Sign in to follow this  
Followers 0
Guest PiaW

Brudetaske

11 posts in this topic

Annonce ♥

:) Hej Linse,

Tak for din ros, jeg sidder og svæver.

Jeg har brugt 0.5 meter elfenbensfarvet stof. 15 meter sølvståltråd og 3 æsker forskellige perler. Du kan jo vælge hvilken form du ønsker og så tegne det på stoffet. Husk at klippe to ens stykker af hver og put filt imellem til at stabilisere det. Lav et stativ af ståltråden rundt om stoffet og brug også ståltråd til at sætte perlerne på. Den har taget mig ca. 8 timer at lave. Puhaaaa sikke en smøre, gud ved om nogen forstod det ?????

0

Jo, jo. Jeg forstår skam. Kræver det ikke noget specielt værktøj? Ex. en tang til at fæstne ståltråden med, mv? Det lyder nemt, men tror ikke jeg tør give mig i lag med det - har 10 tommelfingre, som ikke vil være særlig bevendte i den situation! Grunden til jeg er så imponeret er især fordi jeg har set originalen i virkeligheden hos Brude- og Feststudeiet.

Du' cool! :heppe:

Kh Linse :hjerte:

0

Annonce ♥

En gammel bidetang eller saks kan gøre det og så lige nål og tåd.

Det siger lidt om mine manglende evner, når jeg ike engang ved hvad en bidetang er, ik? ;) Og dog... måske jeg har en liggende i MIN værktøjskasse (skal bare lære hvad den hedder!...)
0

Annonce ♥

Hej Pia!!

jubii... så kan det lade sig gøre...... siger dette fordi jeg så selv samme taske i brude og feststudiet og tænkte at det må jeg selv kunne lave.

Jeg har arvet en taske fra min farmor som jeg har tænkt at ville pynte udfra den ide, så fedt at se at det kan lade sig gøre.

Flot arbejde :)

:hjerte: -lig hilsen

p.nille

0