cryingheart

Der er to røde streger

33 indlæg i dette emne

Lige nu sidder jeg sådan lidt omtumlet og går engang i mellem hen til kærestens skrivebord, blot for at kontrollere det er rigtig, men den er god nok, der var to røde streger på graviditets-testen. Jeg kan næsten ikke fatte det, men når en test viser to røde streger, så det jo fordi man er gravid.

Jeg er bare så glad lige nu, efter at den største nervøsitet har lagt sig.

Kæresten er glad og jeg glæder mig.....

Det bliver bare så spændende men både kæresten og jeg er enige om at ingen i vores familier får noget at vide, før vi er sikre på at det bliver der det vil sige om tre måneder. Og at jeg først går til lægen efter at vi har holdt bryllup, som vi gør om en uge fra i dag af...

En test er jo 99% sikker, så jeg tror på det, sidste gang jeg var gravid, var det også en hjemmetest der sagde positiv endda to fordi jeg ikke turde stole på den første...

Tanker

fra

Nethe*der har købt en graviditetstest mere, bare for at være sikker :) *

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Nethe.

Et stort tillykke herfra. Det lyder somom, at det er noget I begge gerne vil. Jeg har kunnet forstå på tidligere indlæg, at livet ikke har været nemt for dig, og jeg håber for jer at det bliver en stor lykke, med en udvidelse af familien.

0

Del dette indlæg

Hej Nethe!!

Uha uha hvor er det spændende....... ;)

håber det er ok at ønske jer tillykke (ellers ville du vel heller ikke skrive herinde)

nu er der heller ikke længe til jeres bryllup, hvor er det hele bare dejligt for dig og din kæreste,

knus fra p.nille

:bamsekram: :bamsekram: :bamsekram: :bamsekram: :bamsekram: :bamsekram:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg takker mange gange...

Der er så mange tanker der flyver igennem ens hoved når resultatet er positivt på den måde...

Min kæreste er lige så glad som jeg, han har været i gang med graviditetsbøgerne (set i dem jeg har fra sidste gang) og ellers har jeg bare skullet vænne mig til tanken om at testen var positiv...

Tanker

fra

Nethe*der nu tager en slapper en foran hendes computer*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Nethe.

Postet billede:) Et kæmpe tillykke fra mig.

Livet har ikke altid smilet til dig. Nu bliver du gift med Postet billede og jeg er sikker på at i to forstår at give hinanden det bedste, I har I jer.

Om nogle år tror jeg, du kan kigge tilbage på dit liv og se at det har været barsk, men at du sammen med din elskede, har formået at kæmpe jer igennem.

Nyd din graviditet. Der er ikke noget der er så fedt, som at være gravid.

Det bliver svært at holde det for jer selv, især på lørdag.

Må solen skinne på jer.

Havde du været lige foran mig, ville jeg give dig et kæmpe kram.

Du må desværre nøjes med dette her.

:bamsekram: :bamsekram: :bamsekram: :bamsekram:

Hilsen Majer.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer