Guest joris.carlsson

Køber i 2 par sko til dagen????

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ikke fordi man skal følge alle regler, fordi det tror jeg vidst slet ikke der er nogen af os der gør. :cheerleader3: Men jeg har hørt at bruden ikke må smide skoene under hele festen, det giver ulykke. MEN...... jeg har da selv overvejet at skaffe et par ekstra sko, da jeg er halvvejs henne i graviditetten, og måske ikke kan holde ud at have en høj hæl på hele aften. :)

Men dette er mine sko...

post-31754-1205693949.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg køber 2 par sko. Jeg har styr på det ene par, som jeg har på så længe som muligt. Jeg vil også have et par hvor hælen ikke er så høj.

Her er mit ene par.

Knus Nathasia

Super flotte sko, Nathasia.

Jeg er sq imponeret over at du har mod på så høj en hæl.... mine skal absolut ik være for høje, men nu er jeg heller ik en af dem der går ret meget i høje hæle, det er kun ved særlige lejligheder.

Tak skal du have. Jeg bliver også nødt til at have ekstra med for ja de er rigtig høje. :cheerleader3:

Ikke fordi man skal følge alle regler, fordi det tror jeg vidst slet ikke der er nogen af os der gør. :cheerleader3: Men jeg har hørt at bruden ikke må smide skoene under hele festen, det giver ulykke. MEN...... jeg har da selv overvejet at skaffe et par ekstra sko, da jeg er halvvejs henne i graviditetten, og måske ikke kan holde ud at have en høj hæl på hele aften. :cheerleader3:

Men dette er mine sko...

Ihhh hvor er de flotte! :) Hvor er de fra???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror også jeg finder ud af to par. Jeg er generelt dårlig til sko. Så kan om ikke andet det andet par være af en slags, hvor de sagtens kan bruges som fine sommersko bagefter. Det er der jo også mange, af dem i denne tråd der kan. Vi kan endda se hvor frække nogle af dem er til et par mørke jeans! :)

Jeg håber stadig på at finde bare ét par, der ikke er spidse. Jeg kan ikke med spidse sko. Det har jeg aldrig kunnet.

Jeg har også klagt mærke til at rigtig mange af jer har guldsko. Men min "stil" er ikke rigtig til guld, min farve gør at det kommer til at se fesent ud. Jeg ejer ikke noget i guld, og synes så det vil være lidt "umotiveret" lige pludselig at have guld på fødderne. Men findes der bare mere i guld, eller hvad? Hvor finder man nogle i hvide, og er det da meget tydeligt, hvis de ikke har 1000% samme nuance som kjolen?

Jeg vil helst prøve sko, for jeg har arvet min fars lidt tåbelige hæl. Derfor er jeg lidt nervøs med postordre, specielt fra udlandet. Der har ellers været nogle flotte sko på nogle links herindefra...

Knus Dorthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer kraftigt at have 2 par til dagen. Der er 2 grunde for at jeg vil gøre det.

1 da mine 1. brudesko er af satin vil jeg være ked af at skulle ødelægge hælen ved at synke i når der skal tages billeder.

2 Vil helst undgå ømme fødder.

Knus

0

Del dette indlæg

Jeg har købt to par. Men det er fordi jeg først havde købt det ene par for længe siden, men forelskede mig så i det andet par for ikke så længe siden. Jeg har endnu ikke besluttet om jeg bruger begge par eller om jeg kun bruger de sidste jeg har købt. Den ene sko er en lukket sko som jeg måske kunne have på i kirken og den anden en åben sko som jeg så kunne have på til festen hvor vi jo ikke skal udenfor igen.

Redigeret af 310508
0

Del dette indlæg

Jeg skal kun ha' et par. Jeg har fundet et par rigtig søde sko uden for meget hæl og da det er i august jeg skal giftes smider jeg da bare skoene hvis de klemmer. Mine veninder har joket med at jeg nok komme i bare tær for jeg har kun meget sjældent strømper på.

0

Del dette indlæg

Æh... jeg tror nok, jeg har sko nok i forvejen *griner* Så jeg har indtil videre kun et par. Lur mig, om ikke der pludselig kommer et par mere....

Nej, jeg har samme tendens til det med at smide skoene, og går det helt galt, har jeg planer om at skifte til et par sandaler... Ikke særlig sexet, men praktisk *griner* FOR JEG SKAL JO DANSE!!!!!! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt et par sorte sko, som jeg er lykkelig for og glæææææder mig til at have på til brylluppet. Selvom hælen er så meget højere end jeg umiddelbart lige havde planlagt (er ikke vant til at gå med hæle), så er de enormt behagelige at have på.

Jeg tager dog et par sorte kinasko med, som jeg kan skifte til senere, hvis det skulle blive nødvendigt, og så må jeg bare huske at holde lidt op i kjolen, da den jo så bliver for lang

post-29599-1205737449.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg køber 2 par sko. Jeg har styr på det ene par, som jeg har på så længe som muligt. Jeg vil også have et par hvor hælen ikke er så høj.

Her er mit ene par.

Knus Nathasia

Super flotte sko, Nathasia.

Jeg er sq imponeret over at du har mod på så høj en hæl.... mine skal absolut ik være for høje, men nu er jeg heller ik en af dem der går ret meget i høje hæle, det er kun ved særlige lejligheder.

Tak skal du have. Jeg bliver også nødt til at have ekstra med for ja de er rigtig høje. :cheerleader3:

Ikke fordi man skal følge alle regler, fordi det tror jeg vidst slet ikke der er nogen af os der gør. :cheerleader3: Men jeg har hørt at bruden ikke må smide skoene under hele festen, det giver ulykke. MEN...... jeg har da selv overvejet at skaffe et par ekstra sko, da jeg er halvvejs henne i graviditetten, og måske ikke kan holde ud at have en høj hæl på hele aften. :cheerleader3:

Men dette er mine sko...

Ihhh hvor er de flotte! :) Hvor er de fra???

Jeg har købt dem på smartgirl, det er af mærket Dixie... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg havde to par sko på dagen, faktisk havde jeg 3 så der var lidt og vælge imellem ;)

Mine officielle sko have en lille hæl, min mand er nemlig ikke såå meget højere end mig, og dem kunne jeg sagtens have på hele dagen, men det er altså varmt under sådan en kjole, og vejret var dejligt, så jeg havde også et par brude klipklapper i sølv og hvid, som jeg skiftede til da vi holdt reception, jeg sank nemlig ned i græsset hele tiden :)

Jeg fik dog aldrig mine rigtige sko på igen, så jeg dansede brudevals i klipklapper, men det var der ikke et øje der så, og så var jeg lavere end min mand ;)

Så det kan varmt anbefales, men et lille råd. Lad være med at stille skoene ude på vejen, der er en god chance for at I glemmer dem der :cheerleader3: Det gjorde jeg jo så, og alle gæsterne der kørte forbi synes godt nok det lignede mine sko, men der var ikke nogen der sagde noget, så jeg fik dem først tilbage senere på aftenen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg havde kun et par sko....... og dem smed jeg allerede under vielsen fordi hælen konstant satte sig fast mellem terassebrædderne :cheerleader3:

Da vi senere på dagen gik indenfor, kom de dog på igen for det er ikke særligt charmerende at bruden drøner rundt i bare tæer. Kjolen kunne jo ikke rigtigt skjule noget fordi den er slidset op foran.

:) fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde to par sko på dagen, faktisk havde jeg 3 så der var lidt og vælge imellem ;)

Mine officielle sko have en lille hæl, min mand er nemlig ikke såå meget højere end mig, og dem kunne jeg sagtens have på hele dagen, men det er altså varmt under sådan en kjole, og vejret var dejligt, så jeg havde også et par brude klipklapper i sølv og hvid, som jeg skiftede til da vi holdt reception, jeg sank nemlig ned i græsset hele tiden :)

Jeg fik dog aldrig mine rigtige sko på igen, så jeg dansede brudevals i klipklapper, men det var der ikke et øje der så, og så var jeg lavere end min mand ;)

Så det kan varmt anbefales, men et lille råd. Lad være med at stille skoene ude på vejen, der er en god chance for at I glemmer dem der :cheerleader3: Det gjorde jeg jo så, og alle gæsterne der kørte forbi synes godt nok det lignede mine sko, men der var ikke nogen der sagde noget, så jeg fik dem først tilbage senere på aftenen :cheerleader3:

Hvor fandt du de klipklappere?

0

Del dette indlæg

Jeg tror også jeg finder ud af to par. Jeg er generelt dårlig til sko. Så kan om ikke andet det andet par være af en slags, hvor de sagtens kan bruges som fine sommersko bagefter. Det er der jo også mange, af dem i denne tråd der kan. Vi kan endda se hvor frække nogle af dem er til et par mørke jeans! :cheerleader3:

Knus Dorthe

:cheerleader3: jeps - de er nemlig super hotte til jeans :)

:cheerleader3:

Så blev jeg lidt kloger :cheerleader3: Men nu kan jeg se i har sko i andre farver end hvid, men vil i have dem på til brudkjolen?????????? :cheerleader3:

Ja jeg skal have mine gulodsko på til kjolen og helst hele aftenen :cheerleader3:

nu hvor vi er inde på sko emnet, hvad giver i så for jeres pris, er nemlig mega nysgerærig,h ved slet ikke hvad de koster

Mvh Louise

Jeg har givet 1100 for mine Peter Kaiser sko i guld... de andre som er rigtige brude sko - koster kun 300

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også investeret i 2 par brudesko, dog med samme hælhøjde så jeg ikke får

problemer med kjolen :cheerleader3:

Det ene par er alm brudesko, som jeg regner med at have på under vielsen og til

receptionen. De andre er et par peet toe som jeg vil have på til selve festen :)

Det er goså dem jeg har øvet brudevalsen i.... :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer