KamillaBrix

Kok, Blomster og band

7 indlæg i dette emne

Hej Allesammen.

Nu skriver jeg igen her inde, da jeg de sidste par dage har lavet reseach på mit bryllup.

Jeg er ved at gå i panik, da jeg overhovede ikke kan finde de rigtige ting som er i mine tanker.

Er der nogle af jer der kan hjælpe mig med at finde en rigtig god kok, blomsterleverandør og

band. Vi skal giftes i Lyngby den 27/9-09

Jeg håber der er nogle der ude der kan hjælpe mig!!

Mange Hilsner

Kamilla Brix - alias panik bruden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der ligger noget som hedder Sallingvejselskabslokaler. dk. Det ligger i Vanløse. De har rigtig flotte lokaler. Vi skal holde vores bryllup der. Man kan få en samlet "pakke" hos dem hvor der både er mad, tjenere og drikkevarer. Man kan også bare leje lokalet. Eller kun vælge maden. Og det er ike særlig dyrt.

Har hørt godt omstedet fra andre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

mht til band kender jeg et super fedt band, deres hjemmeside er vist www.fedtband.dk

håber du kan bruge det

kh

Nanna

Hej Allesammen.

Nu skriver jeg igen her inde, da jeg de sidste par dage har lavet reseach på mit bryllup.

Jeg er ved at gå i panik, da jeg overhovede ikke kan finde de rigtige ting som er i mine tanker.

Er der nogle af jer der kan hjælpe mig med at finde en rigtig god kok, blomsterleverandør og

band. Vi skal giftes i Lyngby den 27/9-09

Jeg håber der er nogle der ude der kan hjælpe mig!!

Mange Hilsner

Kamilla Brix - alias panik bruden

0

Del dette indlæg

Jeg kan hjælpe dig med en FANTASTISK kok! :thumbsupsmileyanim: Han er min kommende mand og en super dygtig kok.... Laver lækker mad til billige priser! Dét kan vi li!! Til daglig er han souschef på Hotel D'angleterre i Kbh... Men får altså tid til at hjælpe med nogle selskaber fra tid til anden...

Du må bare sige til... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer