Lajla

GEN-Se 'vores' smukke Bonnie i TV2

6 indlæg i dette emne

Hej alle :cheerleader3:

Jeg synes lige, at jeg vil gøre lidt reklame :thumbsupsmileyanim: for 'vores' smukke Bonnie. Hun kommer på TV2 IGEN i aften kl. 18.25. :blink: :carrot: -HAHA- :carrot:

Her er omtalen fra TV2:

Jeg vil være kendt - Et døgn i Danmark

To piger med stjernedrømme.

28-årige Bonnie Jones og 20-årige Frederikke Cecilie Berthelsen har begge et brændende ønske. De vil være stjerner indenfor showbiz. Programmet følger de to piger på en afgørende dag, der kan give dem begge en mulighed for at komme et godt skridt nærmere en opfyldelse af deres største ønske.

Bonnie har efter 10 års kamp for berømmelse endnu ikke fået gang i sin karriere, men nu har hun fået en aftale med producer, sanger og musikkonsulent Claus Hassing, som vil høre hendes sange og give hende gode råd om hendes karriere.

Den 28-årige sanger Bonnie Jones fra Fyn har ryggen mod muren. Hun har efter ti års kamp for berømmelse endnu ikke fået gang i sin karriere. Bonnie har deltaget i "Popstars", "Scenen er din", "Stjerne for en aften", "Idols" og "X Factor", men hun er altid røget ud i første runde og er aldrig kommet på tv.

Sidste chance

Nu er Bonnie blevet gift og efter et mildt pres fra sin mand blevet uddannet som frisør. Og Bonnie ved, at det er ved at være sidste chance, hvis drømmen om berømmelse overhovedet skal blive til noget, før hverdagen bliver fyldt op med mand, børn og frisørsalon.

Bonnie har fået en aftale med producer, sanger og musikkonsulent Claus Hassing. Han har indvilget i at høre Bonnie synge og så give hende gode råd om hendes karriere. Bonnie håber på, at mødet med Claus kan ende med en pladekontrakt og dermed kickstarte hendes karriere.

Frederikke vil gerne være verdensberømt - enten som skuespiller eller sanger - og hun har en fast tro på, at det nok skal lade sig gøre. Hun har allerede haft en af hovedrollerne i filmen 'Rich Kids', ligesom hun kom på forsiden af B.T. og Ekstra Bladet efter sin deltagelse i 'X Factor' på DR1. I 'Et døgn i Danmark' skal Frederikke til en casting på en reklamefilm.

Ja, det var bare det, jeg ville...

Redigeret af Coach Lajla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER GODT GÅET, Bonnie!!

...da du valgte den sang, sank jeg lige et par gange. For det er virkelig en udfordrende sang. Men du NØD det tydeligvis, og tog ham med storm!

TILLYKKE til dig! Håber at du kan bruge det her til at komme videre frem i livet med dine drømme. Du synger virkelig smukt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer