søren og Stinne d. 9/8-2008

623 posts in this topic

Nu har jeg læst så mange skønne beretninger fra pigerne herinde, og det har virkelig givet mig lyst til at starte en planlægningstråd :thumbsupsmileyanim:

Hej allesammen! Jeg hedder Stinne, er 24 år gammel og skal giftes i august i år med den 32 årige Søren, manden i mit liv :cheerleader3: Han arbejder som psykolog (næsten nyuddannet) mens jeg selv har et par år tilbage. Vi er lige flyttet i (lejet) hus med vores smukke mopsehvalp Bodil, som er vores lille pseudo barn :cheerleader3:

Søren og jeg har været sammen 3 år nu, og han faldt på knæ i starten af januar. Vi mødtes da Søren stadig gik på universitetet og blev helt åndssvagt forelskede :thumbsupsmileyanim: Jeg er ikke i tvivl om at han er min eneste ene, og derfor glæder jeg mig helt vanvittigt til at blive hans fru :cheerleader3:

Jeg er den allerførste blandt mine venner der skal giftes, så jeg er totalt uerfaren inden for feltet :cheerleader3: Må da indrømme at det er lidt sejt at være den første, for jeg skal da love for at vennerne går helt amok over det. Min storesøster giftede sig for to år siden, så jeg kan heldigvis hente lidt erfaring fra hende - da hun hørte nyheden var hendes første kommentar næsten "du skal ind på mit gamle bryllupsforum!!", og så oprettede hun min profil for mig :cheerleader3:

Vores bryllup skal foregå i et festlokale i Hjørring, og fordi vi begge to har vanvittigt store familier er gæstelisten på 90 personer. Det er mange mennesker, men der er ingen vi sådan synes vi vil undvære til festen. Vi talte tidligere om at holde en reception om dagen for de fleste, og så kun invitere lidt mindre senere, men det synes Søren ikke vi rigtig ku være bekendt, så det er vi gået lidt fra. Vi har ikke specielt mange penge at gøre med, så vi skal ud og låne til brylluppet, hvilket betyder at vi skal være kreative. Jeg har en skummel plan om selv at lave vores bryllupskage, men nu må vi se om jeg taber modet senere, he he.