Lene Juhl

slik til slikbuffet

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har ikke tænkt os at lave en direkte slikbuffet, men har da valgt at der skal købes noget slik... Men uha en slikbuffet lyder ikke dårligt :thumbsupsmileyanim: Dog tror jeg ikke i behøver at købe det vilde ind, folk spiser som regel ikke det vilde efter en 3 retters menu etc... Og de bryllupper jeg har været med til, har der altid været kage og slik tilbage, fordi folk simpelthen er for mætte.. Men ville nok sige ca. en håndfuld slik til hver.. så burde der være nok...

Hvad angår priser, så har vi tænkt os at tage til Tyskland og købe slik, der kan man købe sådan nogle store bøtter til ret billige priser.. og de har jo et RET stort udvalg af slik :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har faktisk lige været til en firma reception hvor der var en "slik-buffet leverandør" som havde leveret slik til arrangementet. Det så super lækkert ud og hele opsætningen var så eksklusiv og lækkert at man spiste mere end bare 100 gram slik (ups). Også havde de også lækre æsker stående så folk kunne tage noget med hjem. Jeg har lige prøvet google dem frem og fandt deres facebook side:

http://www.facebook.com/pages/Candy-Queen/161524753937590

Håber det vil hjælpe... Pøj pøj med projektet...

hilsen kagemor!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa, jeg lavede et slikbuffet til vores bryllup i blaa og hvid, men der blev slet slet ikke spist saa meget som jeg havde troet. Slik blev serveret sammen med kaffe og avec ( der var ogsaa chokolade i slikbuffeten) og dvs at efter 4 retter og kage om eftermiddagen spiser folk bare ikke saa meget mere. En anden ting er at mange folk faktisk ikke er saa vilde med slik. f.eks kunne jeg spise store maengder, men mine foraeldre etc tog hoejst lidt chokolade, thats it. Men det ser self. flot ud med meget slik, saa vi ga det til vores arbejde saa kollegaerne kunne spise det om mandagen :metteholm

Vi koebte det hos min famile som bor i tyskland og noget af det paa en tur til USA. det koster jo kassen i Dk og udvalget er ikke saa stort synes jeg. Held og lykke med det :)

0

Del dette indlæg

Hvis det er noget lækkert slik, og folk skal have det mens de venter på jer, så kan der nok godt spises en del :wink:

Jeg er ikke med på hvor meget du skal købe, men det er da værd at "samle ind" efterhånden som der er tilbud i supermarkederne.. Du kan også prøve at gå efter noget lidt mere specielt slik, f.eks. Skittles, Spacebar, Mini muh, you name it! Noget folk måske har smagt engang, men som man ikke lige falder over til dagligt - det ville jeg i hvert fald syntes var sjovt :)

Det er fedt at EmiliaB lavede en buffet med farvetema, men pas på det ikke kommer til at se "systetisk" ud hvis alt slikket er i to bestemte farver..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer