Guest joris.carlsson

Køber i 2 par sko til dagen????

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg havde to par sko på dagen, faktisk havde jeg 3 så der var lidt og vælge imellem ;)

Mine officielle sko have en lille hæl, min mand er nemlig ikke såå meget højere end mig, og dem kunne jeg sagtens have på hele dagen, men det er altså varmt under sådan en kjole, og vejret var dejligt, så jeg havde også et par brude klipklapper i sølv og hvid, som jeg skiftede til da vi holdt reception, jeg sank nemlig ned i græsset hele tiden :)

Jeg fik dog aldrig mine rigtige sko på igen, så jeg dansede brudevals i klipklapper, men det var der ikke et øje der så, og så var jeg lavere end min mand ;)

Så det kan varmt anbefales, men et lille råd. Lad være med at stille skoene ude på vejen, der er en god chance for at I glemmer dem der :blush: Det gjorde jeg jo så, og alle gæsterne der kørte forbi synes godt nok det lignede mine sko, men der var ikke nogen der sagde noget, så jeg fik dem først tilbage senere på aftenen :)

Hvor fandt du de klipklappere?

Jeg løbte dem i Føtex :cheerleader3: Ganske almindelige billige klipklapper :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg har også købt to par sko men de har begge høj hæl

for ellers bliver min kjole alt for lang

har billed af dem på men sys det er svært af tag billeder mens jeg har dem på

Nej hvor er det flotte. Må jeg spørger hvor du har købt dem henne eller hvor jeg evt kan købe dem???? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

Jeg har kun købt et par. Men de er også næste helt flade, så jeg regner ikke med den store fodkrise... det er ovenikøbet sandaler.Så kan de også trække vejret de små fusser :thumbsupsmileyanim:

Men havde jeg købt højhælede, så havde jeg nok også et ekstra par med som er flade. Men bare sådan af nysgerrighed.... kommer man så ikke i problemer med længden af kjolen senere på aftenen?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HUSK at jeres kjoler skal lægges op/tilpasses efter højden på jeres sko. Hvis I skifter til lavere sko senere på dagen, bliver kjolen for lang, og det er da æv, når man skal til at gi den gas på dansegulvet.

Jeg køber et par kvalitets-sko i kalveskind med 5 cm hæl, bløde og ikke for høje - så kan de fint holde hele dagen. Pas på med sko i syntetisk "læder" - de er som en sauna for fusserne = hævede og ømme fødder.

Vil dog overveje at tage skiftesko med til fotograferingen, så de fine nye sko ikke ødelægges ved at synke i græs m.v.

0

Del dette indlæg

Jeg skal kun have et par, for jeg har nemlig planlagt at købe et på super fede ballerinaer som jeg også kan bruge efter brylluppet. At købe sko (eller kjole for den sags skyld) som jeg kun ville bruge en gang føles helt forkert for mig. Selv om jeg kun kommer til at bruge sættet sammen en gang betyder det ikke at jeg ikke kan bruge de enkelte dele hver for sig. Så kan jeg mindes min bryllupsdag og det er for mig så meget bedre. (Nu skal jeg nok træde ned fra sæbeboksen. ;) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde hele tide regnet med at skulle have 2 par sko, og jeg havde også regnet med at jeg ville få meget svært ved at finde nogen, da jeg ikke er så god til højhælede sko. Dels er der grænser for hvor meget jeg vil lide for skønheden, og dels skal jeg spændes ind over de hele, da jeg eller ryger ud enten med hælen eller glider igennem nede ved tærene. Ja jeg har mærkelige fødder. men jeg var heldig, for jeg har faktisk lige købt disse sko i Bianco til 600 kr. Hvilket er lidt mere end jeg havde regnet med at bruge på ét par, men de er simpelthen bare så bløde og behagelige at have på, og så kan jeg blive i dem. Så dem måtte jeg bare have. De passer også fint til faven på min kjole.

Nu ved jeg så ikke rigtig om jeg skal have et par mere. De er egentlig lidt højere end det jeg havde tænkt, men hvis jeg køber at par mere som er lavere, får jeg nok problemer med kjolelængden.... Jeg må nok bare ud lidt senere og se om jeg er heldig igen. :tunge:

Brudesko2.bmp

0

Del dette indlæg

Hm. det virker vist ikke rigtig. Prøver med et link i stedet for. http://www.bianco.com/collections/product_...406548779ba297a

Hvordan sætter I billeder ind, som i finder på nettet? Jeg troede bare at jeg kunn copy/paste det ind, men det virker ikke...

Hvis linket heller ikke virker, Kan de ses på Bianco.com og de hedder "DRESSY PUMP" og det er de lyse.

Mvh Stine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer