Guest natja

se hvad jeg skal til at lave

14 indlæg i dette emne

vi har tema havet og natur, og hvad høre til fisk selvfølgelig gør de det, jeg ville lave dem forskellig farver, de ligner det billede hvor der en fisk det billede hvor der to kan jeg sige en af de fisk koster 229,- jeg kan lave dem til 50,- stykket og skal lave seks forkan låne to.... er de ikke seje???????????????

post-32974-1205789915.jpg

post-32974-1205789927.jpg

Redigeret af natja
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

vi har tema havet og natur, og hvad høre til fisk selvfølgelig gør de det, jeg ville lave dem forskellig farver, de ligner det billede hvor der en fisk det billede hvor der to kan jeg sige en af de fisk koster 229,- jeg kan lave dem til 50,- stykket og skal lave seks forkan låne to.... er de ikke seje???????????????

Hej Natja,

Rigtig god idedu der har fået. Mine forældre gjorde noget samme stil til deres sølvbryllup. Det var bare ansigter og de brugte dem som bordkort. Det var folk meget begejstrede for. Min mor havde en god veninde som er glaskunstner så de fik dem i sølvbryllupsgave af hende. For hende var det jo nemt at lave.

Pøj pøj med dit projekt!!!!!!

:thumbsupsmileyanim:

:smilie_oster02:

0

Del dette indlæg

Rigtig flotte fisk :huh:

Jeg så lige disse bryllupsbobler på Ebay.co.uk, hvis det kunne passe ind i temaet :thumbsupsmileyanim:

post-29370-1206817381.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer