Xaksia

Foundation...

11 indlæg i dette emne

Hej alle sammen...

jeg er typen den er sådan medium okay til at lægge make-up, men samtidig også typen der ikke bruger så meget om kun har det på de få morgener om året jeg faktisk gider at stå op til at gøre det...

Hvilket efterlader mig med nada erfaring med foundation eller lignende... Plus at jeg er ultra hvid i huden, over alt, jeg kan simpelthen ikke optage farve, hverken i solarie eller naturligt eller noget!

Så.... Hvad er godt, hvor meget skal man give for det og findes der et mærke til hyper hvide mennesker som mig?

På forhånd tak...

Xaksia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg har søgt lidt nettet og kan se, at andre har anbefalet Pure light nr. 200 fra Dior. Jeg vil i det hele taget anbefale dig at gå ind i f.eks Matas og soørge dem til råds. Det de så foreslår skal du bede om at få en prøve på så du derhjemme selv kan prøve det. I The Body shop kan man få lagt en hurtig make up, måske er det med foundation. Så der kan du også prøve at spørge.

Venlig hilsen

Himmel

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen...

jeg er typen den er sådan medium okay til at lægge make-up, men samtidig også typen der ikke bruger så meget om kun har det på de få morgener om året jeg faktisk gider at stå op til at gøre det...

Hvilket efterlader mig med nada erfaring med foundation eller lignende... Plus at jeg er ultra hvid i huden, over alt, jeg kan simpelthen ikke optage farve, hverken i solarie eller naturligt eller noget!

Så.... Hvad er godt, hvor meget skal man give for det og findes der et mærke til hyper hvide mennesker som mig?

På forhånd tak...

Xaksia

Jeg er ligesom dig også super lys i huden kan bare ikke optage farve overhovedet, jeg ledte længe efter en der var så lys men uden held, men så kom frem med denne og den lyseste af dem er faktisk og lys i modsætning til mange af de andre

post-32090-1204831673.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: nilens jord prøv i matas, har selv købt nilens jord til den store dag.

Men det er jo smag og behag

Nilens jord???? hedder farven det?? eller er det faktisk jord du får i hovedet?? :bunny_4::toot:

Anja (som ikke har en disse forstand på sådan noget)

Her kan jeg svare.. Nilens jord er et mærke på makeup, så det er ikke farven eller noget, og du får heller ikke jord i hovedet.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: nilens jord prøv i matas, har selv købt nilens jord til den store dag.

Men det er jo smag og behag

Nilens jord???? hedder farven det?? eller er det faktisk jord du får i hovedet?? :bearhug::7himmel:

Anja (som ikke har en disse forstand på sådan noget)

Her kan jeg svare.. Nilens jord er et mærke på makeup, så det er ikke farven eller noget, og du får heller ikke jord i hovedet.. :cheerleader3:

:bunny_4: ja så blev jeg da lidt klogere idag.. Tak for det... :toot:

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen...

På forhånd tak...

Xaksia

Jeg er ligesom dig også super lys i huden kan bare ikke optage farve overhovedet, jeg ledte længe efter en der var så lys men uden held, men så kom frem med denne og den lyseste af dem er faktisk og lys i modsætning til mange af de andre

spørger jeg dumt når jeg spørger hvad mærket er? For jeg kan seriøst ikke læse det ... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har som matas-ekspedient lige lidt råd igen. Jeg vil bestemt ikke anbefale Nilens Jord til en super lys pige, da det er meget røde og brune farver der findes i dette mærke. Men skal man bruge noget fra Nilens Jord på en lys pige, ville jeg vælge en af deres pudder med glød, der er nogen der er lyse, og som slet ikke farver, men de dækker ikke!

Hvis man skal have nogle lyse farver så er det rigtig som en skrev 200 numrene fra Dior, man kan også vælge nr. 13 eller 20 fra Helena Rubinstein. Eller 0010 fra Lancome. Dette er kun farvescala der findes så forskellige make up fra de forskellige mærker, altså nogen som er let dækkende, nogen meget dækkende, og nogen medium dækkende.

Men hvis jeg var dig ville jeg gå ind i den nærmeste matas og spørge til råds, de kan hjælpe dig med at ligge den rigtige farve, og er du heldig at få en erfaren ekspedient, kan du måske få hende til at prøve at lægge en fuld foundation. Hvis dette ikke er muligt så bed om at få en prøve med hjem, så du kan prøve den på en renset hus.

Hvis du er i tvivl om mere så skriv en PM til mig.

Redigeret af Jannice
0

Del dette indlæg

Hej alle sammen...

På forhånd tak...

Xaksia

spørger jeg dumt når jeg spørger hvad mærket er? For jeg kan seriøst ikke læse det ... :thumbsupsmileyanim:

He he kan godt se det står lidt småt, det er fra nivea og hvis du ligesom mig ikke bruger det voldsomt tit synes jeg i al fald ikke jeg vil give flere 100... denne har en normalpris på 129 men er meget ofte på bud..

Nilens jord ville jeg holde mig langt fra da de er meget mørke og det kan derfor nemt komme til at se ud som en maske (har prævet det og absolut ikke noget kønt syn :respekt: )

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen...

På forhånd tak...

Xaksia

Nå, så det er DIG der er min tvilling !!!!!!!

Jeg har det på nøjagtig samme måde som dig. kridhvid, og ikke i stand til at få anden farve - i nogen form for sol - end RØD !!!!!!!

Tillader mig lige at læse med i denne tråd...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer