princess_sunshine

Aprilbryllupper

16 indlæg i dette emne

Ja her siger overskriften jo lidt sig selv.

Jeg synes ikke rigtig at jeg har set sååå mange som der skal giftes i april... Men det vil være hyggeligt at se hvor mange vi er, og hvor langt I er i forberedelserne, her inden vi går ind i april??? :bearhug::bearhug::hug::thanks:

Jeg skal selv giftes d. 26, så jeg er jo en af dem der stadig har lidt tid tilbage :)

:hug::hug::cheerleader3::):):)

Redigeret af princess_sunshine
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes den 12 april, så vi er faktisk ved at have styr på næsten alt.

Vi mangler at tale med præsten på tirsdag og derefter lave kirkehæfter, så mangler jeg bare lige at lave et par risposer og så er der faktisk næsten styr på det hele :bearhug:

Vi glæder os helt vildt til dagen... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ja her siger overskriften jo lidt sig selv.

Jeg synes ikke rigtig at jeg har set sååå mange som der skal giftes i april... Men det vil være hyggeligt at se hvor mange vi er, og hvor langt I er i forberedelserne, her inden vi går ind i april??? :bearhug::bearhug::hug::thanks:

Jeg skal selv giftes d. 26, så jeg er jo en af dem der stadig har lidt tid tilbage -HAHA-

:cheerleader3::):):):)-HAHA-

Hej

Vi skal også giftes den 26. april :hug:

Vi har det meste på plads. Jeg mangler bare at lave et slør og så et par andre småting.

Jeg begynder så småt at få sommerfugle i maven. Tænk at der kun er 1 måned til den store dag :hug:

Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej i andre April brude :thanks:

Vi skal også giftes d. 26 april 2008, vi er godt med, der er lige et par små ting endnu, vi skal have talt med fotografen, og den sidste snak med vores feststed, ja og så er der jo den morgengave der er jeg altså ret blank, tilsidst skal vi have købt tøj tiil vores drenge der venter vi på det nye der kommer hjem her om en ugestid,

er det ikke utroligt det er jo lige om lidt :bearhug::bearhug::hug:

Liloian

0

Del dette indlæg

Tja det er jo ikke helt et april bryllup, men tæt på :cheerleader3:

Skal giftes på lørdag ( 29 marts)og jeg glæder mig, men jo jeg er mega stresset :balloons:

Vi mangler at dække op der hvor vi skal holde receptionen, lave de sidste 30 stk.

kirkehæfter, for lavet bordkort, hentet min kjole i morgen onsdag.............

Og så har min dejlige kæreste fødselsdag i dag :thumbsupsmileyanim:

Så den nærmste familie og et sæt venner kommer forbi i eftermiddag.........

Stresset............ mig?!................. naj da :biggrin:

0

Del dette indlæg

Tja det er jo ikke helt et april bryllup, men tæt på -HAHA-

Skal giftes på lørdag ( 29 marts)og jeg glæder mig, men jo jeg er mega stresset -HAHA-

Vi mangler at dække op der hvor vi skal holde receptionen, lave de sidste 30 stk.

kirkehæfter, for lavet bordkort, hentet min kjole i morgen onsdag.............

Og så har min dejlige kæreste fødselsdag i dag :griner:-

Så den nærmste familie og et sæt venner kommer forbi i eftermiddag.........

Stresset............ mig?!................. naj da :bearhug:

Hold da op, det er ligeom lidt :thumbsupsmileyanim:

Kan godt forstå du er lidt stresset, men glæder du dig ikke også bare helt vildt?

Det må være en speciel fornemmelse, at videdet er lige om lidt :carrot:

Hvis du ikke når at være herinde så meget de sidste dage, så må du i hvertfald have et helt fantastisk bryllup!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: .

Og så vil vi jo gerne se billeder bagefter!

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Vi skal også giftes d. 12 april. Synes godt nok jeg er ved at blive lidt stresset.

Vi skal til møde med fotografen på fredag, møde med præsten onsdag i næste uge, jeg mangler at lave bordhæfter, lave kirkehæfterne færdige, skrive tale, BLIVE POLTET, købe sko til min forlovedes søn, købe strømpebånd, og tja..... sikkert en hel masse andet.

Jeg når jo nok det hele før eller siden, men kunne godt bruge en uge eller to ekstra da jeg arbejder temmelig meget for tiden.

Jeg glæder mig meget til at høre om alle i andres bryllupper og se billeder.

God fornøjelse med den sidste planlægning

Marianne

0

Del dette indlæg

Dejligt at se at vi alligevel er nogle stykker. Syntes der havde været lidt få herinde der skulle giftes i april, men I dukker jo op til overfladen alligevel :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::griner:- .

Jeg begynder også at føle at vi er nogenlunde med... Vi mangler - af de store ting - dog lige at få bestilt en prøvemiddag, men det kommer ikke til at betyde det helt vilde. Har fået trykt menukortene, så der bliver ikke ændret ved noget alligvel.Og såskal vi have en ny snak med præsten, men han er næsten ven af familien, så det når vi nok inden dagen...

Og så er min største mangel at jeg ikke har bestemt hvad jeg skal have under kjolen endnu... Enten en lækker corsage for at være dejlig eller en "fornuftig" slimming tube for at være pæn at se på???? :hug: Det er bare svært at bestemme sig... Begge dele har jo både fordele og ulemper...

Men jeg føler mig heldigvis ikke stresset endnu... Men den kan sikkert nå at ændre sig mere end en gang. Spørg mig igen ugen før, så er svaret nok lidt anderledes... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes den 12.april, hvilket vil sige om 17 dage :cheerleader3: Jeg er ikke spor stresset og tror nok vi har styr på det meste. I dag har jeg forberedt mere mad til receptionen. Det gør i jeg i etaper, når det passer med en fridag. Kjolen og alt tilbehøret er der styr på. Alt min kærestes udstyr er det styr på. Hans søns udstyr er der styr på. Der mangler kun lige brudepigernes kjoler. De er endnu ikke syet færdige. Det er en veninde der syr dem. Jeg er blevet poltet og de fleste indkøb er foretaget. Så nu mangler vi vist kun at købe det der ikke kan købes før i sidste øjeblik. Nå ja, og så mangler vi lige det der med brudebuketten... Til gengæld er sommerfuglene i maven mere og mere vanskelige at kontrollere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

10. april :thumbsupsmileyanim:

Har netop i dag talt med eventmanageren, hvor vi skal have stor frokost efter vi har været på City Hall. Der er vist styr på alt nu. Det bilder jeg i hvert fald mig selv ind.

Kjole, smykker, sko, gommens tøj, o.s.v. er også "tjek".

(mangler så liiige morgengaven, men tror den er ved at være på plads)

0

Del dette indlæg

Tja vi skal også vies d.19 april.. Puha det er snart :wacko:

Jeg friede d. 29-02-08 og det bliver et stille og roligt bryllup lige efter mit hoved..

Jeg har næsten styr på mit tøj, skal ned og prøve det i denne uge, mandens tøj er bestemt, men ikke købt endnu. Det gør vi den dag vi skal ned og hente vores ringe..

Ringene er det dyreste ved vores bryllup, derefter kommer maden..

Vi bliver viet på rådhuset og skal ha frokost ved en nærliggende restaurant med udsigt til skov og en stor sø. Fantastisk flot sted..

Vi bliver 12 i alt, 8 voksne 4 børn, hvoraf de 2 er vores egne..

Vi har været sammen i 9 år og nu syntes jeg det var på tide, har ellers altid sagt jeg ikke skulle giftes, men man kan jo skifte mening..

Stort knus til alle -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer