jeanet1192

hvor finder jeg...

7 indlæg i dette emne

hejsa

jeg fandt min kjole i fredags... :thumbsupsmileyanim:

men nu er det så tid til at finde skoene, og jeg ville gerne i nogle sandaler eller lign.

lette sko, hvis i forstår...

jeg har en str.42, og i brude-forretningen kunne jeg ikke få nogen.

jeg vil have nogle flade sko, da jeg er en del cm højere end min kommende.... :cheerleader3:

jeg er fra sønderjylland, nærmere Haderslev området, men kører da gerne efter det...

på forhånd :cheerleader3:

knus jeanet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg kender ikke jeres område ... men problemet er genkendeligt .... jeg har købt mine sko i Nielsens (det gamle Jørgen & Jørgine) i Odense. Jeg fandt nogle rigtig flotte sko som var beregnet til konfirmanter og så var de flade. De havde sko der var helt flade og med en ganske bette hæl. At de sko jeg så bedst kunne lide kun kostede 200 kr ... ja det klager man jo ikke over :thumbsupsmileyanim: og så er de overhovedet ikke mormor-agtige og de havde dem også i en størrelse 42 :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Nu ved jeg ikke hvornår du skal giftes, men jeg kan fortælle dig hvad jeg selv har tænkt mig.

Jeg skal ligeledes have sko uden alt for meget hæl, er ikke højrer end min tilkommende, men jeg vil heller ikke virke højere end ham. Jeg bruger en 39, og jeg har tænkt mig at vente til efter konfirmationstiden, så kommer der nemlig en masse hvide sko på tilbud, mit uheld er så at jeg bruger 39 og det er en populær størrelse, så det er ikke sikkert at der er så meget at vælge imellem, men da du bruger en 42 burde der være lidt flere tilbage, det er altid de helt små og de lidt store størrelser der er tilbage, fordi der ikke er så mange der bruger dem...

Jeg ved ikke om det hjælper dig, men det er i hvert fald hvad jeg selv har tænkt mig at gøre.

0

Del dette indlæg

Hej

Nu ved jeg ikke hvornår du skal giftes, men jeg kan fortælle dig hvad jeg selv har tænkt mig.

Jeg skal ligeledes have sko uden alt for meget hæl, er ikke højrer end min tilkommende, men jeg vil heller ikke virke højere end ham. Jeg bruger en 39, og jeg har tænkt mig at vente til efter konfirmationstiden, så kommer der nemlig en masse hvide sko på tilbud, mit uheld er så at jeg bruger 39 og det er en populær størrelse, så det er ikke sikkert at der er så meget at vælge imellem, men da du bruger en 42 burde der være lidt flere tilbage, det er altid de helt små og de lidt store størrelser der er tilbage, fordi der ikke er så mange der bruger dem...

Jeg ved ikke om det hjælper dig, men det er i hvert fald hvad jeg selv har tænkt mig at gøre.

Bliver nødt til at rette dig lidt.... Der er 12 par sko i en coli/kasse ud af dem er der 1 stk 36, 2 stk 37, 3 stk 38,

3 stk 39, 2 stk 40, 1 stk 41. Hvis der er str. 42 så ryger str. 36 væk. Og der er flere og flere af de unge piger der bruger store str. Så det er med at slå til når der er noget.... ( har solgt sko i ca 6 år)

Bare lige en ide.... Prøv at ringe til den nærmeste danseskole.... De kan tit hjælpe, og har hørt at de ikke behøver at være dyrt...

Håber jeg kunne hjælpe lidt

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer