wombat3010

Esbjerg

6 indlæg i dette emne

Næste lørdag skal gemalen og jeg på minicruise fra Esbjerg til England. Vi overvejer at tage derned nogle timer før, men hvad kan man lave? Er der en gå gade?, Nogle gode frokost restauranter? Eller noget man kan bruge ca 4 timer på at slå tiden ihjel med?

Selvfølgelig kunne vi bare køre så det passede med tiden, men vi synes det kunne være sjovt at se en ny by

Kram fra Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er som også en ok gå-gade i Esbjerg, men det er nu ikke noget som i Silkeborg. :thumbsupsmileyanim: Mht. restauranter så er jeg ikke så godt kendt, men kan da sikkert finde et par stykker min bror ( Der bor i området) ville anbefale, hvis det var noget? :)

:cheerleader3:

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*fnis* hov hov, vi HAR altså Danmarks længste gågade, vil jeg bare lige nævne! :thumbsupsmileyanim: Den er over 1 km lang og er ikke opdelt af tværgående veje som fx Strøget :) - derfor er det den længste :cheerleader3:

Om man kan få 4 timer til at gå? Ja, det kan man sagtens. Som en anden skrev, er der Fiskerimuseet, de 4 mænd, gågaden, og vi har et vandtårn, man kan komme op i, det ligger ved siden af vores kunstmuseum og musikhuset, vi har danmarks største svømmestadion (Svømmestadion Danmark), og ude i Hjerting ligger der en FORMIDABEL "is-kiosk-restaurant" lige ned til stranden.

Og på vores torv ligger der et par dejlige caféer, bl.a. Dronning Louise, som har de bedste special øl og alle former for god kaffe og café-mad.

I gågaden ligger også en tøjbutik, Josephine, som pt har ophørsudsalg på brudeting, hvis det skulle have lidt interesse ;)

Jeg vil gerne tilbyde en personlig rundtur, men jeg skal liiiiige have lagt min prøve make up. Men skriv endelig en pm, hvis I skulle have brug for en stedkendt guide ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer