Sign in to follow this  
Followers 0
jannieogbrian

Strop løs BH i store str.

12 posts in this topic

Hejsa :thumbsupsmileyanim: .

Jeg er en stor pige og bruger str. 105-110 D-E i BH (alt afhænig af hvad det er for en model). Jeg har så det problem at jeg har købt en brudekjole uden stropper og det kræver jo self. også en BH uden stropper.

:cheerleader3:

Men hjælp mig piger, for hvor finder jeg sådan en stor stropløs BH???? Jeg har været i MANGE forskellige butikker og søgt på nettet, men jeg kan bare i kke finde nogen. Damerne ude i butikkerne kommer med alverdens forslag med at jeg bare kan få sådan en forlænger i deres BH'er, og så er det fint. Det har jeg så prøvet flere steder, men det er altså 2 forlænger jeg skal have i og så sidder det altså stadig ikke ret godt.

Hva søren skal jeg gøre??? Med så store :balloons: er jeg jo nød til at have en BH på..

Hvis ikke jeg snart får fundet en stropløs BH i min str. så bliver jeg nød til at få syet stropper i min kjole, så jeg også kan have en bh på med stropper. Det vil jeg bare være træt af, men der er jo ikke noget at gøre ved det så.

Håber at I kan hjælpe mig. :biggrin:

0

Annonce ♥

Bravissimo.com er en mulighed.... Problemet er bare, at de kun fører op til en str. 40 ( dansk 90) i mål rundt om barmen...

Jeg ved ikke, om du har fået taget mål til en bh for nylig, for ofte bruger mange kvinder et for stort nr. (tallet) og en for lille skål (bogstavet).

Jeg sidder ligefrem her og håber, at du faktisk bør bruge et anden str...

Ellers tjek en af annoncørerne her på siden - de fører op i temmelig store størrelser - lige nu kan jeg ikke huske, hvad de hedder :thumbsupsmileyanim:

Edited by Anjapigen80
0

Annonce ♥

Så er jeg her lige igen... :cheerleader3:

Jeg søgte på Figleaves.com og fandt bl.a. følgende:

r580617-p580724-style.jpgr2237-p352664-front.jpg

... så der er muligheder for det stropløse for dig :thumbsupsmileyanim:

Ej tusind tusind tak for hjælpen :balloons:

Men hvad hedder min str. i deres tal??

105 = 46

110 = 48

Skålen bør være det samme.

Ellers (hvis det ikke er vasket væk) kan du garanteret se den engelske str. i en af dine bh'er på det lille mærke i bag.

0

Annonce ♥

Igen - Tusind tak for hjælpen Anja.. Nu har jeg taget changen og bestilt bh'en som du lagde ind. Jeg har aldrig bestilt undertøj over nettet før, men en gang skal jo også være den færste.

Uhh nu håber jeg bare at den passer.

:cheerleader3:

Jeg har indtil videre ikke selv bestilt ved det firma, men jeg bruger altid Bravissimo, og der plejer aldrig at være problemer med returnering af varer, som ikke passer.

Jeg mener, at andre herindefra har bestilt, hvor du bestiller, og været tilfreds.

Krydser fingre for at den passer og sidder perfekt! :thumbsupsmileyanim:

0

Så er jeg her lige igen... :cheerleader3:

Jeg søgte på Figleaves.com og fandt bl.a. følgende:

r580617-p580724-style.jpgr2237-p352664-front.jpg

... så der er muligheder for det stropløse for dig :thumbsupsmileyanim:

Hej Anja...

Har ledt efter denne corsage på deres hjemmeside, men jeg kan ikke finde den... Gider du se om du kan finde den igen - og hvis, så sende mig et link/forklaring...???

Mange tak -HAHA-

:blink:

- Vivi

0

Hej

Jeg bruger størrelse 85G...

Jeg ved at Change forhandler stropløse BH'er helt op til str. F (alm. BH'er op til J-skål). Ved dog ikke med omkredsen... Men når de har skål-størrelse så lang op, så må de også have med omkredsen :thumbsupsmileyanim:

Og også i en pris der er til at betale... (jeg giver, for BH'er med stropper, kun mellem 300 og 350kr Og jeg kan helt klart anbefale dem!)

Edited by AnnWP
0

Annonce ♥