drømmebrud08

mørke rander

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hjælppppppppp hvad gør man ved mørke rander under øjnene?

selv med make up kan de ses.......er der noget creme jeg kan smøre på eller hvad gør jeg

Er det sådan noget du har kronisk? For så hjælper det at spise jern. (har en kæreste der bliver sort under øjnene, hvis ikke han spiser jern dagligt) Ellers to agurker smækket på øjnene og benene op et kvarter gør underværker :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Jeg har samme problem...

I følge Lene Hanson er ansigtet spejl på ens krop, og mørke rande under øjnene skulle betyde, at man ikke får nok sex..

Det er da en win-win situation, hvis det kan løses med det.

Jeg har ikke selv tjekket, om randerne bliver mindre, når man dyrker meget sex.

Men det kunne da godt være, at man skulle.

knus

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Jeg har samme problem...

I følge Lene Hanson er ansigtet spejl på ens krop, og mørke rande under øjnene skulle betyde, at man ikke får nok sex..

Det er da en win-win situation, hvis det kan løses med det.

Jeg har ikke selv tjekket, om randerne bliver mindre, når man dyrker meget sex.

Men det kunne da godt være, at man skulle.

knus

Ej det lyder da fuldstændig underligt - hun kan altså være lidt en snegl hende Lene Hansson :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har altid haft det ......

og er så ked af det for jeg ser meget ældre ud og altid træt ud.....der var på et tidspukt hvor det var ved af være væk

men jeg kan ikke huske hvad der hjalp på det.......

har bare ikke lyst til af få taget billeder til mit bryllup hvor jeg ser træt ud

0

Del dette indlæg

jeg har altid haft det ......

og er så ked af det for jeg ser meget ældre ud og altid træt ud.....der var på et tidspukt hvor det var ved af være væk

men jeg kan ikke huske hvad der hjalp på det.......

har bare ikke lyst til af få taget billeder til mit bryllup hvor jeg ser træt ud

Er du blevet checket for jernmangel så? Jeg synes virkelig du skulle overveje at prøve det, for det lyder som præcis det samme som kæresten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej det er jeg ikke blevet tjekket for...men hvor bliver man tjekket for det..er det hos lægen eller hvor

Ja, det mener jeg da. Du kan også sagtens begynde at spise jern alligevel, det er godt for dig lige meget hvad, som kvinde. Jeg tror virkelig på at det ku hjælpe dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg selv har tynd hud i ansigtet og så er der ikke meget at gøre med de mørke rander.. men jeg ved at i matas har de vildt mange gode cremer som der kan dække randerne..men husk VAND motion og masser af søvn gøre underværker :griner:-

Redigeret af frøken Reinhold
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hjælppppppppp hvad gør man ved mørke rander under øjnene?

selv med make up kan de ses.......er der noget creme jeg kan smøre på eller hvad gør jeg

Er det sådan noget du har kronisk? For så hjælper det at spise jern. (har en kæreste der bliver sort under øjnene, hvis ikke han spiser jern dagligt) Ellers to agurker smækket på øjnene og benene op et kvarter gør underværker :griner:-

Hejsa jeg kan bare ikke få det til at virke det med agurker og jer temlig tit hævet under øjene og er SÅ BANGE for jeg netop på min bryllupsmorgen våger op og ligner jeg ved ikke hvad så jeg vil gerne høre nogle flere råsd ang hævelser.

Helle

0

Del dette indlæg

Hævede øjne - IS! det lyder ikke så rart, men man kan få en gele maske ( hos Matas) som skal i fryseren og så når man vågner tager man den på i 1 timer ca. så har man ikke længere høvede øjne - og det er faktisk behageligt synes jeg.

0

Del dette indlæg

det er nu ikke fordi mine øjne er hævet men har bare altid haft sorte rander under mine øjne

og søvn ja så gør jeg meget for af få mine 8 timer søvn da jeg ellersikke kan fungere :thumbsupsmileyanim:

jeg er begyndt af tag jern er nu på min anden dag og er også begyndt af drikke mere vand

så må jeg se om det giver bonus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hævede øjne - IS! det lyder ikke så rart, men man kan få en gele maske ( hos Matas) som skal i fryseren og så når man vågner tager man den på i 1 timer ca. så har man ikke længere høvede øjne - og det er faktisk behageligt synes jeg.

Tusind tak det vil jeg straks købe

Helle

0

Del dette indlæg

Tusind tak det vil jeg straks købe

Helle

Hejsa jeg har lige fundet nogle af de der gele-øjenmasker i "Tiger" til 10kr stykket :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer