sheila ettrup

Hjemmelavet bryllupskage

8 indlæg i dette emne

Jeg har kastet mig ud i at ville lave min egen kage. Og jeg vil gerne have at kagerne står ovenpå hinanden uden stativ.

Men nu er jeg blevet i tvivl om man kan sætte 2-3 kager ovenpå hinanden, i forskellige størrelser selvfølgelig, uden nogen form for støtte?

Altså lidt ala det her:

post-29462-1207069047.jpg

post-29462-1207069098.jpg

Redigeret af sheila ettrup
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har kastet mig ud i at ville lave min egen kage. Og jeg vil gerne have at kagerne står ovenpå hinanden uden stativ.

Men nu er jeg blevet i tvivl om man kan sætte 2-3 kager ovenpå hinanden, i forskellige størrelser selvfølgelig, uden nogen form for støtte?

Altså lidt ala det her:

du skal have nogle "søjler" inden i som støtte.

hver kage står på en "cakedrum" altså en kage plade. og så sættes der enten sugrør eller noget der ligner blomster pinde, ned i hver kage.

så det lige passer med de ikke kan ses. og så støtter hvert lag på de pinde. hvis pindene ikke var i, vil den nederste splatte sammen.

håber du forstår hvad jeg mener

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså lidt ala det her:

hver kage står på en "cakedrum" altså en kage plade. og så sættes der enten sugrør eller noget der ligner blomster pinde, ned i hver kage.

så det lige passer med de ikke kan ses. og så støtter hvert lag på de pinde. hvis pindene ikke var i, vil den nederste splatte sammen.

Jeg forstår godt hvad du mener. Tak for beskrivelsen, også til Lenec2007.

Ved I hvor man kan købe en cakedrum?

0

Del dette indlæg

Altså lidt ala det her:

Jeg forstår godt hvad du mener. Tak for beskrivelsen, også til Lenec2007.

Ved I hvor man kan købe en cakedrum?

I Danmark kan du købe det og meget meget mere hos kagekompagniet og kagebutikken

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke rigtigt få siden frem... :cheerleader3:

Det var ellers lige sådan en side jeg kunne bruge, så hvis der er andre kender sådan nogle sider må I meget gerne give mig dem :griner:-

Idag kunne jeg se siden. 1000 tak for hjælpen, jeg føler mig meget mere rustet til at lave en kage til gæster + dem der kommer til globryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer