Brud2008?

Brudevals??? - Hjælp.! Sjovt indslag?

44 indlæg i dette emne

FOR MEGET!

Sjovt som vi er så forskellige :bestwishes: .

Jeg synes det er fedt med noget anderledes og vi har planlagt at gøre noget a la det. Vi skal bare lige have fundet en sang og indøvet nogle "moves" først :bestwishes:

Giver du lige en melding når I har besluttet jer, så kan jeg forhåbentlig kan blive inspireret.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er også en sjov en HER

Jeg synes klart i skal gøre det.. synes virkelig det er noget af det sjoveste, og ville faktisk lidt ønske min kæreste var med på den..

Go for it. . og måske sørg for der nogle der filmer, så vi andre kan grine med;-)

Denne er den beste!!! :D

Mye energi fra brudgommen! :D

-Anett -

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg melder mig lige under fanerne for at sige at jeg synes KLART AT I SKAL GØRE DET!

Hvis vi skulle holde stor fest og hvis ikke det var fordi at hele familien har set den udgave med I LIKE BIG BUTTS så ville det lige være noget for os! Den optagelse har vi moret os kongeligt over flere gange!

Den Dirty Dancing havde jeg aldrig set før og den ramte mig lige i mit "Nobody puts Baby in a corner" -hjerte!!:thumbsupsmileyanim: Nu er jeg næsten ked af at vi ikke skal holde STOR fest 8og at jeg ikke er nogen lille sylfide man lige holder over hovedet i strakte arme! ;) )

Den sidste tilgengæld var også sjov på sin egen måde... og umiddellbart ikke så krævende rent danseteknisk??!!

Jeg tror altså ikke man fortryder... man får jo ca. 20 sekunder "stille" dans og tilgengæld for man så lige oven i hatten en MORSOM oplevelse som gæsterne vil tale om til familiefesterne mange år ud i fretiden! :thumbsupsmileyanim:

GOD FORNØJELSE hvis i beslutter jer for at kaste jer ud i det! -og held og lykke! :D

0

Del dette indlæg

Jeg synes også helt klart, at man skal gøre det, hvis man tør :thumbsupsmileyanim:

Jeg har lige drøftet det med kæresten og han var fuldstændig med på ideen om,at vi undervejs kunne finde på noget lidt utraditionelt ;)

Så nu må vi i gang med at planlægge det .... juhuuu det bliver sjovt :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også set diverse klip på Youtube, og det er bare for fedt. Især den her har imponeret mig: danse danse danseNu har jeg lidt af en rytmehæmmet forlovet, men ellers kunne jeg VIRKELIG også have set det sjove i at tage fusen på alle og lave noget HELT anderledes... Det eneste jeg kan sige er: "YOU GO GIRL!!!". :tunge:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Hej

Alt efter hvordan jeres familie og venner ville reagere på det, så ville jeg helt klart GO FOR IT

Min mand og jeg har siddet og kigget på nogle af videoerne og fortryder begge at vi ikke fyrede

den max af på dansegulvet, specielt fordi min mand ikke er den store danser og vores familie og venner

ville syntes det ville være så frisk gjort

:tunge: Heidi

0

Del dette indlæg

:tunge:

Holy smoke, den der dirty dancing er da for fed, og gennemført. Det skal det være for at kunne gøre sådan noget. Jeg er helt klart med på idéen, tror også at min kommende "dansesmølf" af en mand... Det må jeg altså lige lufte.

Helt vildt god idé.

Det er rigtigt at man skal være meget seriøs omkring det ellers falder det jo til jorden. Syntes godt at det stadig kan være romantisk. Det fortæller jo bare hvem man er, og sætter jo gang i enhver fest efter sådan en dans.

Knus herfra -HAHA-:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Personligt syntes jeg ideen er super fed, men lige denne syntes jeg er en tand for meget. (i hvert fald til os).. men det kommer selvfølgelig an på om i gennerelt er hr. pg fru spasmager :) for så vil det jo passe perfekt til jer!!

Vi har selv snakket om denne her

Knus fra Gitte

Go for it tøs!!!

Denne her er da fantastisk gennemført.... det gad jeg godt :tunge:-HAHA-:heart:

0

Del dette indlæg

Hold da op, det ville jeg ønske min fremtidige husbond havde lyst og rytme til! Det er da vildt cool!

Jeg tror absolut ikke I fortryder det, men det er klart - som en anden skriver - at det skal være ordentligt, ellers bliver det mere pinligt end godt, synes jeg.

0

Del dette indlæg

Jeg melder mig så under fanen med "alternativ brudevals."

Min kæreste og jeg havde set brudevalsen med dirty dancing på youtube og så foreslog han at vi også skulle gøre det. Den er jeg selvf med på :thumbsupsmileyanim:

Så nu prøver vi at få mixet noget musik så vi danser brudevals i ca. 40 sec. så "krakker" musikken og skifter til dirty dancing i ca. 2 min og derefter glider musikken over i brudevalsen igen.

Tror bare det bilver super fedt.

Vi er ikke de vilde dansere men har snakket med en danselærer der vil hjælpe os med trinnene så længe vi skaffer musikken. . . .som vi jo så er igang med nu :cheerleader3:

Det bliver så fedt og er sikker på at gæsterne vil more sig vældigt!

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Alle

JA nu kan jeg endelig svare på dette indlæg. Fordi vi gjorde det i lørdags. Brudevalsen startede og vi dansede i ca 30 sek da musikken gik over i medley af 5 Michael Jackson sange (min kæreste elsker ham) og så sluttede vi af med brudevalsen igen. Det blev en stor succes. Vi havde øvet siden januar en gang om ugen.

Det hele blev optaget på video og det sgu faktisk okay ud.

Er super glad for vi gjorde det

GO FOR IT

Mvh Linda

0

Del dette indlæg

Vi vil se videoen!!!!!!

Tillykke for øvrigt!!!! *griner*

Jeg har i øvrigt samlet en hel masse af de gode indslag fra You Tube i min tråd på side 5, helt nederst.

Tjek det her :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes simpelthen, ideen er for feeeeed! Håber sådan, at min kommende får lidt overskud til at lære noget sammen med mig :cheerleader3: (han arbejder for vildt for tiden)

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer