merete.dam

Duftprøver

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er lidt links:

Kvinder

Lacoste - touch of pink

Britney Spears Curious

Hugo Boss Femme

Mænd

Lacoste Essential

Hugo Boss Pure

Dunhill

Dunhill London

Armani Code

Det var lige det jeg kunne finde....

Men det er bare at gå ind på parfumernes hjemmesider og se om man kan få Free sample :cheerleader3:

Jeg har været inde på bl.a. Hugo Boss og Lacoste - begge to sender godt nok free sample, men det er i form af et kort, hvor der er lagt en lille serviet som duftprøve og det er ikke det samme som en lille sprayflaske...

Men jeg vil lige tjekke de andre - tak for det :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her er lidt links:

Kvinder

Lacoste - touch of pink

Britney Spears Curious

Hugo Boss Femme

Mænd

Lacoste Essential

Hugo Boss Pure

Dunhill

Dunhill London

Armani Code

Det var lige det jeg kunne finde....

Men det er bare at gå ind på parfumernes hjemmesider og se om man kan få Free sample :cheerleader3:

Jeg har været inde på bl.a. Hugo Boss og Lacoste - begge to sender godt nok free sample, men det er i form af et kort, hvor der er lagt en lille serviet som duftprøve og det er ikke det samme som en lille sprayflaske...

Men jeg vil lige tjekke de andre - tak for det :biggrin:

Jeg har også været rundt for at skaffe, og har besøgt de samme sider som dig. Dunhill sender også kun et kort, Britney Spears er aldrig dukket på. Gant har sendt nogle herre parfumer tim mig. Så Elisabeth Arden og Gant er i rigtig mange af vores gaveæsker. Jeg bestilte dem i navne og adresser på flere i familien, så jeg har fået omkring 10 fra hver.

Det er endelig lykkedes mig at skaffe dem alle sammen, men sikke et arbejde. Heldigvis er min svigermor god til at snakke for sig, så hun har fået en hel del.

Du kan også købe nogle gavekort til Matas, der putter de et par stykke i. Så hvis du ved at du skal købe noget for 200 i Matas, kunne du jo købe 2 gavekort inden.

God jagt - de er virkelig svære at få fat i.

EBAY har også en del - men så er de selvfølgelig ikke gratis...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lidt links:

Kvinder

Lacoste - touch of pink

Britney Spears Curious

Hugo Boss Femme

Mænd

Lacoste Essential

Hugo Boss Pure

Dunhill

Dunhill London

Armani Code

Det var lige det jeg kunne finde....

Men det er bare at gå ind på parfumernes hjemmesider og se om man kan få Free sample :cheerleader3:

Jeg har været inde på bl.a. Hugo Boss og Lacoste - begge to sender godt nok free sample, men det er i form af et kort, hvor der er lagt en lille serviet som duftprøve og det er ikke det samme som en lille sprayflaske...

Men jeg vil lige tjekke de andre - tak for det :biggrin:

Jeg har også været rundt for at skaffe, og har besøgt de samme sider som dig. Dunhill sender også kun et kort, Britney Spears er aldrig dukket på. Gant har sendt nogle herre parfumer tim mig. Så Elisabeth Arden og Gant er i rigtig mange af vores gaveæsker. Jeg bestilte dem i navne og adresser på flere i familien, så jeg har fået omkring 10 fra hver.

Det er endelig lykkedes mig at skaffe dem alle sammen, men sikke et arbejde. Heldigvis er min svigermor god til at snakke for sig, så hun har fået en hel del.

Du kan også købe nogle gavekort til Matas, der putter de et par stykke i. Så hvis du ved at du skal købe noget for 200 i Matas, kunne du jo købe 2 gavekort inden.

God jagt - de er virkelig svære at få fat i.

EBAY har også en del - men så er de selvfølgelig ikke gratis...

Har du et link til Gant, for jeg har besøgt deres hjemmesider og kan ikke lige se, hvor de deler free samples ud...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
På denne hjemmeside kan man bestille en gratis duftprøve - så nu har jeg foreløbig to :cheerleader3: Så mangler jeg "kun" ca. 100 :cheerleader3:

Er der nogen, der kender andre hjemmesider?

Elizabeth Arden Green Revitalize

:cheerleader3: fra Merete

Hej Merete.

Jeg har stået i samme problem og ved du hvad... jeg tog tyren ved hornene... jeg gik ind i Magasin og spurgte om det var muligt at købe de duftprøver jeg skulle bruge, forklarede selvfølgelig hvorfor og at det ikke var noget specielt mærke jeg skulle bruge, bare hvor mange herre og dame... og ved du hvad jeg fik en hel pose fyldt med blandede prøver ganske gratis:)

Prøv de kan kun sige nej

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer